زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

هنر یک بانو۳

سرکار خانم آسیه فاطمی از بانوان خوش ذوق و خلاق بندرکنگ را می توان با تعمق در آثارشان شناخت.با دیدن عروسک های بومی وسنتی (بندری) ایشان کمتر کسی می تواند هیجان خود را کنترل کند.این هنرمند صاحب ذوق با تسلط برچگونه عمل آوردن خمیر گل چینی به ساخت عروسک های کلیشه ای اکتفا ننموده،بلکه با ایده خلاق خود عروسک های سنتی خلق نمودند تا بدینوسیله فرهنگ-آداب و رسوم بندری ها را معرفی کرده و توجه دیگران را به این فرهنگ کهن جلب نمایند.

عکس پیش رو قسمتی از مراسم عروسی در بندرکنگ را نشان می دهد.اوج ظرافت،دقت و حوصله ایشان را در حنا های منقوش بر روی دست و پای عروس ،پشتی -کوسن -پیراهن و شلوار بندری عروس (که با گلابتون دوزی کار شده است) و نیز چادر گل گلی شخص دوم که پای عروس را با حنامنقش می نماید،قابل رویت و تحسین است. 

نظرات 36 + ارسال نظر
بپ گپو(پیام) یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ

با سلام..خانم قاسمی دست مریزاد...در هنر این بانوی گرامی شکی نیست ولی معرفی این هنرمندان نیز خود هنریست بزرگ...پاینده باشید

سلام بپ گپوی مهربان
حضور سبز شما مایه دلگرمی ماست.....شما لطف دارید.

شهرام یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام خانم قاسمی

عکس جالبیه

ما که سعادت نداریم از این عکس ها بگیریم

سلا بر شما و تمام هنرمندان همراهتان در اردوی بندرکنگ –بندرلنگه
انشاءالله افتخاری نصیبمان شود تا از هنر شما در عکاسی از آثار بانوان بهره گیریم

ASOOD یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.bandarkong.com

khaileee khaileeee zibast, omidvaram ye rooz az nazdik betoonam karhayeh honari banovaneh kongi ro bebinam

عرض خوش آمد خدمتتان دارم.مدتهاست به سایت شما مراجعه می کنم و همچنان در دست تعمیراست....دوست داشتیم با شما بیشتر آشنا شویم .....

دوست دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام : میگم عکس پشت معلوم نیست

با سلام
عکس پشت عروس و داماد هستند با هیبت و سبک خاص مراسم بندرکنگ که ان شاءالله در لینک بعدی در مجموعه فعالیت های انجمن بانوان بندرکنگ تعداد بیشتری از آنها را مشاهده خواهید فرمود.

رامی دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.dehtal.coo.ir/

سلام .خسته نباشید.
شهر کنگ باید به داشتن چنین بانوان هنرمند و زحمتکشی مانند خانم فاطمی و خود شما افتخار کند.
به نظر شما اگر چنین افرادی مورد حمایت و تشویق مسئولان قرار بگیرند خود نمی تواند زمینه ساز شود تا افراد دیگری نیز که به نحوی هنری و یا استعداد کاری را دارند با امید بیشتر به کارهای خود ادامه بدهند؟
موفق باشید/خدانگهدار

با سلام
به نکته قابل تاملی اشاره فرمودید..... یکی از دغدغه ها ی من و همکارانم در انجمن بانوان بندرکنگ تشکیل تعاونی چند منظوره ای است تا با حمایت از این آثار نسبت به معرفی و ارسال آنها به اقصی نقاط کشور و حتی خارج کشور اقدام شود.با مطالعه اساسنامه تعاونی و تجربیات سایر بانوان در کشور عزیزمان هنوز نتوانسته ایم ریسک! کنیم.

گن جیش کک دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ http://gonjeshkakeashemashe.blogsky.com

آفرین . به امید آشنای بیشتر

خوش آمدید.....

ابراهیم سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ب.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

انصافا کار زیبایی است. دست مریزاد به ایشان و شما

چشم ودل زیبا شناسی دارید

کشمیری ساجده سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ب.ظ http://porteghale206.blogsky.com/

های مری پیاری پیاری که سی هو میس یو کب س میری وب سه میلا نهی تمارا کامنت س وای یو فورگت می ؟ تمارا آنه سه اینتظار هه

های ساجدا...مه اچیهو.مه تومسه کبی بول نهی سکتی ...بس اس دین مه بیزی هو....تومهاری پیاری وب آتی هو آپنا خیال رکنا...بای

دختر رویدری سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام خواهر گلم
مثل همیشه عالی بود و قشنگ انشاالله همیشه موفق و سربلند باشید .
در پناه حق

سلا به روی ماه شما.......لطف دارید.

دختر رویدری سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ب.ظ

من شمارو لینک می کنم و ممنون می شم شما منو به اسم دختر رویدری لینک کنید.

صقر چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ق.ظ

سلام بانوی گرانقدر .بانوی گرامی فریده خانم.
بانویی که به تنهایی و یکدست تنها. مردم بی زبان بندر کنــــگ با هنرهای مرده شان دوباره زنده میکنید درود بر شما .درود بر شما که این هنرهای زیبای بندر کنگ باستان را به دنیا نشان میدهید بخدا چقدر زیباست اگر بس ازهرچند گاهی یک نمایشگاه کوچکی بربا کنند باهنرهای هنرمندان بندر کنگ . وبا یک جوایز نفیسی به آنها. بااینهمه سرمایه دار در بندر کنگ ......ولی متاسفانه ؟؟؟؟؟؟؟ هر چقدر جوایز نفیس به این هنرمندانی که من شاهد هنرهای انها بودم بدهند بازم کم است ولی فریده خانم با اینکه زحمتهایی میکشد و این هنرمندان را به دنیا معرفی میکند بهترین جوایز را به هنرمندان بنر گنگ میدهد ولی صد افسوس که چرا وتا به کی امثال فریده خانمها دربندر کنگ خوبمان شاهد شویم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آیا چنین روزی میرسد؟؟؟ این حرف مرا بقبولانیددر وبلاگ خانم قاسمی چند نفر از بندر کنگ نظر میدهند ؟؟؟
جای تا سف است که من می بینم! که همه باز دیدکندگان وبلاگ اجنبی هستند وخواهش میکنم اگر بازدید کننده ای از بندر کنگ میخواست نظری بدهد ننویسد خانم قاسمی وبلاگتان قشنگ است وبس بیایید درددل کنید بیایید اتتقاد ویا تقدیر کنید از زحمتکشان که به تنهایی می خواهند بندر کنگ را زنده کنند
خانم قاسمی اگر چیزی نابجا گفتم انتقاد کنید خوشحال میشوم برادر همیشه دلسوز بندر کنگ صقـــــــــر از امارات
لطفا مرا بی جواب نزارید

همیشه دلسوز بندرکنگ نوشته ها یتان رنگ و بوی نا امیدی می دهد......اگر من و شما و سایر دلسوزان بندرکنگ چنین نا امید انه بیاند یشیمم نمی توانیم کاری نو برای شهر و مردم مان انجام دهیم باید بخدا توکل داشت و به همت مردم خوبمان..... من شاید در مقوله نت تنها باشم ولی در پویا نمود ن جامعه زنان کنگ همفکران توانمندی دارم که انشا الله در پست های آینده آنها را معرفی می کنم...... ما تابحال 6 نمایشگا ه صنایع دستی بانوان برگزار کردیم که عکس فوق از آخرین نمایشگاه در بندر عباس است و فروردین سال جاری اولین جشنواره غذاهای سنتی کنگ برگزار کردیم و 000/600 تومان جوایز برای بانوان هنرمند با همکاری سرمایه داران و خیرین کنگ تهیه نمودیم کاش واسطه ای را معرفی می نمودید تا سی دی مجموعه عکس های آن را خدمتتان ارسال می کردیم ......از همشهریان گله ای نیست همینکه به وبلاگ سر می زنند و دخت کنگ را می شناسند مایه خوشبختی است خیلی چیزها را باید به زمان سپرد... نظر همشهری خوبی مانند شما مایه دلگرمی است منتظر حضور همیشه سبزتان هستم.

سید چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:13 ب.ظ http://seyed57.blogfa.com

به ما هم سر بزنید

علیرضا سیاپوش پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.posekong.mihanblog.com

وبلاگ نوپایتان مبارک

خبرنگار پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ب.ظ http://raportkhabarnegar.persinblog.com

سلام خانم پرستار یه کمی هم از تاریخ و فرهنگ سنتی و اصیل کنگ بنویس به ما هم سری بزن . سبز باشی

باسلام
من پرستار نیستم بلکه معلم هستم.انشاءالله یک پست را اختصاص خواهم داد به بندرکنگ.....در ضمن بارها به آدرس شما مراجعه کرده ام ولی هر بار صفحه اصلیPersinblog.com باز می شود...اگر توضیح دهید لطف نموده اید.

محمود قاسم پور پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ http://shariatihsc.blogfa.com

سلام . من عکس ها را با tinypic.com و فایل های دیگر را با esnips.com آپلود میکنم

سلام
با تشکر از توجه شما......در امتحانات موفق باشید و خدا قوت.

مهدی صابری جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ق.ظ

فوق العاده است .

خوش آمدید آقای صابری....

[ بدون نام ] شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.atrebaharnaranj.persianblog.com

http://www.atrebaharnaranj.persianblog.com

roya شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.atrebaharnaranj.persianblog.com

با یاد ناصر up شد http://www.atrebaharnaranj.persianblog.com

کندوره شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ب.ظ http://kandorah.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ کندوره به روز شد / زندگی در چشمان عذرا

سلام.....خدا قوت

شباب رویدر شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ب.ظ

کل عام وانتم بخیر.عیدکم مبااااااااااااااااااااااااااااااارک.فرا رسیدن عید سعید قربان را به همه ی ساکنین بندر لنجه تبریک می گویم.به خصوص برای دخت کنگ.انشاالله همیشه سلامت باشی.واقعا خیلی زیباست این حرکت شما.وااااااااااااااااااااااااااالله احبکم واحبج بنت کنگ.مع التحیات شباب رویدر.

عساکم من عواده
انا بعد اهنی کل شباب (اولاد و بنات )رویدر.....دیر بالکم علی رویدر و هرمزگان.....

خبرنگار یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ب.ظ http://raportkhabarnegar.persinblog.com

سلام خانم معلم بخشیدن از شماست -می تونی از دریا نیوز وارد وبلاگم بشوی خیلی سریع باز می شود ضمنا من به روزم و از نگارش فصیح وزیبایت هم ممنون . فقط عاشق مطالب بومی و سنتی هستم . منتظرتم. با سپاس

دوست یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.kookherd.blogfa.com

سلام خسته نباشید و عید قربان بر شما و تمام مسلمانان مبارک

سلام عید شما مبارک

مهدی اخلاص مند یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:07 ب.ظ http://banderekhoobom.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید . احسنت بر شما و همه هنرمندان کنگی ...

...و چه غم انگیز افسانه ناصریا به پایان رسید !

سلام علیکم
خدا ایشان و تمام رقتگان شما را بیامرزد.

رزیتا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ب.ظ

سرکار خانم قاسمی - با سلام - یادم می آید چند سال پیش عید سعید قربان بندر لنگه بودم و مراسم دید و بازدید بسیارجالبی در بین مردم بود که تقریبا؛‌ هم سطح با مراسم نوروز بود جا دارد این روز بزرگ را به شما و همه ایرانیان عزیز بویژه مردم خوب بندر لنگه تبریک گفته از درگاه ایزد متعال برای همه عزیزان آرزوی سربلندی دارم . راستی می تونم محرمانه باهات صحبت کنم
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
سلام رزیتا خانوم.قرار قبلی که با شما گذاشته بودم این بود که شما شماره تلفن تان را بفرماییدتا خانواده محترم تمیمی و یا من با شما تماس بگیریم و حالا که شما پیشنهاد صحبت محرمانه دارید بنده در خدمتم ولی اگر شماره تماس نگذارید پاسخ شما را چگونه به اطلا ع تان برسانم؟ درست مثل الان ....بهر حال خیلی خوش آمدید .......

زعیییییییییییییییییم دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام علیکم.اشحااااااااااالکم؟اشحالج بنت کنگ؟عیدکم مبااارک.می بینم که خیلی از عزیزان رویدری اینجا هستند.مثل(صقروشباب رویدرو...)من هم زعییییییم رویدر هستم.واقعا که شما (بنت کنگ)خیلی با معلومات هستید.شما هم عربی می فهمیدوهمجنین لغت اردو هم می دانید.زیرا یکی از عزیزان برای شما اردو نوشته.وجوابش را گرفت.اقول تم کیا کیسهه؟من هم کمی میدونم.واقعا که من افتخار می کنم به شما.وبا صراحت کامل این حرف را می زنم.باید شباب لنجه وکنگ به شما افتخار کنند.که این همه بنات باهوش دارند.به ما می گویند که در شهر شما یعنی بیشتر مساحت بندر لنجه همه عربی می دونند.وحتی عربی حرف می زنند با همدیگر!ایا این موضوع درسته؟اگر اینطوری باشه یعنی شما همتون عرب هستید.لوسمحتی اگر ممکن است چند تا از شهر های عرب زبان بندر لنجه را برایم بنویسید؟(در جواب نظرم)حق داره برادر عزیز و همشهریم شباب رویدر(که گفته احبکم واحبج )هر کسی که این مطالب را می خونه.فکر می کنم که باید بگه خیلی زیباست.این عالیه.من هم باید این را بگم.واااااااااااااااااااااااااااااااااالله احبکم و احبج بنت کنگ.والله انتی غالیه.یعنی شباب کنگ لازم یفتخرون بج(غصب علیهم)انا مثل اخوج ای شی تبین حاضر.بس قولی؟مره الثانیه اقول عیدج مبارک.وکل عام وانتم بالف خیر.فی امان الله.

علیکم السلام یا اخویی
الحمدلله نحن بخیروالعافیه.....صقر فرمایش کرده بودند کنگی هستند! شما ایشان را می شناسید که رویدری هستند؟بهر حال برادر بزرگوار و اهل تفکر و دلسوزی برای خطه هرمزگان هستند.درجواب سوال شما باید بگویم در بندرکنگ کسی عربی حرف نمی زند مگر پدران و اجدادمان که بخاطر رفت و آمد به کشورهای حوزه خلیج فارس و ضرورت .....ولی در بندرلنگه محله گرگ و محله بحرینی تقریبا محلات کنار ساحل دریا به زبان عربی تکلم کرده و خو ومنش عربی دارندوامادربعضی ازروستاهای بندرلنگه از جمله(گشه-شناس-دیوان-مغویه-حسینه -مهرکان و.....)مردم کلا عربی صحبت کرده و کسانی که سوادندارند فارسی بلد نیستند.وفی النهایه انا مابعرف عربی ،بس ادبر حالی وشکرا اخویی ماقصرت حضورک هنا یعنی سویت کثیر لکل هرمزگانی وعیدکم مبارک

زعیییییییییییییییم سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام علیکم .مشکوره وماقصرتی.من نمی دانم اما اون داخل وبلاک رویدر می یاد و گفت من رویدری هستم.اما فکر می کنم که در کشورهای خلیجی زندگی می کنه.مثل بیشتر مردمان رویدر.من خیلی از شما متشکرم که به سوال من پاسخ دادید.ببخشید که من این سوال را از شما کرده بوده.زیرا در الامارات خیلی لنگه ایها زندگی می کنند .و می گویند برای ما که ما عربی هستیم.حتی در شهر های ما هم همه عربی صحبت می کنند.به همین دلیل من از شما سوال کردم.اما حالا فهمیدم که هستند کسانی که عربی زبان هستند.اما اندک.و خیلی خیلی از شما متشکرم.همچنین این خیلی خوب است که شما هر کسی که نظر داد.شما حتما جواب اون را می دید.خیلی این کاره جالبی است.در اخر انشالله همیشه موفق و تندرست وسلامت باشی.در ضمن.من فکر نمی کنم که عربی شما بد باشه.این ایرونیه که هر زبانی را یاد می گیره.ومن به ایرونی بودنم افتخار می کنم و می گم دوست دارم ایران.مشکوره و فی امان الله.

علیکم السلام
انا بعد مشکور .....خش هندی.

ناصر پورپیرار چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ق.ظ http://naria.blogfa.com

سلام
مدخلی بر ایران شناسی بی دروغ و بی نقاب

به منظورهرچه بهترمتوجه شدن موضوع از مقاله شماره ی یک بخوانید

موفق باشد
درصورت امکان لینگ بدهید.

صقر جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام فریده خانم خواهر گلم.
جواب دادن شما به زعییییییییییم که گفتید صقر از بندر کنگ هست درست بود. اما سوال شما که برسیدید آیا صقـــــــــــــــــــــر رویدری هست فکر کنم بیجواب باشد درسته ؟؟؟؟؟
چون این من بودم که کم و بیش با شما بخاطر زادگاهم (بندر کنگ ) درددل میکردم بس نمی خواستم شمااز شخصی سوال میکردید که آیا صقـــــــــر رویدری هست ؟؟؟ یاازبندر کنگ به هر حال از جمله های من دلگیر نشید در ضمن میخواهم همیشه از کلمه بنــــــــــــــــــــندر کنـــــــــگ استفاده کنید
جوان همیشه دلسوز بندر کنــــــــــــــگ صقــــــــــــــــر .از امارات .

سلام علیکم
اگر دلگیری پیش آمده است شاید نشاش عدم معرفی کامل خودتان بوده است .بندرکنگ شهر کوچکی است و تقریبا همه یکدیگر را می شناسند ولی من شما را نشناختم....به من حق دهید .....

علی مریدی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:22 ق.ظ http://www.khorshidkhonom.blogfa.com

این از بابا حا لا بگم از مامان ... مامان دکتر دندون پزشک اونم شوهر فرانسوی گرفته الن تو کانادا با شوهرش دارن صفا میکنند ولی تنها بچه بابا و مامان که فارسی بلده حرف بزنه منم

a.k پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ق.ظ

باعرض سلام خدمت خانم قاسمی مهربا ن وحونگرم و فعال .
کی میگه که کنگی ها نظر نمیدهند اتفاقاً ما همه به دا شتن بانوی فعال و خونگرم و توانمند ی چون او افتخار میکنیم و همه جوره حاضریم حمایتش کنیم برای آبادی و سرسبزی شهرمان بندر کنگ .
فریده جان انشا الله موفق باشی و با یاری خداوند بزرگ هر روز توانمند تر از روز قبل گردی .
سعی کن بیشتر از موفقیت های بانوان هنرمند وپر تلاش و با همت بندر کنگ بگویی وبگوکه چگونه با حداقل امکانات کارهای بزرگ می کنند . موفق باشید .

باسلام
حضور مجددتان مایه سرافرازی من است.خب این صفات برازنده خود شماست.... وجود بانوانی همفکر مانند شما یاس و نا امیدی را از من دور می کند.

زعییییییییییییییییییییییییم روید پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام علیکم.امیدوارم که حالتان خوب باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.برادر عزیز صقر فریده خانم هیچ گناهی نداره.تازه شما که معتقدین از بندر کنگ هستید.چرا وقتی که داخل وبلاگ رویدریان میای.نمی گی که من از بندر کنگ هستم.من هم ندانستم که شما از بندر کنگ هستید.(امیدوارم که هیچ کینه ای در دلمان نباشد(امین)به هر حال امیوارم که حالت خوب باشه؟ببخشید یک سوال دارم .البته با اجازه ی شما.شما در کجای الامارات سکنت دارید؟متشکرم از همتون .فعلا بدروووووووووووووووود.مع التحیات اخوکم الزعیم رویدر

محمد دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ق.ظ

السلام علیکم. خیلی خوشحال شدم که خواهر ارجمند اینچنین فعالیت دارد اولین دفعه است که سایت شما مشاهده کردم از کی فعالیت شروع شده ؟لبته این پشنهاد را بپزیرید بهتر است دامنه فعالیت خود و سایت را از نظر علمی فرهنگی غنی تر نمایید.متشکر

سلام علیکم
خیلی خوش امدید.این وبلاک از شهریور ماه سال جاری فعالیت خود را شروع کرده است و درموردغنی ساختن........مسلما هر کسی دوست دارد درانجام هر فعالیتی بهترین ها را ارائه دهد ومن این شانس را ندارم که وقت –انرزی و اندیشه خود را به میزان علاقه ای که دارم دراین عرصه متمرکز نمایم.

افسانه ملاح سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:32 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
وبلالاک خو بتان را مشاهده کردم

دست شما درد نکنه که دارید فرهنگ شهر مان بندر کنگ به همه معرفی می کنید
در ضمن از شما معلم گرامی نیز که وقت خود را صرف ما می کنید کمال تشکر را دارم .

سلام افسانه جان
وجود دانش آموز و همشهری پرتلاشی مثل تو خود انگیزه و د ینی است برای ادامه حرکت در هر دو عرصه که ذکر کردی.در امتحانات و تمام امورات مورد علاقه ات موفق باشی .

مسافر جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:10 ب.ظ

بیا ای دل از اینجا پر بگیریم
ره کاشانه ی دیگر بگیریم
بیا گم کرده ی دیرین خود را
سراغ از لاله ی پرپر بگیریم
زمین گویی غمی بنهفته دارد
سخن ها در دهان ناگفته دارد
زهر چشمش هزاران چشمه جوشد
که در دل صد شهید خفته دارد
آغاز سخن با شعری بود تحفه درویش
خسته نباشید یقینا" به تازگی به این وبلاک آشنا شده ام محتوای آن نمایانگر توانمندی شما میباشدپس هرچه پر محتواتر توانمندیتان بیشتر نمایان میشود امید است در کارتان موفق و جاوید باشید. بیاری حق

متشکرم.......شما هم خسته نباشیددرضمن خوش آمدید.

مسافر یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ

عرض سلام و ادب از مسافر دیار خوبیها مسافر دیار نیکیها آنجا که بدی راه ندارد مسافر سرزمین نور مسافر سرزمین عشق واقعا" عشق راستین عشق به خداست و ایمان راستین ایمان به ذات پاک او .
حدیث درد عشق اگر نباشد در جهان افسانه ای کمتر
اگر من هم نباشم در جهان دیوانه ای کمتر
از آن سیمرغ را به کوه قاف آشیان دانند
که شد زین دامگه مشغول آب و دانه ای کمتر
بی تردید از فرهنگ ناب و اصیل کنگ و هسته ی فولکوریک این شهر مطالب فراوانی می توان استخراج نمود بطور مثال هفته ای یک موضوع جمعا" آمار سالانه ۵۴ موضوع و مطالب مفید و سودمند ارائه میگردد انشاءالله و بیاری حق....

سلام بر شما
پیشنهاد بجا و فابل تاملی است هرچند موضوع این وبلاگ بطور کلی بندرکنگ نیست .

شهرام شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ق.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام بر خانم قاسمی

من هر چی سعی میکنم نمیتونم گرفتن این عکس رو از ذهن خودم دور کنم .

اگه روزی خواستم همچین عکسی بگیرم چه کنم؟

آیا این مجسمه ها در نمایشگاه خاصی هست؟

اگر روزی نمایشگاه بر پا شد حتما به من خبر بدید

ممنون میشم

باسلام اقا شهرام
حتما شما را درجریان برگزاری نمایشگاه هایی که مجسمه های مذکور در ان موجود باشند قرار خواهم داد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد