زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

دومین کتاب آشپزی بانوی هرمزگانی

پاکورا

کتاب جدید خانم پوردریایی که شامل آموزش انواع پاکوراها و غذاهای هندی( مرغ ، ماهی ، میگو ، سبزیجات و... انواع رایتا و انواع ادویه) با کیفیت عالی می باشد تا چند روز دیگر بر روی پیشخوان کتابفروشی ها ...

دست اندرکاران چاپ این کتاب بانوان خوش همتی مانند

عکاس:مژگان بهمن نژاد

طراح:افسانه مقدم

توانسته اند نام بانوان باانگیزه هرمزگانی را در تاریخ چاپ کتاب مسجل نمایند

کتابی دیگر از ایشان شامل آموزش انواع کیک،نوشیدنی،شیرینی و دسر همزمان با پاکورا انتشار خواهد یافت.

اولین کتاب ایشان با عنوان آشپزخانه هرمزگان در مدت دو ماه توزیع،برای چاپ دوم روانه چاپخانه  شد.   

 

 

 

 

 

عکس های بیشتر در سایت جمعیت بانوان بندرکنگ

بازی وبلاگی ۸

  تقارن ولادت امام ۸م شیعیان با تاریخ هجری شمسی ۸/۸/۸۸ توجه خیلی ها را به خود جلب نموده است و در این میان ایده ای در جناب دکتر ابراهیم بوجود آورده که ۸ وبلاگ را مورد لطف خود قرار داده و دخت کنگ یکی از آن خوش شانس ها بوده است.و اما ۸ وبلاگ مورد نظر دخت کنگ... 

برای این بزرگواران آرزو می کنم که: 

 بنگری:روزی از خواب بیدار شوند و ببینند و بشنوند که هیچ کودک کار،مادر چترباز و خانواده نیازمند در استان هرمزگان و بلکه د رکشور وجود ندارد تا قلب رئوف و حساس ایشان قرار و آرامش یابد. 

 شکلات داغ :مدیریت یک شرکت بین المللی نصیب شان شود که اکثر مدیران میانی آن خانم های هم دوره دانشگاه ایشان و یا آقایان شایسته بادیدگاه کاملا انسانی باشند. 

از اینجا از آنجا:تلاش و تحقیق ایشان و همکاران شان منجر به وجود جامعه ای شود که بودجه های مملکت صرف پیشگیری و مطالعه برروی بیماری ها شود و نه علاج و درمان آن.   

 سیاورشن:در تقویت و معرفی موسیقی بومی استان به کشور و کل جهان،چنان موفق باشند که گروه موسیقی بین المللی و استودیو ی بزرگ و مجهز به نام مستعار سیاورشن ثبت گردد.  

 کاراته بندرلنگه:به پاس زحمات بی دریغ شان،دولت،فدراسیون،هیات و یا هر نهاد دیگری هرساله ایشان و خانم محترم و فرزند دلبندشان را به سفرهای دلخواه و اول از همه مکه مکرمه مشرف گرداند.

بندرجاسک:شاهد عدل و انصاف در رفتار با فعالین جامعه،اقلیت های مذهبی و مردم شهرهای محروم و از جمله مردم جاسک در کشور باشند. 

 هرمز نو:شاهدحضور مکررشان در مجامع و همایش های بین المللی نقد وبررسی آثار شعرای بزرگ و نامی باشیم.   

 خانه عکس شهرام:مسیر بندر و شهری که محل سکونت ایشان است مسافتش آنقدر کم شود که دلتنگی و غصه دوری از بندر برایشان بی معنی شود.

ماه مهر یک معلم

  مهرماه به پایان رسید و هنوز حس و حال درس خواندن در عده ای از دانش آموزان بوجود نیامده ! امروز از بی خیالی و بی حوصلگی تعدادی از آنها واقعا لجم گرفت.انگار می خواهند معلم شان را سکته بدهند ! دقیقا جمله ای بود که اولین بار به دانش آموزانم گفتم.غیبت شان زیاداست،تکلیف انجام نمی دهند،برای پرسش آمادگی ندارند،با اعضاء گروه همکاری نمی کنند... وای ... 

  امسال اول مهرماه مثل هر سال ویژگی های خاص خودش را داشت و اصلا تکراری نبود. 

-هر سه کلاس دو قلو ! داشتند.دوقلوهای همسان و غیرهمسان(برای ما معلم ها همسان=هر دو درس خوان یا هردو از نظر درسی ضعیف.  غیرهمسان=یکی درس خوان و دیگری از نظر درسی ضعیف. 

-نصف دانش آموزان یک کلاس  فاطمه نام داشتند. 

-بعد از چندین سال پایه اول تدریس می کنم.(معلمان زبان می دانند یعنی چه !) ولی داوطلبانه و به امید تغییر و تحول برای مدرسه و یادگیری و تحقیق بیشتر خودم بوده است.