زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

کتاب زبان انگلیسی پایه اول(هفتم)


                               

                                         دریافت کتاب زبان انگلیسی پایه اول دوره اول متوسطه (هفتم)



                                                          

                                                             دریافت کتاب کار انگلیسی پایه هفتم



نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

پراسپکت= به زبا ن روسی = خیابان Baku azadliq prospekt -ayna soltanova یادش بخیر

فرحانه یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

پراسپکت= به زبا ن روسی = خیابان Baku azadliq prospekt -ayna soltanova یادش بخیر

سلام...عزیزم فرحانه جان این کتاب شمارو یاد روسیه انداخته ...هرچی خیره ان شاءالله براتون پیش بیاد...راستی چهارشنبه شب ببینیمت ان شاءالله...

فریده قاسمی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ http://dokhtekong.blogsky.com/

باسلام خدمت جناب فریدون....بخاطر اشاره پایانی مطلب تون از تایید نظر شما معذورم....پایدار باشید...

فریدون پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

چند سال قبل دوستی از من خواسته بود تا نظرم پیرامون ایران شناسی بدون دروغ برایش بنویسم آن نوشته را اینجا می آورم :
به کار بردن و استفاده از واژه " ایرانشناسی بدون دروغ " برای مطالعه و تحقیق وقایع تاریخی خود گواه بر اغراق بودن محتوای آن تحقیقات هست ، هرچند گوشه هایی از حقیقت درآن نوشتۀ تحقیقی وجود داشته باشد .
نظریه این محقق خوب بیشتر در مناطق مرزی جلب توجه نموده و در شهرهای مرکزی و خارج از کشور با دید انتقادی به این نوشته نگاه می شود . دلیل توجه به این تحقیقات در مناطقی که به نحوی از انحصار قدرت سیاسی - فرهنگی فارسی زبانان بر مقدٌرات فرهنگی – دینی خود از یک طرف و مسدود بودن راه هرگونه کنکاش منطقه ای از طرف دیگر در رنجند ، پدیدۀ امیدوار کننده نیست ،

هرچند با گذر از آن و با درپیش گرفته شدن مطالعات بیشتر ، تضارب آراء ، با ایجاد امکان برخوردهای آزاد اندیشانه درمیان جوانان و روشنفکران و بسط نگاه نقادانه ، قطعا به بالا رفتن تحمل اندیشه های مخالف کمک قابل توجهی خواهد نمود .
چرا از ورود به چنین مباحثی پرهیز می کنم ؟
اولا معتقدم برای ورود به چنین مباحثی لازم است مطالعات گسترده ای صورت داد چیزی که در توان خود ( فرصت و حوصله ) نمی بینم لذا هرنوع ردّ و یا تاییدی ( اظهار نظری ) یک طرفه و صرفا بر اساس احساس و تمایل شخصی خواهد بود .
این بحث بخصوص در بین دوستداران مطالعه ، انحرافی از مطالعه و مباحث جدّیتر صورت می دهد و به جای مطالعه و پرداختن به علل مشکلات سیاسی – اجتماعی – اقتصادی جامعه ، ما را درگیر مسائل عقیدتی – قومی خواهد کرد .
در نهایت به جز ایجاد محافل روشنفکری که آنها را درگیر بحثهای غیر مفید خواهد نمود نتیجه ای دیگر نخواهد داد .
مطالعه سطحی مقاله از پیگیری خطّی خاص برای تحقق اهدافی اتحاد شکنانه در جامعه نشان می دهد و .... .
نو یسنده و محقق در همان شروع می نویسد " به ملاحظه معده های ضعیف و ثقیل و زخمی شده .... نور را روزن به روزن بتابانم "
آیا این ادبیات به عاریت گرفته شده برای ما شرق نشینان استبدادزده آشنا نیست ؟ ما مدعیان تا ناکجا آباد همیشه مچاله شده های همین تکبر و خود بزرگ بینی نبوده ایم که سوزانده ایم و سوخته ایم ؟
متاسفانه هنوز برای تطمیع ، تحمیق و تحقیر دیگران با کلمات بازی می کنیم و هر کس بتواند این الفبای اعجاز انگیز و کلمات را مهیجتر در کنار هم بچیند می تواند صاحب عقل و منطق ما بشود .

اینکه آدم در داده ها و یافته های تاریخی شک کند نه فقط جای اشکال نیست که حتی لازم است ، چرا که مطالعۀ متون و تحقیقات تاریخی نشان می دهد که محققین و مورخین بسته به شرایط خاص و وایستگیهای فکری و طبقاتی خود نه تاریخنویسی که تحلیل تاریخی و بیشتر دلبخواه صاحبان قدرت کرده اند در بسیاری از این نوشته های تاریخی که متاسفانه پایه تحقیقات مورخین نسلهای بعد شده است آرزوها و رویاهای قدرت مندان آن زمان بوده که برای حق جلوه دادن خود ، به خورد مردم می داده اند و پایه های اطلاعاتی شان هم بیشتر نظرات هم نظر با خودشان بوده است .
شخصا معتقدم که نباید مطالعات تاریخی به منظور استفاده ابزاری کردن از آن برای حق جلوه دادن آنچه خود می پنداریم و ناحق جلوه دادن طرف مقابل باشد ، با تاسف باید بگویم در مطالعات کوتاهی که از مطلب ارسالی شما کردم لغزشهایی از این دست در داده های محقق ما کم نیست
محقق در ادامه به واقعه پوریم ( جنگ قومی – عقیدتی ) که در کتاب استر از مجموعه کتابهای مفدس عهد عتیق ( کتاب مقدس یهودیان ) از آن یاد شده و بسیاری از تاریخ نویسان درمورد صحت آن تردید دارند و یافته های آثار باستانی تقریبا معتبر و انتشار یافته از طرف خود یهودیان ، تا کنون هیچ اشاره صریحی به آن نداشته اند اشاره می کند و نتیجه می گیرد که این جنگ منجر به نابودی کامل فرهنگ ایران زمین وقتل عام تمام مردم شد و لذا تا 2000 سال بعد از آن ، 000 1 سال بعد از حمله اعراب به ایران از آن مردم و فرهنگشان اثری نبود .

این داستان خاخامهای تند رو یهود ساخته چیست ؟ اسم این کلمه از پور به معنای قرعه گرفته شده و ظاهرا یهودی که وزیر شد با قرعه روز اجرای نقشه خود برگزیده است ، میگویند خشایارشاه در روز جشن تاجگذاری از همسر خود که زن فوق العاده زیبایی بوده خواسته تا در مراسم حاضر شود و زیبایی خود را به رخ دیگران بکشد که با مخالفت ملکه رو برو می شود و پادشاه مست و مغرور زن زیبای دیگری به اسم استر که یهودی بوده به عنوان ملکه انتخاب می کند و این زن به همراه خاخامهای یهودی ، وزیر خشایارشاه را برکنار کرده و می کشند سپس از شاه درخواست می کنند تا اجازه کشتن دشمنان یهودیها را بدهد که شاه چنین فرمانی را صادر می کند و آنها در ظرف 3 روز بیش از 70 هزار نفر ایرانی ( نه تمام ایرانیان ) اعم از زن و مرد و کودک و پیر وجوان را می کشند . در مورد این ارقام و کشتن اینهمه آدم در ظرف 3 روز ( توجه داشته باشیم که درمورد مردمی با پراکندگی کشوری مثل ایران و آنهم بیش از 2500 سال قبل صحبت می کنیم ) خود گواه افسانه بودن این رقم هست
نه تنها در چند هزار سال قبل که حتی در قرن بیست و یکم هم چنین اتفاقاتی دور از ذهن نیست { جنگ جهانی دوم ، کشتار قومی در کشور افریقایی راوندا و اخیرا کشتار مسلمانان در کشور آسیایی برمه (میانمار) ) نمونه کمتر از 70 سال اخیر هست ، در همینجا لازم است اشاره کنم بعد از جنگ جهانی دوم که بیش از نیم ملیون نفر مسلمانان میانمار ، اگثرا بنگالی توسط پیروان مذهب بودایی که بیش از 90% جمعیت برمه را تشکیل می دهند قتل عام گردیدند این دومین کشتار جمعی مسلمانان است ، این واقعه بیش از همه مایۀ شرمساری کشورهای اسلامی بخصوص بنگلادش که با بستن مرزهای خود بر روی پناهندگان مسلمان و کشور مالزی که قایقهای حامل پناهندگان باگلوله به سمت میانمار برگرداندن می باشد } ،

ولی با اشاره به چنین حوادثی و نتیجه گیری انقراض نسل یک ملت جز خیالپردازی نمی تواند چیز دیگری باشد . در عهد کهن که جای خود دارد در عصر حاضر هم با وجود اینهمه جنگ افزار پیشرفته و کشتار جمعی جای تردید بسیاری وجود دارد که بشود نسل مردمی با وسعت تقریبی دو ملیون کیلو مترمربع و با پراکندگی جغرافیای ایران ، چنان از بین برد که تا بیش از 2000 سال هیچ اثری از آنها باقی نماند ( ادعای اینکه آن مردم خیلی دانا و با فرهنگ بوده اند و ایرانیان کنونی وارث هوش و ذکاوت آن قوم منقرض شده هستند هم محلی از اعراب ندارد و نسل پیداشده بعد از 2000 سال که سهل است بعد از 100 سال هم دیگر هیچ پیوند ژنتیکی با قوم نابود شده ندارد ) .
هرچند جشن پوریم که نتیجه گیریهای نویسنده از آن گرفته شده مورد تایید اکثر یهودیان نیست و درکتاب مقدس هم آورده نشده با وجود این افراطیون یهودی سالانه این واقعه به عنوان تحقق وعده کتاب مقدس جشن می گیرند ،
حالا فرض ممکن را بر آن می گذاریم که واقعه پوریم حقبقت داشته ، اولا آنها باموافقت شاه اینکار را انجام داده اند پس نمی تواند قتل عام همه مردم باشد شاهِ بی ملت که دیگر وجود خارجی نمی تواند داشته باشد ، قطعا اکثریت کشته شده ها مخالفین شاه بوده اند ، میتوان گفت قتل عام مخالفین شامل تمام افراد خانواده و اقوام و اعوانشان می شده است یعنی ازبین بردن دودمان آنها یعنی به کبیر وصغیرشان رحم نکرده اند و در نتیجه محتمل است که دین رسمی دین یهود شده باشد ، ولی قتل عام تمام مردم افسانه ای بیش نیست ، دوما با شناخت نسبی که از جامعه کهن داریم و انطباق آن با وقایع جهان کنونی بعضی از اتفاقات قابل فهم است ، شاه زمانی چنین دستوری صادر می کند که خودش دینی را پذیرفته باشد ، اگر شاه دین جدیدی راپذیرفت طبیعی است که درباریان ، نجیب زادگان ، اعیان و سران ارتش هم آن را می پذیرند و عامه مردم هم به نحوی آنرا خواهند پذیرفت می ماند روحانیون دین فبلی که موقعیتشان به خطر می افتد آنها هم بیشترشان دین جدید خواهند پذیرفت و ممکن است بخشی از آنها و بخش کوچکتری از مردم مخالف باشند که آنهم بیشترشان مخالفتشان علنی نمی کنند پس در نتیجه به هیچوجه واقعه ای که دستور آن توسط پادشاه آن مملکت صادر شده به نسل کشی نمی انجامد ،

تا فرصتی دیگر ......

میترا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ /http://iranclip3.blogfa.com/

سلام با تبادل لینک موافقی

خرم سلطان دولاب دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ http://iranclip.blogsky.com/

سلام به روزم منو با اسم خرم سلطان دولاب بزارید

قنبری دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://efu.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
خوشحال می شم بتونم از نظرات و تجربیات شما استفاده کنم.

علیک السلام...خدمت رسیدیم ....

معلم زبان شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://misrule.blogfa.com

سلام.

بله...

من هم از حضور شما استفاده کردم. باز هم سر بزنید.

محمد علی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.alhor.blogfa.com

سلام خانوم قاسمی گل وبلاگمو لینک کن من لینکت کردم همشهری عزیز متشکرم

سلام علیکم ...در ماه رمضان خدمت رسیده بودم و خدا خیرتان دهد فایل های صوتی و تصویری زیادی دانلود کردم.ان شاءالله شما لینک خواهید شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد