زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

لینک لیست وبلاگ های دانش آموزان من

  جهت دسترسی هر چه سریعتر به وبلاگ های دانش آموزانم به ذهنم رسید یک پست به لیست وبلاگ های آنان اختصاص دهم و با گنجاندن آن در جعبه لینک دوستان،زمینه دسترسی بقیه بازدیدکنندگان به آن وبلاگ ها را مهیا کنم. 

  اما جو معلمی ما را گرفت و کلاس را برای ما تداعی نمود ! این شد که ما را واداشت توصیه هایی را به این دانش آموزان گل ارائه دهیم ... 

*فعالیت در فضای مجازی با نام حقیقی مسولیت هایی را برای شما بهمراه دارد.پس آنگونه بنگارید که حریم خصوصی و جزییات زندگی و اسرار خانواده را در اختیار عموم قرار ندهید. 

*یک خانم، زمانی می تواند محترم باشد که به دیگران و حقوق و عقاید آنان احترام بگذارد. 

*در نگارش پست ها و خصوصا پاسخ به نظرات کلماتی بکار نبرید که با حجب و نجابت یک خانم درتضاد باشد.  

*تبریک مرا بخاطر جرات و اعتماد بنفس تان بپذیرید.اما مبادا در این وادی عزت نفس تان را از دست دهید. 

*حاشیه ها را نادیده بگیرید و نگذارید شما را از هدف تان دور کنند. 

*ناامیدی و دلسردی را از خود دور نمایید و جدیت و استمرار کار را فراموش ننمایید. 

*کپی برداری از مطالب دیگران موجب موفقیت وبلاگ تان نخواهد شد،تراوشات ذهنی،خاطرات تاثیرگذار و هنرهای خود و دوستان و بزرگان شهر را در وبلاگ خود درج نمایید.  

امینه ژرف 

شیوا 

ایران

عفاف

فاطمه.س

فاطمه.س2

ویدا

دانش آموزان من(حتی آنهایی که الان معلم و... هستند ! ) می توانند با اعلام آدرس وبلاگ خودشون به ما افتخار بازدید از وبلاگ و عقایدشون بدهند...

نظرات 28 + ارسال نظر
امینه ژرف پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

مرسی از توصیه های مفیدتان
من قبلا به شیواجان هم سر زده بودم
الن رفته مسافرتواسه چند ماه
مرسی ولطف کردی به من سر زدی
وبابت این پستت واقعا ممنونم

فریدون پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

با سلام
به کار شما باید احسن گفت
من هم امیدوارم نیروهای جوان به وبلاک نویسان خوب و فعال شهر ما به پیوندند ، انتظار میرود توصیه های نویسنده وبلاک دخت کنگ که به درستی به آن اشاره شده آویزه گوششان قرار بدهند و از تجربه خوب ایشان استفاده کنند .
نمیدانم خانم قاسمی علی رغم اعتقادش به برابری جنسیتی حداقل با درنظر داشت سنتها و باورها چرا خطابش خانمهاست نه وبلاک نویسان؟ میدانم که ایشان معلم دختران است ولی ....
تا فرصتی دیگر ....

سلام بر شما...همانطور که شما فرمودید دانش آموزان من دختران هستند و این پست مخصوص آنهاست.

افشین جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ http://rooidad3.persianblog.ir

[گل] درود گرامی [گل]

[گل] بروزم با : دستهای ناپاک

به تمامی دشمنان ایران زمین با فریادی بلند می گوییم دست از تحریک
کفتاران تجزیه طلب و یا با نامهای خوش و آب رنگ همانند فدرال خواهان و.. بردارند

ایرانی مهربان و فرهنگ دوست و بنیان گذار آیین مهر ورزیست ،

از مهربانی و صبر ما سو استفاده نکنید که صبرمان رو به پایان است.


جاودان باد سرزمین ایران و برافراشته باد درفش سه رنگ شیر و خورشید نشان [گل]

امیر -----------بی تو هرگز شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

سلام ....خیلی حرفای آموزنده ایی را گوش زد نموده اید .......تابستان خوشی رو واستون آرزو میکنم ..............

فریدون یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ق.ظ

با سلام
ممنون از توضیحتان
نوشته شما جای هیچ ایرادی ندارد . چرا نسبت به بعضی کلمات حساسیت نشان میدهم ؟ میتوان گفت این مشکل من هست ولی آنچه باعث دلمشغولی من شده دامن زدن به تفاوت جنسیتی در شرایطی هست که روز بروز سختتر هم می شود ، باور کنید پنهان کردن زنها در رنگ زمانه کمکی به برابری و عدالت جنسیتی نخواهد کرد .
نوشته ای " یک خانم، زمانی می تواند محترم باشد که به دیگران و حقوق و عقاید آنان احترام بگذارد. " سوال من اینست یک آقا اگر به دیگران و حقوق آنان احترام نگذارد می تواند محترم باشد ؟
*در نگارش پست ها و خصوصا پاسخ به نظرات کلماتی بکار نبرید که با حجب و نجابت یک خانم درتضاد باشد. " آیا کلماتی داریم که به کارگیری آن باحجب و نجابت یک خانم در تضاد باشد ولی با حجب و نجابت یک آقا در تضاد نباشد ؟ نمی دانم ، شاید نه فقط پسرها که آقایان هم گل بی عیبند !!
تا فرصتی دیگر ......

باسلام...انشالله طی یک پست به این موضوع می پردازیم.البته زمانش دست من نیست و به شرایط بستگی دراد...

فریدون یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ

با سلام
خلفان با قبول مسئولیت سایت مدرسه علوم دینی سلطان العلماء مدتهاست وارد مباحث جدی اجتماعی شهر نمی شود اما در آخرین پست وبلاک تفسیر آیات مهجور می نویسد :
مسئله ای در شهرما چند وقتی است در جریان است که به هیچ وجه برای بنده قابل توجیه و معقولانه نیست و آنهم طرحهایی است که از طرف ... اعلام شده و به هدف کمک به نیازمندان مقداری پول از افراد دریافت می شود وادعا می شود که پس از چند ماه با اضافه نمودن پول خیریه بر آن پولهای دریافتی وسائلی همانند کولر و حتی جدیداً ماشین به ثبت نام کنندگان تحویل داده می شود و مقدار مبلغ دریافت شده از ثبت نام کننده چیزی در حدود نصف قیمت آن اشیاء است.

بنده در این مقاله قصد هیچگونه توهینی به شخصیتی که این طرحها را اعلام می کند ندارم و حق هم ندارم تاوقتی که کار خطایی از شخصی به اثبات نرسیده ،نسبت ناشایستی بدهم و در حال حاضر وی نزد بنده محترم است، اما چند ایراد در این طرح می بینم که اگر پاسخی باشد مایلم همشهریان محترم در قسمت نظرات آن پاسخها را بدهند.

1- مطمئناً اموال خیریه محدود است و اینگونه نیست که هر اندازه مردم ثبت نام نماید بتوان برای آنها تهیه نمود و پاسخگو شد، چگونه است که در این طرح محدودیتی برای تعداد ثبت نام کنندگان نمی بینیم؟!

2- مطمئنا خیرین اگراموالی برای خیر داشته باشند به فقرا و نیازمندان می دهند، چگونه است که در این طرح هر کسی می تواند ثبت نام نماید؟!

3- اگر واقعا اموال خیریه ای در کار است ، آیا اولویت ندارد به فقرایی که همین مقدار پول برای ثبت نام هم ندارند تعلق گیرد؟

4- اگر مقداری دقت نماییم می بینیم که با توجه به تحویل دادن وسائل به برخی افراد که در سری اول ثبت نام نموده اند و تبلیغات طبیعی این افراد، هم اکنون افراد بسیار زیادی به این طرح هجوم آورده اند و شاید این اموال به صدها میلیون برسد ، آیا ضروری نیست که وقتی پای این همه اموال مردم در میان است ، افرادی که پول می دهند مدرک قانونی داشته باشند تا اگر مشکلی پیش آمد بتوانند مطالبه حق خود بنمایند ، زیرا تحویل دادن فتکوپی شناسنامه وعکس و فیش واریز به حساب بانکی حقی را برای افراد اثبات نمی کند ومدرکی قانونی به حساب نمی آید
و در آخر نیز به کسانی که در اینگونه طرحها اموالشان را صرف می کنند یاداوری می نمایم که اگر مشکلی برای اموالشان پیش آمد فقط باید خود را مقصر بدانند و حق ندارند آن را از چشم قرآن و اسلام و اندیشمندان دینی بدانند فقط به آن خاطر که طرف حسابشان حافظ قرآن یا خطبه خوان یا امام نماز تراویح بوده است ،زیرا سفارش مؤکد قرآن بر آنست که مسائل مالی باید قانونی و ثبت شده باشد ….

من سعی کردم این مطلب برای خودش ارسال کنم که متاسفانه عملی نشد لذا برای دخت کنگ ارسال می کنم تا اگر صلاح دانست درج نماید .
درد من تنهایی نیست ، یلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت ، بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می نامد ( مهاتما گاندی )

بعد از مدتها دوری گزینی از مسائل مبرم اجتماعی ( توسط وبلاک نویسان متعهد شهری ) خلفان بار دیگر مسئله مهم روز شهرمان به بحث گذاشته اند ، شاید تامل در پرداختن به مسائل روز قابل درک باشد ، اما گسست این چنانی قابل فهم نیست .
قبل از پاسخ به سئوالهای مطرح شده باید خلفان به عنوان خطیب موقت و از واعظین شهر که نیک میدانیم خیرخواه و اهل تسامح و تساهل هستند از خود بپرسند که در این مدت نقش وعاظ و اندیشمندان دینی برای آگاهی مردم در سطح شهر چه بوده است ؟ آیا ابرام بر راههای آزموده شده و علی رغم نا کارامدی آن نتیجه ای داده است ؟ و خود به درستی می نویسد " حق ندارند آن را از چشم قرآن و اسلام و اندیشمندان دینی بدانند فقط به آن خاطر که طرف حسابشان حافظ قرآن یا خطبه خوان یا امام نماز تراویح بوده است "
و اما سئوال خلفان که در درون خود جواب آن داده شده ؛ نتیجه بن بست تلاشی است که تا کنون ایشان و همفکرانشان انجام داده اند ، هرچند روشنگری بوده ولی مخاطبین خود را اقناع نکرده است ( بحثم وبلاک ایشان نیست ) و با درایتی که ایشان دارند ناگفته پیداست می دانند که این برنامه سازمان یافته با امر خیر که مورد برداشت عامه است نیز نمی تواند ارتباطی داشته باشد .
اگر فرصتی پیش آمد در اینمورد بیشتر خواهم نوشت .

پس تا فرصتی دیگر ....

باسلام
انشاءلله طی پستی در وبلاگ دخت کنگ زمینه بحث و تبادل نظر در این مورد فراهم شود...

باسعیدو آنلاین دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://basaiduonline.blogfa.com/

سلام خانم قاسمی

دیگه به دوست قدیمی خودتون سر نمیزنید

www.tavoni-basaidu.blogfa.com

فراموشمون کردی

سری به وبلاگ جدید ما بزن

قربانت

J_N_B

باسعیدو آنلاین سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.basaiduonline.blogfa.com

دل من در پی یک واژه بی خاتمه بود

اولین واژه که امد نظرم نام تو بود

*****
در چشمانم تنها یی ام را پنهان می کنم

در دلم ، دلتنگی ام را

در سکوتم ، حرفهای نگفته ام را

در لبخندم ، غصه هایم را

دل من چه خردسال است ، ساده می نگرد

ساده می خندد ، ساده می پوشد

دل من از تبار دیوارهای کاهگلی ست

ساده می افتد

ساده می شکند ، ساده می میرد

*****
یه عمری همه دنیا رو گشتم
به دنبال یه عشق صادقونه
یه عشقی که بسازه دل رو از ما
بشه تنها چراغ توی خونه
یه عمری پی عشق بی هوس دویدم
به دنبال یه عشق بی بهونه
یه عشقی که بشه مرحم زخمام
نشه بدتر نمک رو زخم کهنه
*****
دلم گرفته آسمون نمی تونم گریه کنم
شکنجه می شم از خودم نمی تونم شکوه کنم
انگاری کوه غصه ها رو سینه من اومده
آخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده خنده به ما نیومده

با تشکر

(J_N_B)

مرزوق چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

باز هم سوء استفاده از واژه خیر ! چیز تازه ای نیست دوست عزیز ، اما آنچه مسلم است این عمل نمیتونه هیچ سنخیتی با اعمال خیریه داشته باشه شاید بتوان گفت که تجارتیست که با نام خیر و سوء استفاده از ذهنیت مردم کنگ در مورد خیر در حال انجام است ! امیدوارم کلاهبرداری در کار نباشه ...

با این قسمت (سوء استفاده از ذهنیت مردم کنگ در مورد خیر )نظرتان اصلا موافق نیستم...انشالله در پست اختصاصی در آنمورد بحث و تبادل نظر خواهیم نمود...

امیر -----------بی تو هرگز چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.amir-2008-2008.blogfa.com

سلام خووووووووووووووبی ....نخسته ......امشب ساعت 23:45 ماه گرفتگیه ...دوست داشتی نگاه کن ........

خدانگهدار

یوسف ملایی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام!لطفا تنور داغ ورزش هرمزگان را فراموش نکنید.سپاسگزارم!

لاری شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام

با سپاس از شما و فریدون و خلفان
لذت بردم- بهتر از این نمی شد!

سلام
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

خلفان شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.khalfan.parsiblog.com/

با سلام خدمت شما
سفارشات شما نه تنهابرای دانش آموزانتان بلکه برای بنده نیز مفید بود پس حال دانش آموزان شمافقط دختران نیستند.البته خواهشمندم راهنمایی خود را از وبلاگ نویسان کم تجربه مستمرا انجام دهید زیرا احتمال منحرف شدن توسط منحرف کنندگان در دنیای مجازی بسیار شدید است.
نظر فریدون عزیز را خواندم و احساس ایشان را در زمینه کم کاری در روشنگری نمودن در خطبه درک می کنم.اما چیزی که این برادر عزیز باید درک کند اینست که بنده امام جمعه نیستم و اگر گاهی خطبه می خوانم با اجازه ی امام جمعه است و آزادی که در وبلاگ شخصیم دارم آنجا ندارم.این مسئله که مطرح نموده ام هنوز برای اکثریت مردم و شاید حتی امام جمعه کاملا متفاوت با نظر بنده است مردمی که به مسئولین حمله می کنند و برای آزادی این شخص لباسشان را پاره می کنند انتظار داری اگر بنده این مسئله را در جمع مطرح کنم با من چه رفتاری کنند؟اکثریت خوانندگان وبلاگ انسانهای روشنفکرند اما اکثریت انجا اینچنین نیستند.
به نظرم فرصت نکنم این بحث را ادامه دهم و وقت رفتنم به سربازی فرا رسد پس از قبل معذرت خواهی و خدا حافظی می نمایم.

سلام بر شما برادر محترم
شرمنده می فرمایید...تا خدا چه خواهد...
پاسخ شما متین و بجاست و انشالله در یک پست اختصاصی گنجانده خواهد شد.
در طول خدمت سربازی خدایار و نگهدارتان باد...منتظر تجارب ارزنده شما و انتشار آن در وبلاگ شخصی تان خواهیم ماند.

فریدون یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ق.ظ


با سلام


درود به لاری ؟؟؟!!!!! انتظار بیش از آن بود ، امید است بیش از این با وبلاک نویسان تلاشگر ما همراه باشیم
میخواستم نقدی بر نظر جناب خلفان بنویسم ولی چون ممکن است به خاطر عزیمت به خدمت اجباری فرصت پاسخ دهی نداشته باشند به فرصتی دیگر می گذارم .

تا فرصتی دیگر .....

فریدون یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ق.ظ

باسلامی مجدد
جهت اطلاع شخصی

در پاسخ به خلفان بجای پاسخ ژاسخ نوشته ای

با تشکر

باسلام...با اجازه شما این نظر را تایید میکنم تا بدینوسیله ارزش و قدر این گوشزدها را به نمایش گذارم...واقعا از دقت نظر شما متشکرم...

باسعیدو آنلاین یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://basaiduonline.blogfa.com

_×_×_×_×_ [گل][قلب] وقتی که میرفتی, بهار بود!
_×_×_×_× [گل][قلب] تابستان که نیامدی, پاییز شد!
_×_×_×_ [گل][قلب] پاییز که برنگشتی, پاییز ماند!
_×_×_× [گل][قلب] زمستان که نیایی , پاییز میماند...
_×_×_ [گل][قلب] تو را به دل پاییزی ات قسم میدهم فصل ها را به هم نریز
_×_× [گل][قلب][قلب][گل] ×_×_
_×_ [گل][قلب] بایه چشمک دوباره
_× [گل][قلب] منوزنده کن ستاره
_ [گل][قلب] نذارازنفس بیفتم
_× [گل][قلب] تویی تنهاراه چاره
_×_ [گل][قلب][قلب][گل] _×_
_×_× [گل][قلب] قلب توانگارکه نشنید
_×_×_ [گل][قلب] التماس اون چشامو
_×_×_× [گل][قلب][قلب][گل] ×_×_×_
_×_×_×_ [گل][قلب] پشت این پنجره ها دل میگیره
_×_×_×_× [گل][قلب] غم و غصه دل و تو میدنی
_×_×_×_×_ [گل][قلب][قلب][گل] _×_×_×_×_

ترانه یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.taraneh.persianblog.ir

سلام .. خوش به حال دانش اموزانتان که معلم دلسوزی چون شما دارند ...........

سلام...دانش آموزان من درست مثل شما بااحساس و دوست داشتنی هستند.

لاری سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام

کوتاه نوشته بودم و منظور و لذت من از این بود که بهتر از این نمی شد موضوع یا موضوعاتی را از دیدگاه های گوناگون و چند جانبه به بحث گذاشت و بدون تردید حقیقت برآیند همین بحث های چند جانبه و بدون تعصب است.

سلام...متشکرم از توضیح شما...

.... شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.ganjesookhte.blogfa.com


دفتر دلتان را ورق زدم

زیبا بود

در صورت لزوم مرا با نام "حریر در حریق" لینک کنید

سپاسگزار

[گل]

کشکنگ یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ http://keshkang.blogsky.com

نمایش مدو تنبل کاری از کانون پرورش وفکری کودک و نوجوان بندر لنگه به چهاردهمین جشنوارهمنطقه ای چهار محال و بختیاری راه یافت...

باتشکر مجدد از اطلاع رسانی شما و نیز عرض تبریک خدمت تان...

حسین چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.football90.blogtez.com

مطلب قهتی بود.......

منظورتان (قحط ) باید باشد درست است ؟!!!!!!!!
نه مطلب دلی بود وکاملا خالصانه وفقط برای رسیدن به خدا...

ایران رحمانی شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ق.ظ http://jematak.blogfa.com

سلام...
منتظر حضور گرمتون هستم.

سلام...به به ... یه وبلاگ جدید آنهم از نوع دانش آموزی ! ...

a-kong پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.a-kong.samenblog.com

سلام خانم قاسمی من وبم را ب شما دادم اما بهم سرنزدید الان وبم رو براتوووووووووون گذاشتم اینجا امیدوارم ک این دفعه سر بزنید و منو تو اداره ی وبم کمک کنید.موفق باشید......

سلام...شرمنده شما هم هستم منو ببخشید اگر خدا بخواهد حتما میام...البته یه سر اومدم بهت تبریک میگم تلاش زیادی داشتی و موفق باشی.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ق.ظ

سلام
خانوم قاسمی دلم برای دوم وسوم راهنمایی تنگ شده خیلی زیاد کاش یکباردیگه برگرده باورکنیددیگه زنگ اول توکلاس شمانمیخوابم
ازدانشگاه خسته شدم
حاضرم ده سال عمرموبدم بازم بیام راهنمایی
خاطرات شیرینی بود

سلام...قبل از اینکه به نظرت جواب بدم ازت میخوام خوب فکر کنی ! مطمئنی سرکلاس من میخوابیدی ؟!!!!! منتظر جوابت هستم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ق.ظ

باعرض سلام بله خواب بودم البته باچشمان باز اما من فقط زبان روسرکلاسای شما بااینکه خواب بودم نمره خوبی میگرفتم یادمه اول راهنمایی ودوم صبحا خواب میفتادم البته باچشمان باز ولی سوم یادتون گفتین حروف الفبای انگلیسی روبسازیم؟وهمیشه باهامون کار میکردین؟واقعیتش سوم روهمش کیف میکردم سرکلاس مخصوصا وقتی بخاطر حروف الفبایی که ساخته بودم ازم تعریف کردین وبهم یه پنج دادین دلم برای کلاس زبان و صندلی ومیزای گروهیمون تنگ شده برای همون امتیازپنجی که ازشما گرفتم وذوق مرگ شدم کاش هیچوقت دورشون نمینداختم باورکنید فقط خاطرات شیرینم سرکلاس شما وکلاس تاریخ باخانوم ....بودخانوم قاسمی؟شماهنوزبرای بچه ها اون عکسای تلویزیونی معنی زبان رومیذارین؟هنوزم کلاس مخصوص زبان که گروه گروهی مینشستیم هست؟هنوزم اون امتیازای پنج رومیدین به بچه ها؟هنوزم املای گروهی میگین؟

سلام بازهم میگم امکان نداره سرملاس من خوابیده باشی حتی باچشمان باز ! مگر مواردی که به دلیل کسالت یا بیماری هماهنگ شده باشه و اجازه داده باشم...
اجازه بده جوابتو
"شماهنوزبرای بچه ها اون عکسای تلویزیونی معنی زبان رومیذارین؟"
انشاالله در یه پست اختصاصی بدم ! چون خودم هم دلم هوای اونروزا کرد حتما منتظر یه پست توی وبلاگ دخت کنگ دراینمورد باش.

پری خاموش سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ق.ظ

کلی نشستم رومغزم فشاراوردم تااینکه یادم اومد معلم زبان اول من شمانبودین ودوم وسوم شمابودین که همیشه هم اولای درس کلاس دوم خواب بودم اما هرچی دارم فکرمیکنم اسم وفامیل خانوم اول که معلم زبان من بود یادم نمیادجالب اینجاست که دوستم هم یادش نمیاد
چون نوشته بودین منتظرجواب من هستین درست فکرکردم وجواب دادم.من هروقت میام اینجافقط حرص میخورم اخه من اینقدر مشغول درس ومشکلات بودم که بعد ازاینکه اومدم بیرون ازدبیرستان مستقیم دانشگاه ودرس و ...باورکنید من حتی فکر نمیکردم بچه های شهرمون اینقدروبلاگای متنوع وجالب داشته باشن برام جای تعجب داشت وجالب بود احساس میکنم هرروز بیشتر ازروز قبل مردم شهرم پیشرفت میکنن مخصوصا بانوان امیدوارم این پیشرفت وتلاش همینطور باکمک خداوشماو...ادامه داشته باشه همیشه ارزوی موفقیت بیشتر برای شما وتمامی کسانی که زحمت میکشن دارم

سلام
حالا شد !!! گفتم امکان نداره سر کلاس من خواب رفته باشی !
مطمئنا تو هم یکی از بازوهای جامعه زنان کنگ هستی که برای پیشرفت آن باید بیشتر تلاش کنی.هم شما و هم من و هر خانم دلسوز دیگه.

پری خاموش شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ق.ظ

انشالله

مریم سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ق.ظ http://2nya

سلام خانم معلم طاعاتتون قبول .ی سر بما هم بزنید
خسته نباشید

سلام بر شما ...آدرس ؟؟؟!
خداقوت...مشتاقم خدمت برسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد