زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

کلاس های اوقات فراغت تابستان ۸۹

 

نظرات 13 + ارسال نظر
امیر -------بی تو هرگز جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

اوووووووووووووووووووووووول

امیر -------بی تو هرگز جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

سلام .واستون آرزوی موفقیت میکنم .

رحمانی شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام.
پس تئاتر چی؟ اگه باشه اولین نفریم که شرکت میکنم .

سلام...
م.رحمانی ؟
مکان مناسب برای برگزاریش نداریم...

امیر -------بی تو هرگز یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ق.ظ http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

سلااااااااااااااااام خووووووووووووووووبی [قلب]

بلاخره آپ کردم و بی صبرانه منتظر حضورتون هستم [چشمک]


دیر نکنی ها که من هر چند ساعت یه بار میام نظراتم رو میخونم آخه دلم واسه نظراتت تنگ شده ............ [گل][قلب]

منتظرم و خدانگهدار [قلب][بدرود][قلب]

حوریه یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

هنوزم پدران ازتحصیلات دخترانشان شرم دارن ؟؟توروخداخواهش میکنم پدران کنگی باشماهام بزارین دخترانتان تحصیل کرده باشن شایددههامثل من درشهرمان داریم که هرکدومشان بایدبشکفن .....بیدارشوبابا عالی بود خانم جون.به امیدروزی که همه معلمان بومی باشن .برام دعاکنید
------------------------------------------------------
سلام
حوریه.د ؟
به امید تحقق آرزوهای تمام دختران دنیا...هر چه خیر و صلاحته نصیبت بشه دختر خوش ذوق.اونروز داشتم خط زنجیری تو نگاه می کردم و لذت می بردم(اگه اسمتو اشتباه نکرده باشم)

برهان دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http:// borhankong.mihanblog.com

خواهر گرامی سلام.باتوجه به فیلتر شدن بلگفا و غیر قابل دسترسی آسان به مدیریت وبلاگ شخصی،ایجاد یک بلاگ در میهن بلاگ نموده ام باهمان نام وادامه مسیر وبلاگم را در این سایت خواهم داشت. borhankong.mihanblog.com موفق وتندرست باشید.

امیر -------بی تو هرگز سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

مسابقه ی آشپزی هم با حال بودا .... مردم از بس به غذاها نگاه میکردن شکمشون به غار و غور افتاده بووووووود .....بیچاره داورای شیرینی که از بس شرینی ها امتحان کردن و خوردن قندشون رفت بالا .....خوش به حال داوران گوبولی ......
کاش نیمرو هم توی مسابقتون بود تا من هم شرکت میکردم (لبخند) .خوش حال میشم که بهم سر بزنید و باز کلبه ی تاریک مارو منور بفرمایید .

وبگرد چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ق.ظ http://www.bloglist.blogfa.com

مطالب و نوشته های کدام وبلاگ هرمزگانی را بیشتر می پسندید؟
در این نظر سنجی شرکت کنید.
www.bloglist.blogfa.com

ابراهیم چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ

خدا قوت و نخسته

رحمانی پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام.من ای.رحمانی هستم سوم 3 فکرکنم با خواهرم اشتباه گرفتین.

ناگم شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

کم انویسین و قشنگ،
یک خورده بیشتر اه احساسات درونی خو بنویسی

مرجان سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام خدمت خانم قاسمی.کاش برای ماورودیهای اول هم کلاس تابستونی زبان میگذاشتید.مرسی

سلام مرجان جان...منظور اول راهنمایی است ؟ انشاءالله میای مدرسه و با این علاقه ای که داری،توی زبان تاپ می شی :)

مریم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام

علیکم السلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد