زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زن یعنی وجود تو در زندگی من

اگر زن

یعنی وجود تو در زندگی من

چه زیباست زن

چه غوغاست این دل من

اگر زن

آرامشی است که تو به وجود من می بخشی

چه یکتاست زن

چه زیباست زندگی من

اگر زن

نامی است که با احسا س قلبم عجین شده

هر دو دنیاست زن

چه با مسماست زن

اگر زن

طراوتی است که به اندیشه من می پاشی

خوشا بحال من

خدا را دارم

ترا دارم

چه خوشبختم من 

نظرات 28 + ارسال نظر
فرزاد بادروج سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://jaski.mihanblog.com

با سلام. اولش که وبلاگتون را دیدم میخواستم ورودتان را به دنیای وبلاگ نویسی تبریک بگم ولی میبینم که ماشالله بیش از ۴ ماهه که وبلاگ نویس شدین.
ممنون از اینکه به وبلاگ بندرجاسک سرزدین. بعلت مشغله زیاد وقت نمی کنم وبلاگم را به صورت مستمر به روز کنم ولی در آینده نزدیک مطالب خوبی را در مورد بندرجاسک خواهم نوشت...
موفق و موئید باشید

نوید سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ب.ظ http://paslengeh.blogsky.com

سلام.
خوشحالم با اینکه مشغولیت زیادی دارید باز وبلاگتون را به روز کردید. همینطور ادامه بده موفق باشید.

نوید چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ق.ظ http://paslengeh.blogsky.com

سلام.
وبلاگ پاس آپدیت شد. لطفا سر بزیند نظر یادتون نره.

سلام و خسته نباشید.حتما مطلبتان را مطالعه می کنم.

قشم دولاب چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام عزیز
خوشحالم که با یک وبلاگ نویس کنگی آشنا شدم. من شما لینک کردم. خوشحال می شم شما هم من را لینک کنی

زن مرده چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.00000008.blogfa.com

زن اوج سلیقه خدا در آفرینش است

همشهریتون چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ

سلا م: وبلاگتون جالبه ومن به این بانوی نمونه استان هرمزگان تبریک عرض میکنم فکر کنم ا زکارت اینترنت استفاده میکنی وقتی در شهرتون وایرلس است لازم به کارت نیست من چند وقتی
وایرلس گرفتم وخیلی راضی هستم وما باید به خود ببالیم که درشهرما ن اینترنت وایرلس است واز آن حمایت کنیم

سلام همشهری گلم.چشم از وایرلس استفاده می کنم.من قدر همه همشهریان و امکانات آن می دانم.میرسی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ب.ظ

مهدی صابری پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام خانم قاسمی خسته نباشین سری به وبلاگ ما هم بزنین. راستی مطالب خوبی دارین انشاالله همیشه پیروز باشین.

ابراهیم پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ب.ظ http://inja-anja.miohanblog.com

من هم ضمن تشکر از ابراز لطف شما باید صادقانه اعتراف کنم که از دیدن جوانان و فرهیختگان همشهری و هم استانی در دنیای مجازی به خود می بالم. بخصوص وقتی مطالب جالب و پربار آنها را می بینم و می خوانم. پیوسته پایدار و سرافراز باشید.

مهدی اخلاص مند پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:45 ب.ظ http://banderekhoobom.blogfa.com/

با سلام .
ورود شما رو به ای فضای مجازی تبریک می گم . امیدوارم که همین طور همیشه پر انرژی و خلاق باشی .

ببخشید که مطالب شما رو تمام و کمال نخوندم . ان شالله در سر فرصت دوباره می خونم و نظرم رو می گم .

شما می تونید با (( خندق )) رابطه خوبی بر قرار کنید http://www.khondagh.blogsky.com

سیاورشن پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام ... خیلی خوشحالم ...موفق باشید ...مثل همیشه ....

همشهرتون شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام: از اینکه جواب سوالم را دادی ممنون واقعا لیاقت بانوی نمونه استان هرمزگان را داشتید خیلی خوشحالم که نسبت به شهرت بی اهمیت نیستی ازاینکه حرف من راقبول کردی وگفتی که از وایرلس هم استفاده میکنم آرزوی موفقیت براتون میکنم

سلام
همشهری خوبم.من قبل از سال ۸۲ عاشق شهرم بودم ولی در این سالها خدمت یاد گرفتم عاشق مردم شهرم هم باشم.باور کن اگر این عشق نبود ...بگذریم.فکر کنم شما خوب مسائل شهرمان را می دانید.شما بزرگوار هستید و نسبت به من لطف دارید.

مینا شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگتون بسیار زیباست من یکی که خیلی خوشم اومد بهتون تبریک میگم و به خودم میبالم که چنین همشهری دارم امیدوارم که همیشه همین طور در تمام زندگی تون موفق باشین
خوش باشین فعلا بای بای دوست من

سلام.مرسی از نظرتون.شماخودت گلی.

حامد شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ب.ظ

salam khaste nabashi azizam enshalah movaffgh bashi

چوک سورو یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ق.ظ http://suru.blogsky.com

با سلا م و خوش امد گویی خدمت دخت کنگ ، با امید به اینکه در دنیای تنگ و تاریک مردسالار ما شما بتوانی بعنوان نیمه دیگر این جامعه ، چراغی باشی به عالم برابری انسانها و انعکاسی از پیرامون خود ، خارج از محدودیت سنتها ، سنتهای که نیمه دیگر جامعه به بند کشیده است .
با شهر شما از دور اشنا هستم با تاریخ پر شکوه و در یانوردان دریا دل ان دیار ،

با ارزوی موفقیت برای شما

سلام برشما مردان خوب که نسبت به دنیای اطراف بی تفاوت نیستید.زن را بعنوان نیمه مکمل هر جامعه ای پذیرفته اید و آنان را درایفای نقش خود تشویق می نمایید.

Aref یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام عرض اکنم خدمت تمامی دوستان و خسته نباشید مخصوص خدمت دادی گل خانم قاسمی . خوشحال ابم اگه بتونم به عنوانه یه چوکه کنگی باهاتون همکاری بکنم.( با آرزوی شهری آباد )

[ بدون نام ] یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ

چوک لنگه دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ق.ظ http://lengeh.blogsky.com

سلام.
با گزارش تصویری از گروه رذیف بندرکنگ به روزم.
راستی لینک یادت نره من لینک شما را اضاف کردم.

ناخدا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ق.ظ http://bandari.blogsky.com

زیباست . موفق باشید

نظر لطف شماست

حسین دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ http://daam.blogsky.com/

سلام دوست عزیز من امروز این همه وبلاگ نویس بندری پیدا کردم خرچند خودم مدتهاست که می نویسم! خیلی خوشحال شدم چراکه هرچند فضای فرههنگی استان راکد و از مطبواعات محلی هم خیری نمی رسه اما وبلاگ نویسها واقعا غوغا کردن! ضمن اینکه اینجا حال و هوای فمنیستی هم داره! کاش بیشتر از مشکلات خاص زنان منطقه می نوشتین و در این زمینه فعاتلیت می کردین همونطور که اطلاع دارین اینجا زنان واقعا محدودن. به هر حال موفق باشید و پیروز

سلام.نوشتن برای همه را بیشتر دوست دارم تا فمنیستی نوشتن.البته ازمشکلات -موفقیت ها-استعدادها وتلاش زنان نوشتن برای من افتخار بزرگی خواهد بود.به وبلاگتان دراولین فرصت سرخواهم زد.

نوید چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://paslengeh.blogsky.com

سلام.
وبلاگ پاس به روز شد. لطفا سر بزنید

حسین شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ب.ظ http://daam.blogsky.com

ما همچنان منتظر پست بعدی هستیم

قشم سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام عزیز
من به روزم. خوشحال می شم با نظرات زیبایتان ما را به فیض برسانید.

فرزانه ر جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام خسته نباشید خانم قاسمی اگر میشه عکس قدیم بندر کنگ در وبلاک خود بیارید خیلی ممنون می شویم متشکرم ف ، ر دانش اموز کلاس سوم راهنمایی

فرزانه جان سلام.چشم از عکس های قدیم بندرکنگ در وبلاگ استفاده خواهم کرد.مرسی که سر زدی.

حمدان یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ق.ظ http://gergahanah.rivasblog.com/

ازوجود همچون شما سرور گرامی بخود بالیده وآینده را همچنان زیباتر میبینم .بسی گفتیم وعمل کردیم وبازهم پشت درها ماندیم وماندیم وپس از کناره گیری از هر فعالیتی اکنون بوجود همچون شما امیدوارم.باشد که این کهنه دیاررنگی دیگر ازبودن وشدن بخود گیرد.تقدیم به شما:
بانوی شرقی.....
بلوغ برق نگاهت
غزل غزل سرایانن
صبح روشن صباهت
افسانه عشقی جاودانن
شرقی زیبا
عالم رویا
عشقت
بی حاجت اه بیانن
قبله ایی
بی عاشقانن
............................
بانوی ساحل اندوه
جنوبی ترین
اشک زمینی
بارغصه ات
قد یک کوه
همیشه تنهاترینی
دنیای دردی
واخت ننبردی
ولی غم مخه
ای مهتاب دنیا
پراه نورن خورشید فردا
..........................
مرد شرقی به وهم قدرت
اسیر هزار ویک شبن
ارباب کنیز بی رغبت
بی احساسی بش یه مکتبن
ولی نادنت که
ای شرقی زیبا
ای عالم رویا
پر اه عشقن ومحبت
پاکدامنتر اه هر نجابت
..........................
قدر ای باید دونستن
نه دستور
با یه باید گفتن
تمام دنیا
نهفته تو چشم ین
بی یه دنیا بگو چن.

به امید پیروزهای پیاپی
خدانگهدار

برادر خوبم آقا حمدان.
خوشحالم که شهرمن متعلق به مرد خوش فکر و باذوقی مثل شماست.مطمئنا بازیر ساخت های روشن فکری،امید به آینده داشتن،شهر خودرا از لحاظ فرهنگی و اجتماعی ارتقاء خواهید داد.شعرشما بسیار زیبا بود کاش می دانستم تراوش اندیشه های شماست یاخیر؟گویش آن کنگی بود و ذوق زده شدم وقتی خواندم(مرد شرقی به وهم قدرت/اسیرهزارویکشبن و....) این درد دل خانم هاست که مردان ....درود برشما.آنقدر خوشحالم که وبلاگ شمارا بلافاصله لینک کردم.

حمدان دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ http://gergahanah.rivasblog.com/

از لطف ومحبت شما خواهر بزرگوار بسیار سپاسگزارم . اما فرق بین قرقیعان وقرقحانه بسیار است آن اصطلاحی مانند حلحلو خودمان بوده واین اگر کجیجه را دیده باشید به چوبهایی که ابریشم وخوص دورآن میباشد ودورتادور کجیجه معلق اند را گویند .
بانوی شرقی از سری محاولات حقیر در زمینه شعر بوده که هرچه ناقص میباشد اما چه میتوان گفت گاهی اینچنین باید
گفتن!
ازاهتمام شما بازهم ممنونم وپیروزیهای پیاپی شما را از بارگاه ایزد منان خواهانم .تقدیم به شما:
اوج ستاره............
نه چشمونت اخونم
امیدون دوباره
مقصدتن
رسیدن
به اوج
اون ستاره
جوون شهرم
ای پاک و برنا
نه دستون تو
تموم فردا
نگو که نابوت
حالا که دیرن
روز دهکده
نه شو اسیرن
تویی سلاح بودن
اسطوره ایی بی
موندن
روز روشن
از آن تون
تو با امید
بی مه بخون
جوون شهرم
ای پاک و برنا
نه دستون تو
تموم فردا
امید امه اه خدا
بگینمت او بالا
هرجا که جای عشقن
خونت بشت همونجا
جوون شهرم.........

مرسی از اطلاعات مفیدتان به زبان عربی.و چقدر خوب که با شاعربزرگ کنگی آشنا شدم امیدوارم مایه دردسرتان نشود!چون برای جلسات شعروادب شهر ،اگرایران (کنگ)حضورداشتید لازم است مزاحمتان شویم.انجمن شعروادب کنگ از سال۸۳ فعال شده است.

.حمیدرضا حمیدی دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ب.ظ

باسلام برای اولین باروبلاگ شمارا خواندم ازسعی وتلاش وهمت بزرگتان تشکرنموده البته شایدازنظرشماخنده دارباشد به من چه که تشکر کنم بعنوان یک شهروند همیشه کارهای خوب وانسانهای خوب درنظر حقیر بزرگ هستند بزرگیتان همیشگی باد در راه کسب علم دانش وکمک به همنوعان موفق .باشید

سلام مرا پذیرا باشید.مرسی که افتخارداده به وبلاگ سرزدید.شمابزرگوارید که وظایف و علاقمندی دیگران را کاری بزرگ می بینید.خوشابحال شهر و شهروندانی که مردان بزرگ منشی مانند شمارا داشته باشند.

مهدی سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ http://mehdifoladizada.blogfa.com/

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد