زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

تعطیلی آموزش

  زیرنویس شبکه خلیج فارس این بود:«بنا به اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان کلیه مدارس نوبت صبح و بعدازظهر استان،شنبه مورخ ۱۳ اسفند تعطیل می باشد»والبته دلیل آن را چنین اعلام داشتند : «با توجه به حضور عوامل فرهنگی مدارس در پای صندوق ها و حضور این عده تا پاسی از شب و شمارش آراء، این تصمیم اتخاذ شده است»

  این تصمیم درحالی گرفته می شود که با یک نگاه به تقویم می توان دید دانش آموزان سالی مملو از تعطیلات رسمی را پشت سرگذرانده اند که البته نباید بین التعطیلین !!!! را هم فراموش کرد وبه این روزهای تعطیلی درس ومدرسه،مراسم پرورشی ومسابقات ورزشی و برنامه های بهداشت و سلامت را هم اضافه کنید.

  برای آموزشِ آموزش و پرورش(که خود جزئی از آن هستم) دلم می سوزد و متاسفم که این چنین ساعات آموزشی قربانی می شود. تاسف بیشتر زمانی باید خورد که بمحض مشاهده افت کلاسی،مدرسه ای،منطقه ای و استانی بیدرنگ تشکیل جلسه می شود وفرم و صورتجلسه طراحی و نوشته می شود که دلیل این افت چیست ؟!!!!!!!!

  وما معلمان نه بخاطر واهمه از بازخواست که به خاطر وجدان اخلاقی و کاری ساعات بیکاری خود را صرف تشکیل کلاس های جبرانی می نماییم که 10 درصد دانش آموزانهوش و حواس خود را از منزل آورده اند و 90 درصد باقیمانده جسم شان را ! که ناگفته پیداست که کلاس جبرانی خارج از وقت و زمان مدرسه تنها برای 10درصد دانش آموزان مفید است.

  راستی مواد درسی پایه ششم ابتدایی رو اگه خواستید بدونید لینک شو براتون میذارم...



نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ق.ظ

درود بر شما
از اینکه حضور دوباره شما بعد از مدتها سکوت می بینم خوشحال و خرسن هستم . رضوانی

سلام علیکم
از توجه شما به این وبلاگ و بقول عربها «متابعت» شما متشکرم...

امینه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://mane-zesht.blogsky.com

واقعا تعطیلی آموزش:‏|‏

امیر------------بی تو هرگز سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://amir-2008-2008.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دادا ...خوبی .....چه عجب که بعد از ۶ ماه بلاخره پیداتون شد....کجایی ؟چرا نیستی ....؟ ماشالله هم دلتون حسابی پره هاااا.....اینقد غصه نخورید دنیا همینه دیگه ...زمانی خودمون هم که دانش آموز بودیم چنین حسی به معلملمون داشتیم .....بچه هستن دیگه ...درسته هیکلشون بزرگه ولی عقلشون کوچیکه ....به نظر من همون اردو نبریدشون بهتره چون زمونه ی بدی شده ....واست آرزوی موفقیت میکنم .

سلام بر شما ...بچه ها ماه و دوست داشتنی هستند و این آدم بزرگ ها با دنیای پر از مصلحت و سیاست شان است که آنان را غیر از آنچه باید باشند نشان می دهد ...واقعا متشکرم...

لاتحزن چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ق.ظ http://laatahzan.blogfa.com

سلام و درود الله نثار شما خواهر عزیز و معلم مهربان
ممنونم سر زدین وب شما هم پر بار و جذاب هستش
خوشحالم از اینکه خواهران بیشتری به لاتحزن دارن اضافه میشن

موفق باشید

علیکم السلام...موید باشید.

گروه موزیک ودیجی آرشام یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ http://djarsham-a-h2.blogfa.com


سلام داداش خسته نباشی

گروه موزیک و دیجی آرشام در بندرکنگ و بندرلنگه و.....
شروع به فعالیت کرد

اجرایی کاملا متفاوت با آنچه تا بحال دیده و یا حتی شنیده اید

با جدیدترین و بهترین موزیکهای روز

بهترین ، مهیج ترین و خاطره انگیزترین موزیک ها برای مجالس و مهمانی های شما

شادی بخش مجالس مجالس عروسی ، نامزدی ، حنابندان ، تولد وسر تراشی و..........

همرا با نمونه کار

مناسب با بودجه شما

کمترین هزینه بهترین خاطره

دریانوردان بندرکنگ یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://fc-daryanavardan.blogfa.com

سلام وعرض ادب وخسته نباشید
جا دارد قهرمانی تیم دریانوردان بندرکنگ پیش از ۲هفته مانده به پایان لیگ برتر شهرستان بندرلنگه به شما و همه مردم خونگرم بندرکنگ تبریک عرض کنم

اینم یک خبر لقمه ای برای وبلاگ شمااااااااااااااااااااااااا

باسلام.تبریک متقابل ما را پذیرا باشید.
ضمنا چنانچه این خبر مربوط به بانوان تیم دریانوردان بود خبر لقمه ای این وبلاگ می شد ! ....

اسلیپک دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://sleepak.blogsky.com

ببینید این ساختار رفتاری سرو پا مشکله
ما با استثناها که شمایین کاری نداریم
عموم معلم ها به چنین برخوردی با صدای بلند لبیک میگنو خوشحال از انتخاب چنین شغلی
گلایه ی نسبت به کسی نیست واقعیت مردم ما اینه
واقعیت قشر به ظاهر فرهنگی ما جز خلاصی از این چند ساعت اندک نیست
اموزش در زندگی ما خیلی وقته که جایگاهی نداره
رفتار های ساختار شکن هم جایگاهی نداره
وجدان درد معلمی مهربان به خاطر تعطیلی
علامت سوال بزرگی است برای معلم های دیگر.
با ارزوی موفقیت همییشگی شما

باسلام
ذکر اصطلاح«قشر به ظاهر فرهنگی»یعنی عدم پذیرش عنوان «فرهنگی»از سوی شما جهت نامیدن دست اندرکاران امر آموزش و پرورش .... و این دردی است که اندک درصدی از این جمع بر پیکره جامعه برجای نهاده اند ....حتی اگر بی مسولیت ترین معلم شعف خود را از این تعطیلات اعلام نماید حقیقت نظام آموزش و پرورش را نمی تواند کتمان کند که اگر اینگونه باشد انگشت نمای این جماعت پردغدغه می شود.شخصا می توانم بگویم درصد بالایی از معلمان این شهر از این تعطیلات دل خوشی نداشته وآن را مانعی در رسیدن به هدف آموزشی خود می پندارند.

شهر من بندرکنگ جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://kongcity.blogfa.com

سلام وعرض ادب
مطمئنن شنیدهایی به گوش همه رسیده از بچه عجیب الخلقه در بندرعباس؟
کلیپ بچه نوزاد به دنیا آمده عجیب الخلقه در بندرعباس برای دانلود توی وبلاگم قرار دادم میتونید دانلودش کنین
راستی بنظر شما واقعیته؟

peyman چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.songkong.blogfa.com

رسانه ی SongKong با فعالیت تازه در زمینه ی موسیقی بندرکنگ این افتخار را دارد که به عنوان اولین و بزرگترین مرکز
دانلود موسیقی بندر کنگ آثار شما هنرمندان عزیز کنگی را منتشر کند، چنانچه شما خواننده ی عزیز مایل به پخش
آثار خود از رسانه ی SongKong می باشید، ضمن خواندن شرایط ارسال آهنگ ،آثار خود را برای ما ارسال نموده و در صورت
رعایت شدن قوانین خواسته شده در قسمت شرایط ارسال آهنگ و تایید تیم مدیریت، در سایتـــــ قرار خــــواهد گرفتــــ
آهنگ های خود را به ایمیل زیر ارسال نمایید
zebel1993@gmail.com

حسین پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://chekelo.parsiblog.com

سلام دوست من وبلاگ واقعا زیبایی دارین

منم وبلاگ عکس های عاشقانه دارم که تقریبن یکی از بزرگترین وبلاگ هاست

دوست داشتین به من هم سر بزنین

من اهل بندر لنگه هستم

فاطمه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ http://m_mohadese.samenblog.com

سلام خانم قاسمی
فکر کنم من رو بشناسین وقتی برین تو وبم
خوش حالم که اینقدر به شهر مون اهمیت میدی
امیدوارم من هم بتونم یه روز مثل شما باشم
به وبلاگم سر بزنید و نظر بدهید
www.m_mohadese.samenblog.com

اگه با تبادل لینک موافقی من رو با اسمه
مدرسه راهنمایی محدثه بندرکنگ لینک کنید
بهم خبر بدهید تا شمارو با چه اسمی لینک کنم
منتظرم
دوست دارم هر چه زود تر نظرتون رو در وبم ببینم


به امید پیشرفت شهر و مدرسمون

سلام...بله مگه ما چندتا فاطمه گل مثل شما داریم یه سر به وبلاگت زدم جالب بود و آرزوی موفقیت برات دارم.

a-kong یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.a-kong.samenblog.com

سلام خانم قاسمی خوب هستین؟ اون شب ک بهم گفتین واسه کلیپ رتبه اول رو اوردین خیلی براتون خوشحال شدم ایناهمش زحمات شماست
ب وب منم سر بزنید خوشحال می شم ماهم اول شدیم تاتر رو می گم
امیدوارم منو بشناسین
منتظرحضورتون هستم
خدانگهدار

سلام ع جان ! منم خواستم از همکاری شما دانش آموزان خوب سوم 2 تشکر کنم خاطره خوبی از شما دارم مخصوصا با این رتبه اول کشوری
آره منم بهت تبریک میگم و باافتخار خبرشو توی سایت جمعیت بانوان بندرکنگ با این آدرس گذاشتم
http://kongwomen.com/250-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%B4%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%84%D9%86%DA%AF%D9%87
ببخشید با تاخیر چندماهه اومدم وبلاگت و سعی میکنم این تاخیر رو هم برای تو و هم برای فاطمه.س جبران کنم.اول اینکه لینک وبلاگ تون گذاشتم توی قسمت"وبلاگ دانش آموزان من"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد