زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنگ تفریح ۱

با توجه به اینکه قرار است در پست های متوالی مقالات توسعه شهرستان مطرح شود تصمیم گرفتم برای جلوگیری از سنگین شدن جو عمومی وبلاگ بعد از هر مقاله و مطلب علمی یک زنگ تفریح  ! قرار دهم.واولین زنگ تفریح عکسی است ازمجسمه چینی (درقالب هنربومی) اثر خانم آسیه فاطمی از بانوان هنرمند بندرکنگ.

 

اثر دیگری ازایشان

نظرات 18 + ارسال نظر
شادی جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارین
به ما هم سری بزن حتما منتظرتم
شاد باشی

باسلام
متشکرم.....وبلاگتان چقدر دیر لود می شود....هنوز منتظر بازشدن صفحه آن هستم.متشکرم که سر زدید.

سیدجلال جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ http://kolger.blogsky.com

خواهر خوبم سلام
چه زنگ تفریح هنرمندانه ای!!!
اگر امکان دارد در مورد هنر بانوان کنگی بیشتر بنویسید.

باسلام
انشاءالله........

بچه های مدرسه جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://andeshenaven.blogsky.com/


خانم معلم سلام

چه زنگ تفریح با مزه ای دستت درد نکنه .

بروزیم با عکسهایی پر از شور زندگی....ببینی بهتر است.

باسلام
خدمت رسیدم و انتخاب عنوان( شور زندگی) را برای آن عکس های پراز معصومیت و مهربانی کودکان تایید می نمایم....موید باشید....

رامی جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ http://dehtal-city.blogsky.com/

سلام
بسیار زیباست...
موفق و سربلند باشید.

باسلام
هنر تمام هنرمندان هرمزگان زیباست.......... پاینده باشید.

چوک بندرعباس جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ http://WWW.BANDER-ABBAS.BLOGFA.COM

سلام
نخسته، زنگ تفریح جالب و در عین حال زیبا دارید. واقعآ که از هر انگشت زنان هرمزگانی یک هنر می بارد.

سلام
سلامت بشی........خوش آمدید........

نیک خو شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام چند روز نمتونست بیام اینترنت به خاطر طوفان قطع هسته خوب جواب نشدا به هر حال اولین وبلاگه که هندم وبلاگ شما هسته موفق باشی

سلام
انشالله که اهالی قشم امن و امان زندگی خو سپری نکردنن و طوفان خللی تو کار و زندگیشو ایجاد نهکرده بشت.....کاکا و همکار خوبم افتخارین بی مه که اولین حضورتو شاهد بودم.....پاینده بشین.

مهدی صابری شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام خواهر مهربانم
خسته نباشی
آیا نمایشگاهی یا چیزی شبیه به آن هست که بتوان از نزدیک از این آثار هنرمندانه دیدن کرد؟؟؟
موفق باشید و پایدار

سلام جناب صابری محترم
سلامت باشید .......جز در نمایشگاههایی که بصورت مقطعی جمعیت بانوان بر پا کرده است و با مناسبت هایی د رآینده نیز برپا خواهد نمود،طرحی نوشته و به وزارت کشور ارسال نموده ایم تا صنایع دستی بانوان در غرفه ای بصورت متمرکز (در یکی از پارکهای بندرکنگ) عرضه شود.درصورت تایید آن طرح و اختصاص اعتبار این کار انجام خواهیم داد.

ابراهیم شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ق.ظ

توجه و نکته سنجی شما قابل تقدیر است. اما زیاد هم نگران سنگین شدن جو نباشید فوقش طوفان یا همان تیفون می شود دیگر!!!

آره....و ما عادت کردم به این سورپریزها!!!!خوش آمدید.

دیوان شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.khashmeh.parsiblog.com

با سلام

...........

موفق باشید

سلام بر شما......پاینده باشید.

محمد یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ

میگم که کاشکی شاه بودم شاه تو قصه ها بودم
به فکر چاره ای واسه تموم آدما بودم
رو پشت بوم خونه ها تموم و گل میکاشتم
خونه فقیر و دارا ناودون طلا میذاشتم ناودون طلا میذاشت

میگفتم هر کی داره کبوتر و قناری
رها کنه به عشق روزای بی قراری
فقیرارو پول میدادم زندونیا رو آزاد
هرچی کویر خشک خودم میکردم آباد

هر کس به دین و کیش خود سرگرم قوم و خویش خود
هر کس با اعتقادش منطق و عدل و دادش
هر کس با اعتقادش منطق و عدل و دادش
یه گلخونه یه میخونه سر تموم گذرا
واسه تموم عاشقا واسه همه رهگذرا

یه مدرسه میساختم به قد هفتا دریا
که از تموم دنیا فقط بیان تماشا
هرکی عروسی میکرد هفتا شتر جحازش
مال و ملال و ثروت تا حد بی نیازش
هر کس به دین و کیش خود سرگرم قوم و خویش خود
هر کس با اعتقادش منطق و عدل و دادش
هر کس با اعتقادش منطق و عدل و دادش
یه گلخونه یه میخونه سر تموم گذرا
واسه تموم عاشقا واسه همه رهگذرا
میگم که کاشکی شاه بودم شاه تو قصه ها بودم
به فکر چاره ای واسه تموم آدما بودم

میثم یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://mmd137blogfa.com

سرکارخانم قاسمی سلام
من معمولا روزی یکی دوبار به وبلاگ شماسری میزنم اما متاسفانه به کلبه حقیرانه ما اصلاسری هم نمی زنید .
من از این مسئله رنج میبرم.
آخه نمی دانم چرا......
فکر میکنم وبلاگم زنگ تفریح خوبی میباشد .
به امیدروزیکه طلسم بشکند وشماباحضورسبز خویش
قلب مارا شاد وقدم بردیده مابگذاریید .
انشاالله .
میثم .
......................................

باسلام
اتفاقا قبل از این چند باری قصد بازدید از وبلا گ شما داشتم ....ولی متاسفانه فیلتر شده است.....!؟

پرنسس سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

فریده عزیز سلام
به!
زنگ تفریح!!
میگم که...
من مطلبی رو که برام نوشتی کامل متوجه نشدم
لطفا برام شرح بده
سپاس
بروزم ومنتظر حضور دلنشینت

سلام خانوم گل
همه زنگ تفریح های خوب دنیا تقدیم شما........خدمت می رسم عزیزم.......

Moosa_Sat سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://Hormozgani.net

باسلام ونخسته خدمت دادای خوبم
ماشاءالله همیشه ایده ئوتو نو و نابن /زنگ تفریح هم برای خودش عالمی شه /تنوع تو کار مهمن و باعث ابوت آدم زده یا دلسرد یه نوع نبوت /مثل الآن که با ایی کارتو باعث بودی که با ذهن سبک و باز آمادگی لازم برای دیدن مطالب ناب تو مبشت /موفق بشی

کاکای بزرگوارم سلام
شما شرمنده افرمایین........

پترات / حرف مفت سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ب.ظ http://paterat.blogsky.com/

سلام ....
از لینک شما ممنونم .... وب شما هم به پترات / حرف مفت لینک شد .
به روز و پیروز بمانید ٪

باسلام
متشکرم..........

chavooshi چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ http://chavooshi.not.ir

سلام
موضوعات مثله همیشه بر پار ..............
تبریک می گم .....

راستی خانم قاسمی یه سوال از در مورد کلاسهای تابستانی داشتم اینکه کلاس های هم برای اقایون در نظر گرفته یا اینکه نه ..همش مختص بانوان هستش .....ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.
خوشحال میشم به کلبه هر چند کلبه هم نمی شه گفت ..ویرانه ما قدم بگذارید

موفق و پیروز باشید

همشهری خوبم
سلام......از لطف شما متشکرم.......کلاس ها مختص خانم هاست.....از مطالب زیبایتان در وبلاگ خوبتان استفاده خواهم برد.

بندریا شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ http://bandaria.persianblog.com

سلام فریده خانم
حرکت و تلاش در این اقلیم سخت بن مایه ای نیاز دارد که فقط در دست شما بانوان دریا دل جنوبی است
شعر بانوی دریای من تقدیم به همه بانوان هرمزگان
شما را لینک کردم واز شما دعوت میکنم از وب نوشت های من دیدن کنید و اگه قابل دونستید لینک
پیروز و پاینده باشی

خداقوت و بامید استفاده از قلم و کلام نافذتان در جمع هرمزگانی ها.....خوش آمدید.

مجید پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام.........خسته نباشید؛از اینکه از دانشگاه آزاد اسم بردید خوشحال شدم.میخوام بگم که من از نزدیک درجریان
همایش بودم وبه جرات میگم اقای تراکمه بار زیادی رو شخصا
به دوش کشیدو حاصل هم خیلی عالی بود

باسلام
برگزاری این همایش خود موید حرفهای شماست....خوش آمدید.

محمد جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.shahreasheghan.blogfa.com

..سلام دوست من ~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
وبلاگت باحاله.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~عزیز من. ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
به من هم یک~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد