زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

در فرم،جنسیتم را علامت زده بودم !

صورتحساب کارت اعتباری

جناب آقای فریده قاسمی !!!!!

۵ ماهی میشه که ایمیلی با این خطاب دریافت می کنم !

From Iran Kish Credit Card - Monthly Bill/جناب آقای فریده قاسمی

Wed, 8/20/0815KB

باور بفرمایید در فرم،جنسیتم را علامت زده بودم !
نظرات 17 + ارسال نظر
مهرگان شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
خوب تساوی زن و مرد که میگن یعنی همین دیگه!!

بندرجاسک-فرزاد بادروج شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.jaski.blogfa.com

تبریک میگم...
یه انجمن دیگه راه بنداز واسه آقایون...
[لبخند]

فزیده قاسمی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com/

پاسخ به مریم:
باسلام
ضمن عرض تسلیت،تازمانیکه نام واقعی خودرابیان ننموده اید من حلالتان نمی کنم.

مریم شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
..................................... .
----------------------------------------------------------
من که گفتم خدمت تون خودتان را کامل با اسم و فامیل معرفی کنید،اگر واقعا چنین شخصی وجود خارجی داشته باشد،بدون اینکه به روی شما و یا هرکس دیگری بیاورم بخاطر پدر مرحوم تان شما را حلال خواهم نمود.

لاتیدان شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام

سلام جناب ذاکری

همان یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ

شاید هر دوتاش علامت زده بودی! یا هم احتمالا .....!!!
-----------------------------------------------------------
احتمالات شما خیلی جالبه !پس بین عربها و ایرانی ها ه تانیث نشونه مرد بودنه !

رحیمی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ق.ظ http://www.yf.blogfa.com

سلام همکار محترم من یه مشکل در رابطه با درج نظر در وب دیگران دارم مشکل هم اینه که بعد از نگارش وانتخاب ثبت نظر نظر به ثبت نمی رسه و می نویسه امکان درج نظر وجود ندارد خواستم شما اگه در این زمینه کمکی از دستتون خواسته است راهنمایی بفرمایید ممنون میشم سربلند وسرفراز

سلام جناب رحیمی...چنین موردی برایم پیش نیومده و زیاد تخصصی ندارم ولی سایر بزرگواران که تجربه و تخصص اینچنینی دارند حتما راهنمایی لازم می فرمایند.شاد دل باشید برادرم.

فیصل دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ق.ظ http://Www.LengehOnline.Com

یاسمن دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام.ضمن تشکر از شما معلم زحمتکش.به نظر من بهتره مطالب مفیدتری توی سایت قرار بدیدکه به درد بیشتر افراد بخوره.فکر نمی کنم مسولای بانک وقت مطالعه کامل نوشته های شما رو داشته باشن.عنوان این اشتباهای سهوی ورایج ارزش صرف وقت وهزینه اینترنت رو نداره .البته اگه مرد بو دید شاید بیشتر بهتون بر می خورد .توی دفترچه بیمه من با اینکه عکس داره و اسمم شبیه اسم مردا نیست جنسیتم مذکر نوشته شده .ومن فقط کمی برای بی دقتی مسولش افسوس خوردم وحتی به روی خودم هم نیاوردم.لابد مسول بانک هم فکر کرده ه تانیث نقطه هست به جنسیتتون هم دقت نکرده .اگه ۵ ماه قبل تذکر میدادید هم دیگه اشتباش رو تکرار نمی کرد.ببخشید اگه جسارت کردم.

سلام یاسمن جان
توقعی نیست که مسولان بانک این پست رو بخونن.ضمن احترام به نظر شما و عدم انکار این موضوع که انتظارات بازدیدکنندگان تاثیر مستقیم یا غیر مستقیمی در دستنوشته های یک بلاگر دارد،بلاگر نیز آزاد است به فراخور اندیشه،احسا س و مقتضیات زندگی شخصی و اجتماعیش بنویسد.مثلا کل یک پست می تواند این باشد : (امروز چقدر روز خوبیه) چون وبلاگ شخصی هستش و قرار نیست رسمی باشه و یا مقالات علمی-تخصصی-اجتماعی و فرهنگی در اون درج بشه.این جمله ات که (اگه مرد بو دید شاید بیشتر بهتون بر می خورد) توهین مستقیمیه به خودت و تمام زنان.یعنی شما خودت رو جنس دوم و دون مایه می دونی که اگه به یه مرد بگن خانم یا سرکارخانم بهش بربخوره چون اون رو اشتباه گرفتن با یه خانوم ولی یک زن وقتی آقا یا جناب آقا خطابش می کنن کمتر از یه مرد که بهش گفتن خانم ناراحت بشه ؟! درشریعت ما هیج جا ذکر نشده که زنان دردرجه پایین تری نسبت به مردان قرار گرفته اند.برتر بودن براساس ایمان و تقوی است.ببین اگر ما نسبت به این موارد ی که سهوا اشتباه صورت می گیرد حساس نباشیم،اونوقت در دعوتنامه ها باید شاهد این باشیم که ارگان های دولتی،خصوصی و اشخاص برای دعوت یک خانم هیچ خطاب خاصی پیش بینی نکرده اند و براساس همان کلمه جناب آقا اسامی افراد را ذکر می کنند.واما درمورد پیشنهادتون،دقیقا بعداز اولین ایمیل علاوه براین مورد به توصیه تسلیم نمودن کپی کارت ملی هم پاسخ دادم که درشعبه مربوطه موجود است و حتی حضوری بامسولین بانک صادرات درمیان گذاشتم که گفتند مدارک شما کامل است و نمی دانیم چرا تهران چنین درخواستی را مکررا ازسال می دارد.

روح اله بلوچی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.parparook.blogsky.com

توی سیستم دولتی ما اگه از این اشتباه ها نشه جای تعجب داره

بدیس سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام اشتباه پیش می آد زیاد به دل نگیر

پدربزرگ سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام
احتمالا بانک صادرات هم متوجه شده که خیلی آقایی (شوخی) راستی این لینک حاج خلفان (آقای نصیحت کن)رو هم بی زحمت تصحیح کنید
اوه ساعت ۱ شد برم بخوابم ببخشید که دیر وقت مزاحمتون شدیم
دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 00:53

غلامرضادرویشی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ب.ظ http://dayyerkhorong.blogfa.com

سلام

دررابطه با این اشتباه می خوام بگم دعا کنید تا باشه از این اشتباها باشه. آخه یه کم لبخند تو زندگی مون باشه هم بد نیست مخصوصا وقتی که دولت بهمون هدیه کنه .

به امید رسیدن به آرزوهایی که دیگه یواش یواش داره به عقده تبدیل میشه یا شده است.

فریده قاسمی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

سلام خدمت صفورا خانم
من حرفایتان را جدی نمی گیرم چون: اولا باور نکردم خانم باشید،ثانیا : ناشناس هستید.
شما جز تاسف،کاری از دست تون برنمی یاد.درواقع اینجوری دارین خودتون رو عذاب میدین.دستنوشته های کسی رو دارین میخونین که نوشته هاش حرص تون میده و نظراتش .... کمتر دوست دارم این جمله رو بکار ببرم ولی شما می توانید هیچگاه آدرس این وبلاگ رو وارد آدرس بار خود نکنید....میلیون ها وبلاگ در دنیای وب هست،مطالب اونها رو بخونین تا به سلامتی تون هم لطمه ای وارد نشه.
فکر کنم مشکل شما بیشتر عدم شناختتون نسبت به وبلاگ و وبلاگ نویسی باشه تا شیوه کار من.راستی شما بیایین و وبلاگ خوب راه بندازین تا من یادبگیرم،دیگران استفاده ببرند و ....

بندرجاسک-فرزاد بادروج دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ http://jaski.ir

رمضان خوش آمدی...

مهرناز یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://admiral.blogfa.com

سایت خوبی دارید

شوگردکنگ پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام
خسته نباشیدازاینکه توانستم یک باردیگربه شماسربزنم خوشحال شدم به من هم سربزنید
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد