زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

هنر یک بانو

 شهر بندرکنگ بانوان هنرمند زیادی دارد که تا حدی از طریق جمعیت بانوان با برگزاری نمایشگاههای مختلف توانسته ایم آنها را معرفی کنیم....وحالا ....

ما هنوز نمی دانیم اسم درست این هنر دستی چیست؟معرق؟یا؟

دوست داشتم بدینوسیله سرکار خانم خدیجه فاطمی را بخاطر داشتن این هنرشان تحسین کنم البته می دانم عکس پیش رو مناسب معرفی نیست وشاید فرصتی پیش آید تا عکس مناسبتری قرار دهم.

نظرات 16 + ارسال نظر
ممحمد دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ب.ظ

واقعا کار شما ۲۰ است

عبدالله سعیدیان دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام
برایت ارزوی موفقیت در کار و اندیشه هایت دارم همچنین ابادانی و بهروزی کنگ عزیز با خلق باک ونجیبش

سلام
درود برشما وتمامی همشهریان پاک و مهربانتان.

هرا دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:37 ب.ظ

باسلام و آرزوی کمال.یک سوال کتاب زلزله که زندگی نامه خودنوشت خانم بهنام است را خوانده ای یا نه؟جواب یکی از سوال های خود حضرت عالی هم هست.با امید حضوری همیشه ماندگار

سلام علیکم
متشکرم از توجه تان.اگر زحمت نیست انتشارات کتاب مذکور را مرقوم فرمایید.

دوست سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.kookherd.blogfa.com

سلام وخسته نباشید و ممنون از بازدید شما حتما تبریک شما را به منتخبین کوخردی می رسانم وان شاء الله که این دوستان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند و از تجربیات مفید شما در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی استفاده کنند

موسا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ق.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
هنر بانوی خوبمان تحسین دارد و تلاش و نگاه تیزبینانه شما تقدیر ...

دختر رویدری سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام خواهر گلم خسته نباشی وبلاگ زیبایی داری انشاالله همیشه موفق و سربلند باشی خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنی .

شهرام سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام خانم قاسمی

درود بر شما که در حد اقل حداکثر را پیدا میکنی

امیدوارم همیشه و هر روز موفق تر از دیروز باشی

چقدر دل به دل را دارد!من همین الان فرصت پیداکردم به وبلاگتون سر بزنم .....ونظر بزنم.

مهرنوش سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ب.ظ http://ando0he-eshgh.blogfa.com

سلام ...
امیدوارم حالتون خوب باشه
مطالب خوبی مینویسید..امیدوارم موفق بشین...
«یخواستم بدونم شما وبلاگی سراغ ندارید که غذاهای بندری رو توش آموزش داده باشه ؟ ممنون میشم خبرم کنید
یا حق

سلام
خوش اومدید و از لطفتون ممنونم. http://www.hormozgani.net/article-24--0-0.htmlیک سر بزنید خانم منا پور دریایی از استادان حاذق آشپزی هستند که بزودی کتابشان نیز چاپ خواهد شد.

امیر چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ق.ظ http://www.loloknat.blogfa.com

...
رسم زندگی این است:
یک روز کسی را دوست داری ...و روز بعد تنهائی
به همین سادگی...او رفته است
و همه چیز تمام شده است
مثل یک مهمانی که به آخر می رســــد
وتو به حال خود رها می شوی
چرا غمگینی؟
این رسم زندگیست...تو نمی توانی آنرا تغییر دهی
پس تنها آوازی بخوان
این تنها کاریست که از دستت بر می آید
آوازی بخوان....
...

sager چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام خانم قاسمی عزیز.

sager چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام خانم قاسمی عزیز .
من(خودمونی)غریبه ای ازامارات هستم.
سوالی داشتم ؟
سوالی شاید بی ربط!سوالی که در انتظار جواب آن بودم شخصی را نیافتم که جوابم(جواب همه ) رابدهد واکنون شما را یافتم .
خانم قاسمی : من سوالهای زیادی درباره زادگاهم (بندر)کنگ
ومردمان خونگرم (گذشته اش) دارم .
واکنون دو سوال؟

چرا (بنـــــــدرکنـــــــــــــگ) به کنگ تبدیل شد؟

چرا (بنـــــدر)کنگ دارد میمیـــــــــــرد؟

لطفا مرا بی جواب نگذارید.

سلام
متشکرم از حضور سبزتان.من شخصا بخاطر نام وبلاگ که دخت بندرکنگ نیست پوزش می خواهم.فقط بخاطر روان تر شدن اسم اینگونه نامگذاری کردم.ولی بطور کلی آیا منظورتان بر روی نقشه است یا....؟خودتان می دانید همت شهروندان خیلی چیزها را می تواند تغییر دهد ....شما واضحتر بگویید تا من درخدمت باشم.خدا نکند بندرکنگ بمیرد.مگر اینکه ......ما زنده ایم و نسل بعد را هم زنده باید تربیت کنیم و این وظیفه من وشماست.

فرید چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.jasknews.blogfa.com

خسته نباشید. وبلگ شما را از دریا گرفتم بسیار عالی بود تبریک میگم

سلام
نظر لطف شماست.به وبلاگ شما در اولین فرصت سر خواهم زد.

شهرام دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام خانم قاسمی

من نظر خودم رو در وبلاگ های زبان شما قرار دادم

متشکرم.امروز می بینم و زحمتتان میدهم .کمی مشغول بودم متاسفم ....

نسترن سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

سلام فریده جون
من شما رو لینک کردم.شما؟؟؟؟
موفق باشی

محبوبه دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام خانم قاسمی همیشه دوست داشتم از کنگ و مراسمی که در آنجا برگزار میشه و رسم و رسومات ونجا آگا ه بشم شما این نیاز منو بر طرف کردید بی نهایت از شما سپاسگذارم منتظر مطالب و عکسهای جدید شما مبربوط به همین آداب و سنن هستم.

سلام محبوبه خانم
ازحضورتان در وبلاگ خودتان یکدنیاممنون.ذوق و سلیقه تان را ارج می گدارم.درحقیقت نطرات افرادی همچون شما مسولیت مرا دوچندان می کند.ادرس وبلاک یا.....شما ناقص بود.خوشحال می شوم بیشتر با شما اشنا شوم.

فاطمه شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام ازتون یه شوال دارم اکه جواب بدید ممنون

سلام در خدمت هستیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد