زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

به بازی دعوت شدم،به بازی دعوت می کنم !

چند وقت پیش یه دوست عزیزیعنی سمنو (فرزانه) من رو به یه بازی دعوت کرد که موجب شد سخت ترغیب و وسوسه بشم به قبول اون.تو وبلاگ ش نوشته :((یه بازی وبلاگی هست که در اون شما باید هفت ترانه منتخبتون رو بنویسید و از هفت نفر دیگه هم دعوت کنید))

 هم خود فرزانه برام عزیز هستش و هم این بازی یه نوع تنوع برای حال و هوای وبلاگ و روحیه خودم می تونه داشته باشه.ولی خداییش خیلی طول کشید تا بتونم اونهمه پرونده های قطور ذهنم رو زیر و رو کنم تا گوشه ای از بایگانی شخصیم،تو فایل علاقمندی هام آهنگا و ترانه های مورد علاقم رو پیدا کنم.ماهها و شاید سالها میشه اونا رو گوش ندادم،درست مثل اون کتابایی که عنوان و محتویاتش به دلم چنگ میندازه ولی همش بدلم وعده میدم تو یه فرصت بهتر....تو یه فرصت مناسبتر ....و این زمانه که بی رحمانه میگذره و این روحیه منه که از اون چیزایی که شارژش میکنه محروم می مونه.واما هفتا از ترانه های دوست داشتنی برای من اینا هستن:

 یک:اجمل احساس فی الکون انک تعشق بجنون..... (الیسا)

 دو:  سوز دلم کجایی؟چرا تو کم نمایی؟ (منیژه دولت)

 سه:  چیکی چیکی چیکی سندن،رسمی چیکی چیکی هردن  (گنل)

 چهار:...............................................................

 پنج:..................................................................

 شش:................................................................

 هفت:آهنگای پر نغز و پرمعنا با صدای asha-alka yagnik-udit narayan-kumar sanu))

و اما هفت نفری که قراره مث من فکر کنن‌؛وسواس بخرج بدن و .......

دخترک/دکتر ابراهیم (که ازشون بی خبریم)/زعفرون/آقای چاوشی/داداش شهرام/آقای صابری/آقا رامی

راستی مهرگان خوش ذوق هم یکی از مدعوین سمنو بوده که بازی وبلاگی شون خوندنیه.....

نظرات 24 + ارسال نظر
دخترک دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ

بالخره نوشتی !
خیلی خوشحال شدم بالاخره یکی منم دعوت کرد و بلافاصله نوشتم

فدات شم،دخترک رو داری دست کم می گیری.شاید کمتر خودتو درگیر می کنی وبقیه فکر کردن پایه نباشی برای دعوت به بازی.وشایدم من اونقد روم بالا هستش که بدون فکر کردن به اینکه شاید تو قبول نکنی و من کم بیارم !!!! دعوتت کردم.مرسی که دعوتمو پذیرفتی.یادت باشه اولین نفر اسم تو رو نوشتم.به این میگن اند اعتماد بنفس !!!

رامی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.dehtal-city.blogsky.com

سلام خانم قاسمی عزیز
ممنون از اینکه من رو به این بازی دعوت کردین. انشاءالله که در اولین فرصت آپ می کنم.

سلام ..... برادر عزیزی .....منتظریم.

ر-ب-گ۲۰۰۸ سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ق.ظ http://gazal-pic2008.blogfa.com

سلام لطفا اون سایتی که دادم تو وبتون قرار بدین حتما منم شما رو لینک می کنم تا مردم شهر ما هم از وبتون اسفاده کنن البته نه تو این وب جدیدم چون دو وب دیگه دارم وحتما از وبلاگ شما هم یاد می کنم

سلام....خوش اومدین.

نجوا سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.yer.blogfa.com

سلام یار همدل.

اگه می تونستم در دنیا یه چیزه دیگر باشم می خواستم اشک تو باشم تا در چشمات متولد شوم روی گونه هایت زنده گی کنم و بروی لبانت بمیرم .
یادت شادی و امید را در من زنده میکند .
نجوایم را بشنو.
چشمانم از انتظار قدومت هرگز خسته نخواهد شد.
اصلا مهم نیست که چقدر اهسته راه میر وی . مهم ان است چه مسافتی را بدون ایست راه می روی
مرا جانی دوباره ببخش.
ای صداقت قلبهای پاک.

سلام...زیبا بود.

صابری سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com

خواهر خوبم خانم قاسمی ممنو ن که منو به این بازی دعوت کردین...
فکر نمیکنم از این ذوقها داشته باشم...
ولی سعی خودمو میکنم....
بازم ممنون.

سلام برادرم....اختیار دارین....منتظریم.

م.مبارک سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.sayyadaneshenace78.blogfa.com

سلام
ولله فی خلقه شوون

سلام..... ما فهمت !!!!

مریم سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ

چه خواهم که گردم به مستی هلاک به ائین مستان بریدم به خاک

به تابوتی از چوب تاکم کنید به راه خرابا ت خاکم کنید

به اب خرابات غسلم دهید پس انگاه بر دوش مستم نهید

مریزید برگور من جز شراب میارید در ماتمم جز ربا ب

ولیکن به شرطی که در مرگ من ننالد به جز مطرب تارزن

بدیس سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام. بابا پس من چی ماروهم بازی بدید اگه قابل باشیم.
بروزم سری به ما هم بزن

سلام.....کم سعادتی من بود که توی لیست هفت نفر من جا نشدید....خدمت میرسیم...

مهرگان سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com

سلام خانم قاسمی عزیز
میدونی وقتی کامنت های شما رو میخونم از خجالت مثل لبو میشم . البته امیدوارم داخل لبو گندیده نباشه!!
نه بابا ! آخر سلیقه .
منظور شما از اون سوال ٬ شعر مرا ببوس بود؟ (آخه بقیه شون شاعرانشون مشخصه) موردی رو که مطرح کردین رو نمیدونم در این حد میدونم که مرا ببوس در زمان خودش خیلی بحث برانگیز بوده . چون گل نراقی از خانواده مذهبی بوده از ترس پدرش هویت خودشو تا مدتی پنهان کرده بود...

خلاصه اینه خوش ذوقی از شماست (با انتخابتون ثابت کردین)ما کوچیک شماییم.

راستی خیلی وقته از جناب دکتر خبری نیست امیدوارم به دعوتتون لبیک بگن .
موفق باشید
یا حق

سلام فاطمه جان....آره همون شعر منظورم بود...امیدوارم دکتر هم تو بازی شرکت کنه.

آوای طبل سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ب.ظ http://taabl.blogfa.com

با عرض سلام
من دارم میرم خدمت سربازی فعلا خداحافظ [بدرود]

سلام برادر سرباز....انشاء الله شما و همه سربازا سلامت و دلشاد باشید.انشاءالله بسلامتی.

زعفرون چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ق.ظ http://zaferoon.blogfa.com/

سلام منونم از نظر لطفی که بهمن دارین هر چند هنوز نمی دونم دقیق پروندش چیه ولی به هر حال همیشه تو فکر این هستم که بتونم تو وبلاگم تنوع ایجاد کنم و فکر می کنم الان فرصتش پیش اومده۰ ان شالا بعدیکه فهمیدم قضیشو بطور کامل ما هم دس به کار میشیم هستیم در خدمت می دونید که من به آهنگ گوش دادن علاقه ی زیادی دارم امیدوارم از پسش بر بیام

سلام....زنده باشی خواهر جوانم....منتظریم.

سمنو چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.doniayefani.blogfa.com

سلام
همش که جا خالیه !!!
ممنون مرسی ی ی ی

سلام.....بهتر از این نمیشد....محافظه کارانه بود!!!!!!!

رامی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ب.ظ http://dehtal-city.blogsky.com

سلام.
آپ کردم...

سلام.....چه خوب.

پتروک پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ق.ظ http://potorook.blogsky.com

سلام
همکار گرامی وبلاگ بسیار با کیفیتی دارید
موفق باشید

شهرام پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام بروزم ممنون که منو دعوت کردی

سلام....زنده باشین برادرم....

امین پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://googana.blogfa.com

با سلام خدمت خواهر خوبم
من از راه دور رای جندمین بر پیام می زارم ولی هنوز من رو لینک نکردید
خواهشی که از شما دارم اینه که چندتا عکس تاریخی به میل من سند کنید
البته مهندس محترمی لطف کردن و عکس های خلیخ تا ابد فارس رو واسم سند کردند اگه دوست داشتید تو گالری عکس مشاهده کنید
راستی باید ببخشید که یادم رفت بگم کاتون عالیه والی وقعا کارتون خیلی خوب امیدوارم موفق باشید

سلام امین آقا......من آخه عکس تاریخی و ... ندارم بفرستم خدمت تون....عکسای معمولی دارم که با گوشی موبایلم میگیرم و ارزش ارسال نداره ! خدمت میرسم و استفاده خواهم برد.

پدربزرگ شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام فریده خانم
امروز از هفتا وبلاگی که بهش سر میزدم ینچ تاشون از هفت اهنگ انتخابیشون پنچ اهنگه خارجی انتخاب کرده بودن نمی دونم چرا اما میدونم اون موقعه که ما قیچک و سنتور میزدیم یا کمانچه و دو تار و سه تار مینواختیم همشهریان پینگ فلوید و جورج مایکل و امسال اینها فرق شیهه اسب را با عرعر خر نمی دانستند

سلام پدر بزرگ خوبم.... تخصص و اشراف شما تو این زمینه بیشتره و بهتر از ما میدونین.

پدربزرگ یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ

سلامی دوباره
ببخشید در کامنت قیلی یه کم تند رفتم چیکار کنیم دیگه پیریه او هوش و حواس برامون نمونده امیدوارم حمل به توهین برای هیچ عزیزی نشته باشه
تائید کردن و نکردن کامنت بعهد خود شماست

سلام...... اجازه بدین در کنار شما بزرگان بزرگی رو تجربه کنیم.... سلیقه و ذوق فردی محدودیت رو تحمل نمیکنه چنانچه اختلاف سلیقه در تمام ابعاد زندگی فردی وجود داره.

پریسا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام تبریک می گم به شما با این وبلاگ خوبتون می شه یه شعر درباره نوروز با گویش بندری تو وبلاگتون بزارین ممنون می شم

سلام پریسا جان...نمی دونم ایا همچین شعری می تونم پیدا کنم یا نه ! ولی یه شعری هست از خانم رویا احمد زاده که توی مراسم سال نو بندرکنگ اجرا شد اونرو حتما میذارم.مرسی که سرزدی خانوم گل.

هادی سهرابی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.sohrabi.net

سلام
من خیلی وقته وقت نکردم از سایت وبلاگتون دیدن کنم
وبلاگ خوب و بروزی دارید با مطالب مفید باید از شما تشکر کرد به دلیل زحماتتون در عرصه اینترنت و شهرستان

راستی ممنون میشم لینک سایت منو به عنوان سهرابی دات نت در وبلاگ قرار دهید
{{ تبلیغ شفاهی هم کنید بین دوستان ممنون میشم }}

سلام آقای سهرابی....از لطف تون ممنونم.انشاء الله.تبلیغ شفاهی در ایام ثبت نام کنکور و کارشناسی ارشد برای نت کده تون داشتم.خوش اومدین برادرم.

صابری دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://lengehkarate.blogfa.com/

با

(((هرمزگانیها در مسابقات جهانی اکراین)))

به روزم...

طبق معمول دیر رسیدم : (

ToOfaN دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://Esiqeshm.blogfa.com

salam dokhte kong khaste nabashi
webloget ghashange movafagh bashi
doost dashtii be ma ham ye sarii bezan khoshhal misham.

bye

سلام.....سلامت باشین.خدمت می رسیم.

فروغ جناحی چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام به شما تبریک می گم با این وبلاگ عالی و جالبتون شما می تونید یه شعر با گویش بندری درباره نوروز تو وبتون برامون بزارین ممنون می شیم موفق باشین خدا نگهدار

سلام فروغ جان.....خدمت دوست تون پریسا خاون عرض کردم....از لطف تون ممنونم.

ابراهیم شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ق.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

سلام. ممنونم که به یاد من بودید و به این بازی دعوت کردید. شرمنده که نتونستم شرکت کنم!

سلام....شما و خونواده محترم سالم و سلامت باشین،حالا تو بازی شرکت نکردین هم نکردین ! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد