زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

بازی وبلاگی ۸

  تقارن ولادت امام ۸م شیعیان با تاریخ هجری شمسی ۸/۸/۸۸ توجه خیلی ها را به خود جلب نموده است و در این میان ایده ای در جناب دکتر ابراهیم بوجود آورده که ۸ وبلاگ را مورد لطف خود قرار داده و دخت کنگ یکی از آن خوش شانس ها بوده است.و اما ۸ وبلاگ مورد نظر دخت کنگ... 

برای این بزرگواران آرزو می کنم که: 

 بنگری:روزی از خواب بیدار شوند و ببینند و بشنوند که هیچ کودک کار،مادر چترباز و خانواده نیازمند در استان هرمزگان و بلکه د رکشور وجود ندارد تا قلب رئوف و حساس ایشان قرار و آرامش یابد. 

 شکلات داغ :مدیریت یک شرکت بین المللی نصیب شان شود که اکثر مدیران میانی آن خانم های هم دوره دانشگاه ایشان و یا آقایان شایسته بادیدگاه کاملا انسانی باشند. 

از اینجا از آنجا:تلاش و تحقیق ایشان و همکاران شان منجر به وجود جامعه ای شود که بودجه های مملکت صرف پیشگیری و مطالعه برروی بیماری ها شود و نه علاج و درمان آن.   

 سیاورشن:در تقویت و معرفی موسیقی بومی استان به کشور و کل جهان،چنان موفق باشند که گروه موسیقی بین المللی و استودیو ی بزرگ و مجهز به نام مستعار سیاورشن ثبت گردد.  

 کاراته بندرلنگه:به پاس زحمات بی دریغ شان،دولت،فدراسیون،هیات و یا هر نهاد دیگری هرساله ایشان و خانم محترم و فرزند دلبندشان را به سفرهای دلخواه و اول از همه مکه مکرمه مشرف گرداند.

بندرجاسک:شاهد عدل و انصاف در رفتار با فعالین جامعه،اقلیت های مذهبی و مردم شهرهای محروم و از جمله مردم جاسک در کشور باشند. 

 هرمز نو:شاهدحضور مکررشان در مجامع و همایش های بین المللی نقد وبررسی آثار شعرای بزرگ و نامی باشیم.   

 خانه عکس شهرام:مسیر بندر و شهری که محل سکونت ایشان است مسافتش آنقدر کم شود که دلتنگی و غصه دوری از بندر برایشان بی معنی شود.

نظرات 22 + ارسال نظر
مهدی صابری چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ق.ظ http://lengehkarate.com

سلام خانم قاسمی عزیز
سفر مکه ... بهترین آرزویی بود که میشد کرد...
بی نهایت سپاسگذارم...
برای شما خواهر عزیزم آرزوی بهترینها رو دارم...
موفق باشید و پایدار.

بنگری چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام و خسته نباشی تقدیم شما ..
(((این رو به دوستان عزیز گفته بودم به شما هم می گویم ..فکر کردم در این بازی زیبا دعوت شده ها بار دیگر نمی توانند دعوت شوند ! و الا شما و دوستان گرامی را تا کلبه محقر خود دعوت میکردم ))) - فقط برای چشمهای دخت کنگ .

بینهایت از درک و احساس و تمنای شما برای برآورده شدن آرزوهام ممنوم

و بعد ....

دلسوز زنان شهرت هستی و این خود یک ویژیگی بی نظریست که هر کس آن را دارا نیست .

لهذا امیدوارم کارهای فرهنگی - اجتماعی و هنری شما برای ارتقا سطح فرهنگ و هنر بندر کنگ و بالاخص برای بانوان این منطقه همیشه و همیشه توام با موفقیت باشد .

از دست این بچه های مدرسه اعصابت رو از دست ندی !(لبخند) . خوشا بحال شاگردانی که معلمی کوشا و فعال همچو فریده قاسمی الگوی آنهاست .

شاد و موفق باشی

ابراهیم چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام.
آرزویی که برای من نوشته ای خواسته قلبی و واقعی من خودم هم هست. خیلی خوب به آن اشاره کرده ای

لاری پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام
روشن بینی جناب دکتر غافلگیر کننده است.
برای همه هشت نفر های روشن بین و زیرک و مهربان در هر جا و هر زمان آرزوی رسیدن به آرزوها را دارم.

جمال جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ http://jamal.blogfa.com

سلام خدمت شما دخت کنگ
من نیز ازامروز قصدنوشتن وبلاگ جهت تبادل نظربا دیگروبلاگ
نویسان میباشم.
jamalkong.blogfa.com

DEZHGANMUSIC یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ق.ظ http://DEZHGANMUSIC.COM

SALAM DOKHTE KONG
LOTFAN MARO BANAM DANLODE BEHTARIN MUSICHAYE BANDARI VA BASTAKI LINK KONID
SEPAS GOZARAM

کشکنگ یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ب.ظ http://KESHKANG.BLOGSKY.COM

جایی پای خالی...

آزادی واندیشه دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://azadivaandishe.blogsky.com

سلام دوست عزیز
باموضوع جدیدی بنام انواع علوم وسرچشمه ای آنها درمصر باستان
بروزم .امیدواریم باجضورخویش سایت مارا منور بفرمایید.
پس دوست عزیز منتظر حضورتان هستیم.
موفق باشید.

مهرگان سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
تا روی ارسال کلیک کلیک کردم دی سی شدم نمیدونم کامنتم ثبت شد یا نه ؟؟!! خوب دوباره می نویسیم:

ممنونم از محبتتون
میدونید دیگه دارم دچار توهم دایی جان ناپلئونی میشم!! همه دوستانی که برای من آرزو کردن دراین که من باید یه مدیر گردن کلفت بشم اتفاق نظر داشتن!!

خدا رو شکر میکنم امسال ماه رمضان خیلی خوب و پرباری داشتم و یاد بود اهدایی شما باعث میشه هیچ وقت فراموشش نکنم. بازم از محبتتون ممنونم

برای همه دوستان مجازی و حقیقی ارزوی سلامتی و تندرستی و سعه صدر دارم و امیدوارم خداوند گره از مشکلات همه بندگانش باز کنه

موفق باشید و فرخنده دل

واییییییییی اگر این کامنت ثبت نشه دیگه دوباره نویسی نمیکنم

فریبا صادق زاده سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ http://http://sibe-talkh.blogfa.com/

عاشقان عاشقی کرد ن و ما هنوز اندر پس یک کوچه ایم

لیدا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ق.ظ http://lina.blogsky.com

سلام

مطالب جالبی بود ...

با پست جدیدی در خدمت شما خوبان هستم ...

( گپ خودمانی من و ناصریا ... )

یا حق ...

امیر ------ bi too hargez چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

سلام و خسته نباشید خدمت سرکار خانم قاسمی .خیلی زیبا بود خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید اگه دوست داشتین باهم تبادل لینک کنیم .خوش باشین همشهری عزیز .

هرمز نو چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ http://hurmuz.blogsky.com/

سلام
البته این روزها حال خوبی ندارم ابراز محبت شما خواهر عزیزم خیلی به موقع بود ...پیروز باشید

باسلام
انشاء الله هر چه هست خیر باشد ... آرامش تمامی شما برادران بزرگوار و خانواده های محترم تان آرزوی ماست.

اشنا جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.jask2007.blogfa.com

وبلاگ بندرجاسک بروز گردید سری به ما بزنیدوما را لینک کنید

امیر ------ bi too hargez جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

سلام .ممنونم که با آمدنت وبلاگم رو منور فرمودی. خیلی خیلی خوشحال شدم که ما رو قابل دونستی و تشریف آوردین .آرزوی موفقیت روز افزون رو واست از خداوند منان خواستارم.شاد باشی و همیشه سرسبز .خدانگهدار .آپ کردم حتما خبرت میدم .خدانگهدار

سلام...وظیفه است و بهتر بگویم من هم استفاده بردم.

مسعودزرهی زاده شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.masoudzerehizade.blogfa.com/

سلام خانم قاسمی مطلبی قدیمی در وبلاگ سیاورشن در خصوص انتخاب بانوی هرمزگان خوندم اولا تبریک میگم بخاطر انتخاب حضرت عالیه ثانیا به مردم کنگ باید تبریک گفت بخاطر داشتن چنین بانوانی که اینگونه در عرصه های اجتماعی حضور جدی دارندوهمچنین بخاطر عضویت شما در ترکیب شورای شهر بندر کنگ که نمیدانم در کدوم دوره بوده و ارزوی موفقییت به شما در تمام عرصه های زندگی برای بنده افتخار بزرگی خواهد بود که وبلاگ شما رو لینک کنم اگه تمایل دارین.

باسلام
سلامت باشید برادر بزرگوار....جدا بخاطر حضور در شورای شهر و بدنبال آن توقعات بوجود آمده خداوند به شما توان مضاعف عطا نماید.

شهناز یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.sh-hajibahri.blogfa.com

با سلام خدمت دوست عزیز و همکار گرامی خودم . فریده جان وبلاگ جذاب و پر محتوایی داری . توی گوگل داشتم سرچ میکردم که به دخت کنگ برخوردم ،و برام جالب بود که ببینم ،و تا وبلاگ رو باز کردم ،بیشتر از این خوشحال شدم که اسم دوست قدیمی خودم رو دیدم .فریده جان هر که زحمتهایی که شما واسه کنگ و به خصوص بانوان کشیدی فقط شنیده باشه ولی من با چشمهای خودم دیدم و به همه هم گفتم که بعد از آمدن خانم قاسمی به شورا، زنان کنگ کم کم جایگاه خودشان را به دست آوردن و با بر پایی نمایشگاها و کارهای دیگه هنر خودشان را به همه نشان دادن و به همه ثابت کردن که هستند و می توانند ،همه ی این موفقیت ها به شما و پشتکارتون ربط داره . از خداوند منان آرزوی موفقیت روزافزون رو واسه شما خواهر گلم خواستارم. راستی خوشحال میشم که از وبلاگم دیدن فرمایید و من با اجازت شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتین منو لینک کنید خوشحال میشم .شاد باشی همیشه و خدانگهدار .

سلام شهناز جان
خوشحالم از اینکه نظر یکی از همبازی های دوران کودکی ام را اینجا می بینم.از همه لطف هایت ممنونم.شما خودت گلی و طبع بلندی داری ...
باسلام
بهره مندی از امکانات فناوری اطلاعات و فضای مجازی جهت تطبیق دانش خود با جدیدترین یافته های علمی و آموزشی،دریچه ای است به سوی تغییر شیوه های سنتی تدریس و لازم است این انتخاب شما را تبریک گفته و برخود بالید که چنین همکارانی فرهیخته و سنت شکن، پیشرو ایجاد تغییرات درنظام آموزشی شده اند.
وبلاگ شما با کمال میل لینک شد.به امید تعامل هر چه بیشتر میان شما و والدین و نیز سایر همکاران مقطع ابتدایی در وبلاگ شما.

بندرجاسک-فرزاد بادروج چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://jaski.ir

سلام دادا.
ممنون از اینکه منو دعوت کردین.باز هم تاخیر در اومدن...
منو بابت این تاخیر ببخشین
و ممنون از دعا و ارزوتو برایمن
من هم برای شما داشتن انرژی برای گرفتن حق بانوان کنگی را ارزو دارم و دعا می کنم که همیشه شاد و موفق و سر زنده و استوار و همچنین ستون محکمی برای خانواده باشین.

شهرام سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام دادا کنگی

ممنون آرزو بجایی بود اینجا به بندر نه هواپیما نه قطار نه ی اتوبوس مستقیم هم نیست

ببخشید دیر جواب دادم کمبود وقت دارم بازاری شدم

راستی مغازه کیف فروشی زنانه دخترانه زدم

آرزو بکن به دبی نزدیک بشم جنس رو مستقیم ازاونجا بخرم

سلام کاکا شهرام
برای یک لحظه خوشحال شدم که محصولات بلاد خودمان مثلا تبریز و ... عرضه می کنید ولی جنسای چینی دبی ... آرزو می کنم کیفیت و حقانیت کیف و کفش داخلی اونقدر به چشم بیاد که جنس چینی نتونه باهاش رقابت کنه ... در هر پیشه ای هستین موفق و موید باشید.

شهرام چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام مجدد به دادای خودم

ممنون از پاسخت. ما مشکل از مردم خودمونه. چند وقت پیش از تهران جنس آوردم . هنوز کسی دست بهشون نزده میگن اه اینا که ایرانین. البته کسایی هم هستن که همین کیفای ایرانی رو که بعضیاشون مارک خارجی دارن به عنوان خارجی میفروشن.

آرزو بکن مردم اخلاقشون عوض بشه

میلاد م۳۰ پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://miladm30.viz.ir

سلام وب باهای داری هم استانی یه سری به منم بزنی خوشهال میشمwww.miladm30.viz.ir

میلاد م۳۰ پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ http://miladm30.viz.ir

سلام وب باهای داری هم استانی یه سری به منم بزنی خوشهال میشمwww.miladm30.viz.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد