زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

دانش آموز متقلب امروز،شهروند .... فردا

     بعد از یک دهه و اندی معلمی و کلاس داری،هر وقت دانش آموزی تقلب کرده،بدجوری دیدم بهش عوض شده و دست خودم نیست.حس می کنم دزدی کرده،خیانت کرده و بدترین توهین را به من که با صداقت باهاشون رفتار کردم،روا داشته اند. 

     قیاس مع الفارق هستش،ولی به ذهنم رسید که قرآن حق داره بگه که اگه ما با اونهمه لطفی که خدا در حقمون میکنه،دزدی،خیانت کنیم و کفر بورزیم به آتش دوزخ مبتلا خواهیم شد. 

برای بامزه شدن مطلب ! بدنیست عکس آخرین شاهکار و تقلب دانش آموزام رو بذارم.خودم هم از این کشفم تعجب کردم.۲ دانش آموز ردیف جلوی کلاس نشسته بودند و روی تخته سیاه(سبز!) که حالا دیگه استفاده ای ازش نمیشه و وایت بُرد روی اون نصب شده،املای درس جدید رو بطور کامل ! نوشته بودند تا به موقع بهره برداری کنند !  

نمادی از زن بندری

در جشنواره حجاب و عفاف دی ماه 87(سازمان آموزش و پرورش استان هرمزگان)،شهرستان های زیادی شرکت داشتند و در تمام کارهای ارائه شده این طرح و نقاشی چشم منو گرفت ...  

همیشه خورشید نماد زن بوده و برایم جالب بود که با زدن نقاب به خورشید اون رو بندری کرده بودند ! در این طرح،هر چه هست بندری است ...

غرفه ناحیه یک بندرعباس،شاید کار دانش آموزان دختر  هنرستان بود ...