زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

به خودم قول میدم

یکی دو ماهیه که احساس می کنم خودم و هدفم رو در راستای فعالیت وبلاگم،گم کردم .... اعتراف میکنم که هیچ فرقی با عوام نداشته ام ! به محض اتصال به نت،آدرس وبلاگ همشهریانم رو وارد کردم که .... بله باید همه جور چهره و افکار رو دید و خو ند و درس گرفت ولی با خود اندیشم که رویارویی با تکرار جملات و کلمات درشت،رکیک،بی منطق و لجام گسیخته چه چیزی را می تواند به ارمغان آورد جز اینکه:1-موجب افزایش هزینه اکانت اینترنتم شده ! 2-وقت زیادی رو باید صرف خوندن مطلب هر بلاگر و نظرات بازدید کننده هاش کنم. 3-فکرم رو درگیر مسائلی کنم که هیچ سودی برای من و اهدافم نداره. 4-...... 5- ..... و .....

مخاطبین این پست دو گروه می تونن باشن:

1-نویسندگان وبلاگ های کودی تلخو-چوک کنگ-کلب کنگ و وبلاگ هایی از این دست که اگر خود موازین اخلاقی رو رعایت می کنن،بخش نظرات شون مامنی است برای تخلیه انباشته های درونی هرکسی که با اشخاص دیگر مشکل داشته که البته باید گفت اینها حتی با خودشون هم مشکل دارن ! (اکیپ محترم کودی تلخو:بخش نظرات شما شده محلی برای معرفی قارچ های تازه سراز خاک برآورده که خودشون هم نمیدونن برای چی اومدن!!! یعنی هر کی میخواد از اخبار تولد جدیدترین وبلاگ کنگ خبر بگیره به بخش نظرات شما مراجعه میکنه و مصداق اون مثلی شده که : هر دم از این باغ بری می رسد که البته شما میتونین بگین:خب به وبلاگ ما نیان و نبینن) .... لذا من بنا به دلایل برشمرده فوق و برای کمک کردن به خودم و نجات از این فضای آلوده و فراهم کردن زمینه راحت نفس کشیدن خودم،ضمن احترام به حضور اونا به خودم قول میدم هیچگاه از وبلاگایی از این دست بازدید نکنم.مسلما نظر این بلاگرا بدون خو ندن پاک میشه،پس فریاد و فغان بر نیارند و پست اختصاص ندن به این موضوع که دخت کنگ نظر ما رو تایید نکرده ! نظر شما چیه ؟!!

2-دوستان خوب اینترنتی و فضای واقعی ام : ممکنه شرم حضور و شرمنده محبت شما بودن،مانع این صراحت گفتارم بشه ولی از اونجاییکه دوستای من هستید ازتون خواهش میکنم :هیچ خبری از این وبلاگا نه از طریق وبلاگ خودم ،نه مسج،نه تلفن و نه حتی دربرخوردای حضوری به من ندین.اگه میخواین به من کمک کنین ....

کارت دعوت عروسی بدون اسم عروس !

حتما تا بحال این مدل کارت دعوتا به دستتون رسیده که در کنار نام آقا دوماد واژه (دوشیزه) چاپ شده ! نمی دونم برداشت شما از اینکار چیه ؟ یا این حرکت چه پیامی میتونه داشته باشه ؟

یعنی برای آقا دوماد فرقی نمی کنه با کی ازدواج کرده؟! با یه دوشیزه !!! حالا خیلی خوش بین باشیم با یه دوشیزه از خونواده فلان !......عروسای خوش ذوق و سلیقه که کارت عروسی شونو اول آلبوم عکسای عروسی میذارن،بعدنا بچه هاشون نمی پرسن چرا اسم مامان کنار اسم بابا نیست ؟!‌

نکنه فلسفه و حکمتش تو عقل ما نمی گنجه ! شاید ریشه اسلامی داره؟ خب اگه اسلام چاپ اسم زن رو تویه رسمی ترین و خوش یمن ترین مکتوبه جایز نمی دونست،اجازه نشروچاپ نام سوره مریم رو نمی داد و اسم سوره (دخترعمران) می بود.

اگه خیلی بدبینانه به موضوع نگاه کنیم شاید دوماد ننگش میاد اسم یه زن کنار اسمش باشه ! اگه اینطوره سند ازدواج و شناسنامه شو چکار می کنه ؟ شایدم دوماد دوست نداره بقیه مردا اسم خانومشو بدونن ! پس نظر عروس چی میشه؟مگه عروس مایملک دوماد هستش که هر تصمیمی که دلش خواست بتونه براش بگیره ؟! در هر صورت این رویه شروعی است برای صدور احکام مردسالارانه در زندگی مشترک.....

البته اگه این ایده شخصی عروس خانوم بوده که اسمشو تو کارت دعوت عروسیش چاپ نکنن من با تمام احترام به ایده و سلیقه شخصی هر خانومی،ترجیح میدم تو کارای شخصی بقیه دخالتی نکنم ....