زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

جشنواره شیرینی پزی بانوان گزیر(روز زن)

پنج شنبه ۱۴ تیرماه فرصتی پیش آمد در خدمت بانوان خونگرم روستای گزیر باشیم.درحقیقت خانم ها ریحانه ساربانی و صفیه احمدی از دو هفته قبل با ما اعضاء جمعیت بانوان بندرکنگ برای برگزاری جشنواره شیرینی پزی(درزمینه چگونگی اجرای جشنواره و حضور داورانی از بندرکنگ ) هماهنگ کرده بودند.جشنواره از سوی کانون بانوان مسجد عثمان بن عفان (سید اسماعیل)گزیر در مسجد(نمازخانه بانوان) برگزار شد.پس از اقامه نماز مغرب داوری شروع شد (داوران بلقیس سیدائی-لطیفه زارعی زاده -فاطمه حسن زاده -فریده قاسمی) داوری در دو بخش صورت پذیرفت:                       تزئین و طعم و مزه..             واما نتیجه .....

۱-مریم ساربانی ملا علی نفر اول تزئین           ۱-سلیمه علی خواه نفر اول پخت بسکویت

۲-مریم ساربانی محمد یوسف نفر دوم تزئین    ۲-عایشه ساربانی یوسف نفر اول پخت کیک     

۳-عایشه حسین پورعبدالله نفر سوم تزئین      ۳-فریده هاشمی نفر دوم پخت کیک(طعم و مزه)

حضور داوران بندرکنگی در جشنواره شیرینی پزی بانوان گزیر

مشارکت پررنگ و با نشاط بانوان گزیر در این جشنواره  دلگرمی خاصی به اعضاء کانون بانوان گزیر می بخشید و ما موفقیت و ثمر دهی این حرکت خوب و زیبا را در چشمان پرامید آنان بوضوح می دیدیم.....بامید تشویق و حمایت بیش از پیش اهالی گزیر از این بانوان خوش فکر و دلسوز در راه رسیدن به هدف متعالی احقاق حقوق زنان گزیر(در همه ابعاد)

نظرات 13 + ارسال نظر
جاسم تمیمی شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://soojeh.blogsky.com

سلام
بالاخره اومدی .
ما که از شیرینی محرومیم !!!
موفق باشی

سلام آقا جاسم
محروم که نمی شه گفت !!!خبراش می رسه.....سلامت باشید.

رامی شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com/

سلام و خسته نباشید.
کمی دیر آپ کردین نگران شدیم.
باز هم احسنت به این همت بانوان هرمزگان...
موفق باشید./

سلام خدمت برادر بزرگوارم آقا رامی
کمی گرفتاری با سیستم و نرم افزارهای جانبی داشتم....زنده باشید.

نیک خو یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام خانم قاسمی نمی دونم یه گله ی کوچک کنم یا نه؟ ولی شاید از سرعت اینترنت من باشه. چون هر وقت وبلاگتون رو باز می کنم نزدیک ۷ دقیقه طول می کشه تا باز بشه به طور کامل. ولی من ول کن نیستم تا نبینم چی نوشتی جا نمی زنم. به هر حال خسته نباشی شما و همکاران فرهنگیتان. موفق باشید

باسلام
همکار خوبم از این حوصله ای که بکار می بندین متشکرم امیدوارم مطالب ارزشش رو داشته باشه....خش هندین.

محمد یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ق.ظ http://www.chera2chera.blogfa.com

سلام برشمادوست عزیز

وبلاگم راباعنوان چرادینداران کافرشدند

چراواکنش مسلمانان احساساتی است چراواکنش آنان قرانی نیست به روزشدم

خوشحال می شوم نگاه شماراداشته باشم

برای دسترسی به دیگرمطالب به سمت چپ درآرشیوموضوعی مراجعه شود

ممنون

باسلام
بامید موفقیت شما....

مهرگان یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام خانم قاسمی چه عجب!
با این تصاویر دل آدمو...
اولیه خیلی قشنگه

سلام خانم گل عزیز...خوشحالم دوباره می تونم نظرات خوب شمارو بخونم....پس قضاوت داوران برای اول شدن تصویر اولیه(تزئین) درست بوده...

مهدی صابری یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com/

سلام بر خانم قاسمی . چه عجب آپ شدین؟
جای بسیار خوشحالیه که در روستاها نیز شاهد چنین مراسمی هستیم .

باسلام
توفیقی دوباره بود در خدمت شما بزرگواران باشم.بسیار خوش آمدید...

موسا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
شیرینی می خوریم! تا شاید این عطشی که در ما بپا کرده ای فروکش کند.
کار خانم پورعبدالله برایم جالب بود.

باسلام
کاکای مهربان دقت نظر شما مایه دلگرمی است....به نوعی کار خانم پورعبدالله بخاطر پیام تبریکشان به دل می نشیند....خیلی خاش هندین....

عاشق یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ب.ظ

؟؟؟؟؟

ابراهیم دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

بخوریم با هم شاد و بی خیال ... بدون ترس از مرض قند و چربی و چاقی!

جناب دکتر پیام غیر بهداشتی :)) !!!!

کوه شب دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.mehla65.blogfa.com

سلام
راستش اگه من شرکت می کردم شایدازآخراول می شدم..شاید...

سلام به روی ماه مهلا خاونم....اختیار دارین ....هنر شما در وبلاگ نویسی و عشقتون به طبیعت سایر هنراتونو رو می کنه....

من منم دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ

ای کاش من هم شرکت می کردم
وخیلی زیباتر از اینها می کردم
هههههههههه
شوخی کردم دست هم خانمها درد نکند
در ضمن من یادم رفت به شماها سلام کنم
سلام علیکم
خوب باید برم یه جای دیکر سر بزنم خدا حافظ

علیکم السلام
با آن همه انرژی سرشارتان خوش امدید.....

amir minabian پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ http://faradid.blogsky

salam kasteh nabaseh .

سلام....سلامت باشید.

عکاس احمد بازماندگان قشمی چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

باسلام
ارزوی توفیق برای شما.من در بندر تاریخی کنگ فامیل دارم وهر گاه فرصتی پیش آید به فامیل ودوستان خوب کنگی سر میزنم . به امید دیدار شما در عرصه فرهنگ وهنر

سلام بر هنرمند بزرگوار هرمزگان
بسیار خوش آمدید....اتفاقا عکس های زیادی از بندرکنگ که جز آثار شماست و در جاهای مختلف استفاده می شود موجب افتخار مردم کنگ است که با زبردستی خاص خود مناظر را حقیقی جلوه می دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد