زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

خبرهای لقمه ای ۱

   خبرهای لقمه ای از این ببعد عنوان پست هایی خواهد بود که ... 

   بعنوان مدیر سایت جمعیت بانوان بندرکنگ،همان مقدار کمِ وقت و انرژی باقیمانده که به نت اختصاص می دهم را برای تهیه،جمع آوری ودرج خبر و گزارش در سایت مذکور صرف می نمایم.از طرفی دلم نمی آید وبلاگ دخت کنگ مهجور بماند. 

   لذا،ضمن تداوم نگارش مطالب اختصاصی در این وبلاگ،تصمیم گرفتم خبرهای لقمه ای ! را برای کسانی انتخاب نمایم که وقت یا حوصله ورود و سیاحت در سایت جمعیت نداشته باشند.مسلما کلیه خبرها لقمه ای نیستند !  

   دلیل انتخاب نام لقمه ای برای این دسته خبرها،تعبیری است که از خوراک خبری ! دارم.افرادیکه پرمشغله و دورازجون شما بی حوصله هستند ! معمولا دنبال لقمه آماده هستند.از طرفی کسانی به این وبلاگ سرمی زنند که سلیقه دخت کنگ را تاحدی قبول دارند،پس این شد که ... 

 اسامی معلمین نمونه(بانوان فرهنگی) شهرستان بندرلنگه 

بانوان بندرلنگه در فوتوکاتور لنگه نیوز 

بانوی جوان و روابط عمومی فرمانداری بندرلنگه   

شرکت جمعیت بانوان بندرکنگ در همایش نشست منطقه ای در شیراز 

مدارس برتر بندرلنگه و بندرکنگ در سرود و نمایش 

رفع مشکل تعمیر منازل بندرکنگ 

کسب مقام اول و دوم فرهنگیان بندرلنگه 

دانش آموز بندرلنگه ای به عضویت تیم ملی درآمد. 

هنرمندان تئاتر دانش آموزی بندرلنگه 

برگزیدگان مسابقه قرآنی بانوان فرهنگی 

 

تشکر میکنم از برادر بزرگوار،طراح وبلاگ دخت کنگ(آقای نوید صالحی) بخاطر برگرداندن هیدر و به قول من لوگوی دخت کنگ در بالای صفحه !...خدا خیرشان دهد...  

فتوبلاگ ایشان                     مدیر سایت باشگاه پاس

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر -----------بی تو هرگز سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

سلام خواهر گلم .......خیلی عالیه کارتون ....من عاشق خبرهای لقمه ایی هستم .....چون دیگه نمیخواد کل منت رو بخونی (فکر نکنی بی حوصلمااااا)و اینکه بر حسب سلیقه انتخاب اول و آخر من دخت کنگه و به سایتای دیگه زیاد نمیرم .....واستون دعای خیر میکنم که با اینهمه مشغله ی کاری که دارید میخواهید واسه ما خبرهای لقمه ایی آماده کنید .....راستی امشب تالار گلبت جشن روز معلم دعوتیداااااا یه وقت یادتون نره.....بهتون خوش بگذره...دعا میکنک که امشب یه نسیم ملایم و خنک بیاد تا اونجا گرمتون نکنه .........موفق باشید

سلام کاکا امیر
قبل از هرچیز باید بگم وبلاگ شما خیلی سنگینه برای من بازنمیشه.فکر کنم بخاطر کدهای جاوا باشه.بهر حال افتخار نشد خدمت برسم.
دعوت هستیم ولی نمی روم...

ابراهیم سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام
ایده بسیار جالبی است.
تنها یک مساله وجود دارد و آن انتخاب رنگ مناسب تر برای تیتر خبرهاست. رنگ قرمز در این زمینه آبی چشم بعضی ها را اذیت می کند.

سلام برشما
متشکرم...اطاعت امر شد...راهنمایی هایتان مستدام...

شیوا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://nika_gogoli@yahoo.com

عالی بود معلم عزیزم

سلام شیوا خانوم
ولی شما به خبرهای لقمه ای اکتفا نکنید ! و مرتبا به سایت سربزنید چون از دانش آموزان(تو و دوستانت) در اون سایت خبر گذاشته میشه که ممکنه برای خبر لقمه ای گلچین نشوند.

امیر -----------بی تو هرگز چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ق.ظ http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام صبح بخیییییییییییییر خواهر مهربونم ........واقعا دیروز خوشحالم کردی که با اینهمه مشغله ی کاری که دارین قدم رنجه نمودید و ما را سر افراز کردید با حضور نورانی تان ........اااااااااا چرا نرفتید دیشب؟ من اینقد دعا کردم که باد بیاد و شما اونجا گرمتون نکنه ....خدا رو شکر باد هم اومد......ولی همون بهتر که نرفتید اونجا هم خیلی شلوغ پلوغ بود دیشب ..........چشم حتما امروز قالب وبم رو عوض میکنم که از این به بعد شما به راحتی تشریف بیارید .......شاد و سر بلند باشید همیشه و خدا نگهدار ....بازم ممنون و سپاسگزارم

باسلام
این کامنت را چندبار فرستادید،آنها را موقتا تایید می کنم تا زمان ارسال آن را ببینید...

marzogh چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

ایده جالبی میتونه باشه ، مدت مدیدی بود که در عرصه مجازی فعالیتی نداشتین ، خوشحال کننده بود وقتی کامنت جدیدتون رو دیدیم. راستی هفته معلم مبارک هم بر شما و هم بر معلم های خودم که تو زندگی داشتم.

اگه تاریخ پست های سایت جمعیت بانوان چک کنید متوجه میشین که فعالیت مجازی داشته ام ! بله فرصتی برای دخت کنگ نمی ذاشتم...
متشکرم جناب دریایی،انشالله خودتون بتونین معلمِ خوب ِزندگی خیلی ها بشین...

یوسف یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

وختت بخیر!سرفراز و رو سفید بشی! وبلاگ" تنورداغ ورزش هرمزگان" لطفا یادت نریت.

روشینا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام بانو
این که از اندک وقت و لحظه لحظه ی نفس کشیدنتان به بهترین شکل ممکن بهره می گیرید جای احسنت دارد / اراده ی قوی کل کائنات را جهت برآورده کردن آرزوهای زیبا با خود همسو می نماید / خداوند در همه ی کارهایتان خیریتی عظیم قرار دهد.
ضمنا درلیست اسامی صاحب نظران جشنواره رامی نامتان قید گردیده است که به زودی فراخوان و فرمهای مربوطه با توضیحات لازم برایتان ارسال می گردد./ گفتم که بدانید بی ارتباط دنیای مجازی نیز در ذهن و یادمان هستید.

سلام بر روشینای عزیز...عجب قلمی ماشاءالله...جدا فکر کردم یک نثر ادبی قدیمی دارم میخونم...این هم نتیجه آنهمه مطالعه...خلاصه عالیست...
جشنواره رامی؟منتظرفراخوان مربوطه هستم...

امینه ژرف دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://aminezh.persianblog.ir

سلام به خانوم جونم امینه ام حق دارید نشناسید من شمارولینک کردم خوشحال میشم به من سربزنید خیلی زحمت میکشیدها خسته نباشید

سلام امینه جان.مگه میشه دانش آموزان گلی مث شما رو فراموش کنم...امتحاناتت تموم شد میام ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد