زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

یه اعتراف دیگه!!!!

یک مورد از اعترافاتم در بازی وبلاگی یادم رفت به آن اشاره کنم! مثال می زنم؛این روزها که هفته معلم بود تمام کادو های دریافتی ام را گوشه ای از اتاقم چیدم تا به فامیل های درجه یک مان نشان دهم !(البته شاید خود آنها این خصوصیت را در من تقویت می کنند!!! چون این ایام سوال *خوب روز معلم چه هدیه گرفتی سخن روز است*......) مسلما این روحیه (تشریک شادی!) را در محیط وب هم حفظ کرده ام.به همین خاطر هدیه ای که برادر خوبم آقای چاوشی زحمتش را کشیدند آپلود کردم تا شما هم ببینید(ضمن اینکه با کار زیبای ایشان هم آشنا می شوید)تشکر مجدد و خاص از ایشان.

 

نظرات 20 + ارسال نظر
درگاهی پور سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ

روز معلم بر شما ما مبارک . واقعا خسته نباشید . برای این که بگویم که به یادتان هستم از تصویر حنابندان مجسمه های شما در برگه پابان ترم زبان استفاده کردم .

باسلام
سرکارخانم درگاهی پور
سرگروه محترم زبان انگلیسی رفسنجان
این ایام مبارک بر شما معلم تلاشگر ،فرخنده باد.هرچند افتخار زیارت شما را نداشته ام ولی با تعریفات مطمئنا بجایی که از شما شنیدم تقریبا میتوانم بگویم شما را می شناسم.....شما لطف دارید.برای من مایه افتخار است که با آنهمه فعالیت و مشغله تان وقت می گذارید و به وبلاگ سر می زنید.

سیریک سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://sirik137.blogfa.com/

من هم روزمعلم را به شماتبریک عرض میکنم
البته ببخشید بیشترتبریک عرض نکردیم زیرنمی دانستیم شما معلم هستید درصورت امکان آدرس خودرابرایمان بفرست تا هدیه ای خدمتتان ارسال نماییم

جناب اقای سیریک
از لطف شما سپاسگزارم....یعنی من اینقدر بد نوشته ام که این فکر در ذهن شریف شما تداعی شده است که برایم هدیه بفرستید؟؟؟؟؟!!!!! همینکه به وبلاگ سر می زنید و نظر می دهید یکدنیا برای من ارزش دارد.

کامیرا سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://kamira.blogsky.com

معلم عزیز روزت مبارک!

باسلام
متشکرم........

مهرگان سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام .دوست عزیزم ممنون از لطفت. واقعا دلگرمم کردی.روز معلم را هم خدمتتون تبریک میگم. ضمن اینکه خیلی خوشحالم که با یه مدیریتی آشنا شدم.
لینک هرمزگانی ها را گذاشتم که خوشبختانه شما هم در لیست آن هستید.
در مورد مطالب مدیریتی ام ٬ فقط دو پست مدیریتی نوشتم که برایم کامنت گذاشتند که در لیست وبلاگ نویس های مدیریتی ثبتم کرده اند از اون موقع مجبورم یه قسمت مدیریتی هم بنویسم. البته از نوشتنش لذت میبرم.
یه نکته دیگه عزیزم شما هم اشتباه خیلی از دوستان دیگر را مرتکب شدید من خانم مهرگان هستم نه آقا
موفق باشید وپایدار

سلام مجدد
من فقط حقیقتو نوشتم عزیزم.ممنونم .....البته من فوق دیپلم زبان و معلم زبان انگلیسی هستم ولی برای کارشناسی مرکز مدیریت دولتی بندرعباس و رشته مدیریت آموزشی را انتخاب کردم.....چیزی که موجب شد من فکر کنم شما آقای مهرگان هستید این جمله شماست:(اگر خانم... بفهمه از این عکسای نابهنجار استفاده کردم از هستی ساقطم میکنه!) وببخشید ....ولی چقدر خوشحالم از اینکه یک خانم توانمند با قلمی نافذ – نگاهی بروزو قلبی مهربان به لیست هرمزگانی ها اضافه خواهد شد.

سیدجلال سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://kolger.blogsky.com

سلام
و روزتان مبارک (پوزش به خاطر تاخیر)

باسلام
سپاسگزارم

پرنسس سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

__@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

شما خودت گلی عزیزم

پرنسس چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

فریده عزیز سلام
دستانت را می بوسم...
پیروز وپایدار باشی

سلام پرنسس همیشه مهربون
صورت ماهت را می بوسم...زیر سایه و باشما دریا دلان انشاءالله...

شهرام چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

خانم معلم روزت مبارک

برادر خوبم ....متشکرم.

بندرجاسک چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ق.ظ http://jaski.ir

فقط میتونم بگم روزت مبارک.
هیچ کس به هیچ وجه و نمونه ای نمی تونه زحمات هیچ کدام از معلمینش را جبران کنه...
چند سال دیگه همکار شما خواهم شد

برادر خوبم
متشکرم........پیوستن انسان خوش فکر و تلاشگری مانند شما به جامعه فرهنگیان مایه مباهات آنان خواهد بود وخبر خوشی است برای من.

ابراهیم چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ

اینجاست که حس حسادت ما گل می کند و با خود می گوییم ای کاش ما هم معلم بودیم!

فرهنگ هدیه بیماران به پزشکان جامعه در روز پزشک*تولد ابوعلی سینا* هم باید جابیفتد!!!!!! (محض مزاح)......هدیه های شما نزد خداوند محفوظ است.راستی هدیه هوش سرشار پزشکان را که پیشکش شده بود را هم نباید فراموش کرد.مرسی که قابل دونستین سرزدین.....

دختر رویدری چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام خانم معلم
ببخشید دیر رسیدم
روزت مبارک
انشاالله سالهای سال بتونی در کنار خانواده و دانش آموزای مهربونت باشی
برات ارزوی موفقیت و سربلندی دارم
در پناه حق .

سلام به روی ماه شما
متشکرم عزیزم..... همیشه شاهد لطف بی دریغت بوده ام.شرمنده ام کردین.....

چوک سورو پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ق.ظ http://suru.blogsky.com

با سلام خدمت دخت کنگ عزیز و معلم زحمتکش جنوب ، برای شما و برای تمامی معلمان زحمتکش این دیار ارزوی موفقیت و پیروزی می کنم .
امسال سال مبارزه و اعتراضات معلمان باید نامید سالی که هر روز ان در گوشه ای از این مملکت عده ای از این انسانهای شریف و زحمتکش به خیابانها امده بودند تا خواستهای خود را فریاد کنند ، اما به جای پاسخ منطقی به خواسته های منطقی معلمان ، ……………… نیروهای انتظامی و لباس شخصی ها را به میدان فرستاد تا با ................ معلمان را پراکنده کنند و صدای انان را خاموش کنند . گرامی باد روز معلم و رسا باد فریاد معلم.
.....................................................................
باسلام
متشکرم......افتخار بزرگی است که از لطف شما بزرگوار می توانیم بهره مند گردیم.من هم به نمایندگی از همه معلمان این دیار آرزوی توفیق و سربلندی شمارادارم.
درمورد این اعتراضات طبق روال همیشگی تاریخ دراستان وشهرماخبری نبوده ویا حداقل من در جریان نبودم.امیدوارم به من حق دهید ازآنجاییکه کارمند آن دولت هستم نظر شریف شمارا باسانسور درج نمایم.



chavooshi پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://chavooshi.not.ir

فقط اینو می تونم بگم که ::::وظیفه خود دانسته بودم که در مقابل این همه محبت شما نسبت به همشهریان و شهرمان .......................

برادر خوبم: روح بزرگ و منش جوانمردانه شما قابل تحسین است.

ایوب دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ق.ظ

سلام: وتبریک روزتان

به نظر شما این هدایا دادن وگرفتن در روز معلم باعث
بوجود آمدن نگرشی منفی در باره معلمان نمی شود
زمانی که معلم جایگاه اصلی خود را در جامعه نیافته

باسلام
کاش اینروز را تبریک نمی گفتید ولی در پایان شان معلم رااینچنین زیر سوال نمی بردید.....جایگاه معلم با آن قدمت و قداست چنین زیر سوال بردن مایه بسی تاسف است.من حتی اگر معلم نبودم موضعم همانطور بود که حالا می نویسم.شما در طول تاریخ جهان و ایران معلمین بسیاری را می توانید بیابید که نه تنها جایگاه والایی داشته اند بلکه به جامعه خود نیز شان و مرتبه داده اند اگر به اسلام اعتقادی داشته باشید چگونه می توانید شان حضرت رسول(ص) را چنین زیر سوال ببرید.پس معلمی حرفه جدیدی نیست که هنوز نتوانسته باشند جایگاه خود را در جامعه بیابند !!!! اینروزها مشغول مطالعه کتابی هستم تحت عنوان (استاد عشق) زندگینامه پروفسور بی همتای ایرانی دکتر حسابی.ودراین کتاب آموختم که معلمی محدود به کلاس و تخته و کنیمکت نیست معلمی مرز نمی شناسد و هر انسان خوب و مفید بنوعی معلم خانواده و جامعه خود است.جالب اینجاست که خدمتتان بگویم این کتاب هدیه روز معلم است و نگرش منفی بماند برای کسانیکه روش معمول رشوه دادن را می پسندند نه هدیه دادن !

شوخی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ

معلم مثل شمع می سوزد و هوا را آلوده می کند بیایید معلمها را گاز سوز کنیم

شاید این نظر نباید تایید می شد ! ولی در این شوخی نکته ای بنظرم رسید تا تلنگری باشد حداقل به خودم.... با حفظ قداست معلم وارزش کاری او باید بگویم مسلح نبودن معلم به علم روز و روش تدریس نوین مصداق همان موردی است که موجب آلودگی هوای تعلیم وتعلم می شود ...

ایوب شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ق.ظ


با سلام:

هرچند که نظری که در آن تمجیدی نباشد. امید به تاییدی هم ندارد.وجدان خود را به کمک طللبید . من پاسخی نمی ۰خواهم
چند درصد معلمین گرامی دانششان بروز وبا آشنایی از روشهای نوین تدریس وارد کلاس درس می شوند.البته وجود
تعداد کمی از این عزیزان غیر قابل انکار است .
دانش اموزان خسته شدند ازین پرسش وپاسخ بیهوده ای
که فقط ارزش علمی آن به اندازه زمان همان کلاس است .
می پذیرید که آموزش صرفا حفظ است وبس وبعد امتحان وامتحان و.......قداست معلم با علم معلم. آگاه بودن معلم
بروز بودن معلم .منش اجتماعی معلم .روح دادن به آموزش
است نه فقط به اسم معلم اری پیامبر بزرگ اسلام خود
معلمی وارسته ودارای همه صفات معلمی بود.این گفته
بسیار نادرست وظلمی است در حق پیامبر چون پیامبر
معلم بود پس معلمین جامعه هم دارای همان شان ومنزلت هستند.آری هستند اما آنهایی که بکوشند خود را به صفات
معلمی نبی اکرم (ص) نزدیک سازند .

گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل

به امید روزی که همه ما به دنبال قداست واقی معلم باشیم.

توفیق تا بعد

باسلام
آیا پس از خواندن کامنت در پیش روی (به تاریخ آن دقت شود):
شوخی
معلم مثل شمع می سوزد و هوا را آلوده می کند بیایید معلمها را گاز سوز کنیم
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ :
شاید این نظر نباید تایید می شد ! ولی در این شوخی نکته ای بنظرم رسید تا تلنگری باشد حداقل به خودم.... با حفظ قداست معلم وارزش کاری او باید بگویم مسلح نبودن معلم به علم روز و روش تدریس نوین مصداق همان موردی است که موجب آلودگی هوای تعلیم وتعلم می شود ...
پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه سال 1386 ساعت 11:08 AM

باز هم اعتقاد به احتمال عدم تایید نظرتان را دارید ؟ آیا در جواب این کامنت من دقیقا مساله مورد نظر شما(دانششان بروز وبا آشنایی از روشهای نوین تدریس وارد کلاس درس می شوند)را مطرح نکرده ام ؟ ولی درجواب نظر شما باید بگویم که ما معلمان خود از این شیوه تکراری به قول شما(دانش اموزان خسته شدند ازین پرسش وپاسخ بیهوده ای که فقط ارزش علمی آن به اندازه زمان همان کلاس است) بیزاریم ولی آیا می دانید شما که از این روش انتقاد می نمایید مخاطبتان نباید معلم باشد ؟! مخاطب شما نظام آموزشی است و ما معلمان در صف شما منتقدین هستیم چرا که نظام آموزشی ما کتاب محور است نه معلم و دانش اموز محور.حتی آن دسته از معلمینی که روش نوین تدریس را پی می گیرند معذب و سرگردان هستند.به حکم وجدان و علم روز خود آنچه را که جنبه عملی ونیاز روز است به فراگیر منتقل می نمایند ولی چهارچوب و سرفصل کتاب انتقال محفوظات را اجبار می نماید و چنانچه آن معلم این اجبار را نپذیرد دانش آموز ازعهده پاسخ گویی به سوالات امتحان بر نمی آید و این یعنی افت تحصیلی و کاهش درصد قبولی معلم –مدرسه-اداره آ.پ و پله پله تا وزارت آ.پ و در نهایت لزوم پاسخگویی به یونسکو یونیسف و سایر مجامع بین المللی.ضمنافکر می کنید ما معلمین چه تعداد نامه و صورتجلسه به مسولین استانی و کشوری در مورد ضرورت تغییر نظام اموزشی فرستاده ایم ؟

ایوب شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام

کامنت شوخی را بنده ارسال ننموده ام.که تایید آن را بر رد نظر بنده بیان نموده اید.به خود اجازه نمی دهم با شخصیت هیچ قشری شوخی نمایم.

بهتر است کسی که ارسال نموده خود بار دیگر جهت روشنی ذهن خانم قاسمی اعلام نماید .

اگر اشکالی ندارد تایید بفرمایید.

سلام آقا ایوب
من ذکر نکردم که این مطلب نظر ارسالی شما بوده است و هیچگاه چنین جسارتی نخواهم داشت ، بلکه خواستم نشان دهم که ۱-درهمه نظراتی که تایید می شوند تمجید وجود ندارد. ۲-من بعنوان یکی از معلمین قبل از نظر شریف شما به تسلط کامل یک معلم به علم و روش تدریس بروز تاکید کرده ام.

ایوب شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام

متشکرم:


موفق وموید باشید.

باسلام
سرفراز باشید.

رزیتا پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ

فریده جان عذرم را بعلت غیبت چند ماهه بپذیر . از صمیم قلب روز معلم را به شما تبریک می گویم و از درگاه ایزد متعال برایت آرزوی موفقیت می کنم . اولین روز مدرسه اولین کلاس درس برای همه ما خاطره ها دارد . خصوصا اولین آموزگار
ما که گذشتیم و گذاشتیم تا خدا چه خواهد . به همه سلام برسان

سلام رزیتا جان
باورتان می شود دیروز یادتان افتادم ؟ و کمی نگران این غیبت طولانی شما شدم.ان شا الله که خیر بوده است.آرزو می کنم حس مقدس مادرانه تان مایه عاقبت بخیری شما و فرزندان دلبندتان شود.
عزیزم متشکرم و بسیار خوش آمدید.........

رزیتا - مادر سهلان شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ

عزیزم سلام - این ارتباط قلبی که من به آن اعتقاد دارم درست همان موقع من هم به شما فکر می کردم خصوصا عکست را که دیدم الان چون تصویرت را دیده ام با مهربانی خاصی که در چهره ات دیده ام بیشتر و بهت نزدیکم از این پس با اسم سهلان به جای رزیتا مزاحم می شوم اگر قابل باشم و این دنیا بگذارد .

سلام رزیتا جان
عزیزم لطف دارید ......نمی دانم چقدر به این اصل اعتقاد دارید که افکار ما دنیایمان را شکل می دهد.کاش بتوانیم دنیایمان را با افکار مملو از شادابی-طراوت و امید به آینده بسازیم هرچند دیگران نگذارند .می توان این اختلال را محدود به ساعات و روزهایی کرد و باز با نگاهی تازه و با یاری قدرت درون زندگی و دنیا را زیبا دید و زیباییها را برای خود خواست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد