زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

کتاب Prospect1 با قابلیت تورق



کتاب Prospect1(زبان انگلیسی پایه هفتم)  با قابلیت تورق

نظرات 6 + ارسال نظر
فریدون یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

با شرکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری که اعتدال و امید ( اخلاقیت و معنویت ) و پاسخگویی پشتوانه برنامه اش بود و انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با آن ، قطعا این سه اصل در جامعه وزن و اهمیتی در خور پیدا خواهد کرد کار خوب و لی دیر هنگام زعفران در فراخوان شرکت فعال در انتخابات شورا به خاطر کمبود وقت بی نتیجه ماند ، شرایط مانع از بر خورد جدی ، شرکت فعال و بر نامه ریزی شده در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا توسط فعالین اجتماعی گردید این امر دلیل دیگری دارد که در فرصت پیش رو به آن خواهیم پرداخت ، با همه اینها دوره چهارم شورای اسلامی شهر و روستا برگزار و منتخبین مسئولیت خود را آغاز کرده اند انتظار و امید اینست که منتخبین دوره چهارم از خود جدٌیت و تلاش بیشتری نسبت به منتخبین دوره قبل نشان دهند ، از آنجاییکه انتخاب شهردار و برنامه ریزی برای پیشرفت و عمرانی شهر مهمترین وظیقه شورای اسلامی شهر می باشد ، ضمن تبریک به اعضای منتخب و آرزوی توفیق برای آنها به عنوان یک شهروند نظراتم را مطرح می کنم . قبل از هرچیز با توجه به تجربیات اجرایی کمی که در بیشتر منتخبین می باشد باید تلاش شود تا با استفاده از خِرد جمعی و ایجاد جوٌی متفاهم در بین خود برنامه خود را تهیه نمایند در همین رابطه نیکوتر این خواهد بود که از شهردار و کسانی که برای شهرداری کاندید و یا پیشنهاد می شوند خواسته شود تا برنامه عملی خود ارائه نمایند و انتخاب شهردار با در نظر داشت برنامه اش باشد ، شورا طی جلساتی از نظرات دیگر همشهریان بخصوص نخبگان ( فعالین اجتماعی ، روشنفکران ، معلمین ، دانشجویان ، بازاریان و ... ) استفاده نمایند نباید تصور شود حضور مردم در روز انتخابات مهم است باید مردم را به سوی شرکت فعٌالتر در امور شهری تشویق کنیم .

جهت اطلاع شخصی : دیروز بیش از یکبار ارسال کردم و کد درست وارد کردم و لی می نوشت کد اشباه است اگر بیش از یکبار در یافت کردید فقط همان یکی درج شود / ممنونم

سلام علیکم همین یکبار دریافت شده است.

فریدون یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

جهت اطلاع : علیکم را علیم نوشته ای من هم اشتباه را اشباه نوشته ام اما آنچه باعث این نوشته شد احساسی بود که به محض دیدن پاسخ شما در من ایجاد شد ، احساس کردم نویسنده در شرایط روحی خوبی نبوده ، قطعا من اشتباه فکر کرده ام و امیدوارم که همیشه روحیه تان سرشار از امید در رسیدن به منویات قلبی تان و خدمت صادقانه به مردمی که دوستشان دارید باشد

سلام علیکم
بسیار درگیر امورات مربوط به تغییر کتاب زبان انگلیسی پایه ی اول هستم و از شما عذرخواهی می کنم ضمن اینکه از توجه شما برادر محترم متشکرم.شما و خانواده تان ان شاءالله همیشه سلامت و شاددل باشین.

فریدون پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ

دنبا جای خطرناکی برای زندگی است ، نه به خاطر مردمان شرورش ، بلکه به خاطر کسانی که شرارتها را می بینند و کاری در مورد آن انجام نمی دهند . آلبرت انیشتین
من فکر می کنم لازمه موفقیت در تعهدی که منتخبین اداره شهری قبول کرده اند ، توجه به نکاتی چند است ، در گام اول باید نیاز های شهر را براورد کنند و بر رسی کنند که اولویت این نیازها با توجه به ظرفیتها و امکانات پیش بینی شده کدام است .
قبل از هز چیز باید قبول کنیم آنان که حرکت می کنند اشتباه می کنند به قول معروف " مرده ها اشتباه نمی کنند " ، نکته مهم اینست که اشتباه خود را بپذیریم و در جهت بر طرف کردن آن کوشا باشیم . در جامعه ما متاسفانه مرز بین انتقاد و تخریب به شدت شکننده است ، بردباری و واقع بینی لازم است تا بتوان فرق این دو را مشخص کرد به قول معروف بالا تر ار تشخیص باید اهل تمیز بود نباید از ترس تخریب به انتقاد های سازنده بی توجهی شود . به جای ادعا و اینکه من این کار ها را می کنم یا کرده ام ، به مردم گزارش مشخص کار خود را ارائه دهند . قبلا هم نوشته بودم که با اهل فکر مشورت شود حتی می توان اطاق فکر بوجود آورد و در حد واقعیت شهر ما با دیگران هم فکری و رایزنی کرد . علاوه بر این اگر بپذیریم که " تحول فکری از تجربه اندوزی توده مردم بر می خیزد " به طرق مختلف در مورد طرح و برنامه عمرانی شهر از مردم نظر خواهی باید کرد اینکار یعنی ما به شعور و فهم مردم احترام گذاشته ایم ، نباید تصور شود که اینکارها باعث دخالت مردم در تصمیمگیریهای شورا می شود ، تصمیمگیری نهایی با اعضای شورای شهر می باشد .

محمد علی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ق.ظ http://www.alhor.blogfa.com

سلام خانوم قاسمی منو تو وبلاگت لینک کن احه مثه اینکه یادتون رفته راستی اگه سایت جمعیت بانوان بندر کنگ هم زیر نظرتونه منو در اونجا هم لینک کنید چون هر دو سایت و وبلاگ شما رو لینک کردم باتشکر فراوان از شما دوست وهمیار بچه ها موفق وموید باشید good bay

سلام حق باشماست...بنده معذرت میخوام.

jafari شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

کتاب جالبیههههههههههههه خیلی ممنون..

ابومقدام شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ق.ظ

سلام الله علیکم
آپم
ومنتظر دیدگاهتون هستم

علیکم السلام و رحمه الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد