زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

انیمیشن درس ششم کتاب هفتم

کلیپ انیمیشینی پیش روی با حداقل امکانات و در زمانی بسیار محدود جهت تدریس گروهی(مکالمه درس ششم) در خوابگاه
مجتمع پیامبراعظم(ص) آماده شد.

دوره ضمن خدمت مدرسین(گروه دوم) تهران شهریور92

[تصویر:  images.jpg]
نظرات 15 + ارسال نظر
بابا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ق.ظ

با سلام و درودی دوباره
در چند پست قبل نظری ارائه دادم که متاسفانه شما آب پاکی روی دستم ریختید !! باردیگر لازم دیدم از جناب فریدون بخاطر حسن توجه نسبت به مسائل شهر کنگ تشکر ویژه بعمل آورم . اما لازم است برای همسویی و موازی سازی به پیشنهاد شما چند نکته در نظر بگیریم
1- چرا هیچکس حاضر نمیشود در این وبلاگ پر بار کوچکترین نظری ارئه بدهد . حتی خلفان !
2- جناب فریدون برای تحقق نکات ارائه شده از سوی شما به موارد ذیل باید توجه شود .
3- مردمان شهر کنگ نسبت بکدیگر بد بین و نسبت به اجتماع خود بی تفاوت میباشند .
4- همیشه بجای حل مشکلات و رسیدن به آرمان گرایی سعی در تخریب یکدیگر دارند.
5- مردمی ظلم پذیر و مستبد خواه هستند.
6- ازیشرفت افراد جامعه خود بشدت جلو گیری میکنند و ادعای نبوغ در سر دارند.
7- شاید بشود گفت مردمی تک رو و ازنقطه نظرات دیگران گریز دارند.
من قصد توهین ندارم فقط نظریه خودم را نوشتم . نمونه بارز آن یکی همینکه زحمت نظر در این وبلاگ بخود نمیدهند ولی اگر بتوانیم ابتدا این روحیه را از مردم دور سازیم شاید بشود با حرکتی آرام ؛ جامعه را بسوی تعالی سوق یابد. سرکار خانم قاسمی این وبلاگ که یکی از وبلاگهای فعال وپرثمر این شهر میباشد و مطمئناً برای بروز کردن آن با توجه به مشغله کاری فراوان ؛ وقت ؛ وزحمت زیادی متحمل میشوید ضمن تشکر و قدردانی و خسته نباشید بشما امید بیشتر میرود که از دوستانی فرهیخته بشکلی نظر خواهی شود . در این شهر ما مدیر ؛ فرهنگی ؛ لسانسیه ؛ دکتر ؛ مهندس ؛ کارمند ؛ و افراد صاحب نظر ؟؟!! اعم از بانوان وآقایان کم ندارم . و تا هنگامی دیگردر پناه حق

سلام علیکم....یک راهنمایی کوچک می فرمایید جهت یادآوری آب پاکی که بنده ...... ؟
و اما درمورد مردم و شهر و .... زمان خیلی چیزها را ثابت کرده و می کند که ان شاءالله تا باشد خوش نامی و مردم داری و روشنفکری و مهمتر از همه دلسوزی صفاتی باشند که مردم مان به یدک کشند.

یاسر شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام بر خانم قاسمی ، سلام بر فریدون ، سلام بر بابا
انتخابات شورای شهر یک امرمهم و بسیار پسندیده و فرصتی ارزشمندی است که از سوی دولت در اختیار مردم قرار گرفته که میتواند از چهات مختلف هم به دولت کمک کرده باشد و هم از معضلات جامعه بکاهد و هم در راستای رفاه مردم بکوشد و باری از دوش دولت سبک کند اما به اعضای شورا شهر کنگ انتقاداتی در بدو پیدایش آن وارد است زیرا پس از رسمیت یافتن بدون نظر خواستن از مردم ( که البته گفته اند با اعضای شورای دوره های گذشته مشورت نموده اند )اقدام به برکناری شهردار کرده اند . آنهم شهرداری که در طول مدت خدمتش تلاش و پیگیری های فراوانی در امر عمرانی و فرهنگ شهر نموده بود.اگر مشورت با اعضای شورای دوره های گذشته صحت داشته باشد ضمن ادب و احترام به آن افراد میشود گفت که آنان همانند دیگر مردم ، شهروند عادی تلقی میشوند و بهتر این میبود که با گروه بندی مردم از قشر های مختلف و با نظر خواست از این اقشار و طی جلسات مکرر تصمیمات خود را عملی میکردند . انجام عمل برکناری شهردار این طور وانمود میکند که شورا ی انتخابی برای برکناری شهردار بر سرکار آمده و شاید بتوان گفت یک رفتار خصمانه و تلافی جویانه در نقاب دوست انجام گرفته است.

علیکم السلام
همه ی ما قدر زحمات جناب شهردار داشی جان را می دانیم و مهمتر از ما آن خدایی است که نظاره گر اعمال و نیات ماست که آرزو میکنیم از ایشان راضی باشد که رضایت او عاقبت بخیری را بهمراه دارد.
ما نیز باید به رای مردم احترام گذاریم همانطور که در صحبت با خود آقای شهردار بارها شنیده ام که آرزو می کردند که شورای موفقی برای شهرمان داشته باشیم.زمان خیلی چیزها را مشخص می نماید و ماهم منتظر انتخاب درست و شایسته اعضاء شورای محترم شهرمان می مانیم ....

بابا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

باسلام موضوع بندر کنگ در سال 1344 دوشنبه 26 فوردین 1392 نظریه تاریخ شنبه 14 اردیبهشت 1392 فقط جهت اطلاع
آری متاسفانه اکنون هم به یدک میکشند من امیدوارم که مرز بین واقعیت و نظر شکننده نباشد .من یادم نرفته که برای پابر جایی این وبلاگ چه سختیهایی که متحمل نشده اید اما صبورانه مقاومت کرده و اکنون به اینجا رسانیده اید . و از آنهمه وبلاگها با تنگ نظری ها و حتی فحاشی و هتاکی چیزی باقی نماند و این شما بودید که با سعه صدر و خون دل خوردن بقای خود به جامعه کنگ ثابت نمودید آنهم از قشر بانوان فوق ارزشمند کنگ . ولی عملاً مشاهده میشود که تعداد افراد نظریه پرداز از عدد انگشتان یک دست تجاوز نمی کند . هنوز البته جای امید باقی است که شاید بعضی با دید باز به این مسئله نگاه کنند و وقت خود را بقول زعفرون مقابل کانال ماهواره ای جم به هدر ندهند و تا هنگامی دیگر در پناه حق

سلام علیکم
چنانچه دلخوری درپی پاسخ بنده به نظر محترم شما بوجود آمده خالصانه عذر می خواهم،واقعیت را نوشتم ولی این وبلاگ همواره از نظرات شما بزرگواران استقبال می نماید هرچند مضامین آن مورد خطاب و حتی مرتبط با تخصص و علایق بنده نباشد.

فریدون یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

آب پاکی که روی دست بابا ریخته شد :
پاسخ :
باسلام
اعتراف میکنم تسلط زیادی در زمینه بحث های اینچنینی ندارم ... باسپاس از حسن توجه و پیگیری شما ...

بابا اظهار لطف نموده و به درستی نکاتی چند متذکر شده اند :
آنچه در مورد کنگیان اشاره داشته اید واقعیتی است که برای در ک حقایق نیاز به کنکاشی بیشتر و در نظر داشت پارامترهایی چند است
فرهنگ عنصری دیر پا و جان سختی است که حتی پیشگامان و فعالین اجتماعی هم به سادگی نمیتوانند پیلۀ آنرا از اطراف فکر خود بدرند این حرکت ار تجاعی از هویت کاذبی ریشه می گیرد که به آن ملی گرایی و در سطح منطقه ای فرهنگ بومی می خوانیم . وقتی می گووییم کنگیان تک تک ما شامل آن هستیم پس ابتدا باید از خود بپرسیم چه کاری کرده ایم ؟ و یا مشخصتر چقدر نیرو گذاشته ایم و بازده آن چه بوده است ؟
کوتاه زمانی است که فعالین اجتماعی روی به وبلاکها برای طرح دیدگاههای خود آورده اند غافل از اینکه در شهر ما نظر گرفتن از روشنفکران حتی دانشجویان هم کاری است سخت چه رسد به عامه، لذا هنوز جایگزینی بهتر از تماس چهره به چهره نیست و آنچه در وبلاکها مطرح می شود تقابل اندیشه و جمعبندی نظر ها و روشهاست .
نظر دهنده ای با نام یاسر ضمن اشاره درست به نقش بی بدیل شورای شهر ، انتقادی از برکناری شهردار توسط شورای منتخب نموده اند که اگر منظور شکلی باشد حرفی نیست و لی به لحاظ مضمونی مهمترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهرداری با برنامۀ بهتر برای شهر می باشد .

بابا چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

باسلام موضوع بندر کنگ در سال 1344 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظریه تاریخ شنبه 14 اردیبهشت 1392 فقط جهت اطلاع
آری متاسفانه اکنون هم به یدک میکشند من امیدوارم که مرز بین واقعیت و نظر شکننده نباشد .من یادم نرفته که برای پابر جایی این وبلاگ چه سختیهایی که متحمل نشده اید اما صبورانه مقاومت کرده و اکنون به اینجا رسانیده اید . و از آنهمه وبلاگها با تنگ نظری ها و حتی فحاشی و هتاکی چیزی باقی نماند و این شما بودید که با سعه صدر و خون دل خوردن بقای خود به جامعه کنگ ثابت نمودید آنهم از قشر بانوان فوق ارزشمند کنگ . ولی عملاً مشاهده میشود که تعداد افراد نظریه پرداز از عدد انگشتان یک دست تجاوز نمی کند . هنوز البته جای امید باقی است که شاید بعضی با دید باز به این مسئله نگاه کنند و وقت خود را بقول زعفرون مقابل کانال ماهواره ای جم به هدر ندهند و تا هنگامی دیگر در پناه حق این کامنت قبلا ً فرستاده ام چون بالا نیامد فکر کردم نرسیده است

بتویی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ http://erfanenglish.persianblog.ir

با سلام .
بابت فایل های ارائه شده ( زبان ) از شما ممنونم .
موفق باشید.

فریدون پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ

جمعیت بانوان بندر کنگ – بایدها و نباید ها
من ده سالگی این نهاد مدنی – غیر دولتی را به اعضا ، مسئولین و دست اندرکاران آن صمیمانه تبریک می گویم و برای آنها آینده ای پر بار همراه با صمیمیت آرزو می کنم .
جمعیت بانوان بندرکنگ نخستین نهاد اجتماعی در شهرستان بندر لنگه که در تیر ماه سا 1382 تشکیل شده، علی رغم پیشتاز بودن آن و پس از گذشت ده سال تلاش ، هنوز نکات مثبت و منفی راه رفته را نقد نکرده ، کمّیها و کاستیهایی که بطور طبیعی وجود دارد مورد ارزیابی قرار نگرفته در و بسایت آنها حتی یک نظر هم وجود ندارد .
نهاد مدنی – جنبش اجتماعی
نهادهای مدنی را آغاز جدیدی است ، تجربه دوران اصلاحات و بعد از آن در پیش روی آنها می باشد . هنوز هم نهادهای مدنی از سوی قدرت به راحتی پذیرفته نمی شوند ، سعی خواهد شد از درون ناکارامد و از آنها استفاده سیاسی بشود . می توان گفت نهاد مدنی در ایران باید از سنگلاخها و مسیری بشدت ناهموار عبور کند کسانی که این سختی را به جان خریده و سهمی از جنبش اجتماعی به خود اختصاص داده اند باید نیک بدانند که تلاشی مستمر ، حضور در صحنه های اجتماعی و پیگیری مدام مطالبات مدنی – صنفی خود ، وظیفه اصلی شان می باشد و برای اینکار نیاز به انسجام درونی و کاربست اصول دموکراتیک در اداره نهاد خود دارند . قبل از هر چیز راه پیموده را باید آسیب شناسی کنند باید بدانند که راه رفته دارای نکات مثبت و منفی زیادی است می توان با مرور تجربیات گذشته از تکرار جنبه های تلخ آن کاست و نکات مثبت آن به کار گرفت ، باید تحمل یکدیگر بالا برده و قواعد بازیِ ترقی اجتماعی ( آزادی و پاسخگویی) رعایت کرد .
در جامعه استبداد زده ما به راحتی تمایلات فردی می تواند جای خِرد جمعی را بگیرد پس بهتر است مدت مسئولیت افراد زمان دار (محدود) و چرخشی باشد ، تعریف دقیق از مسئولیتها صورت گیرد . می بایست مصالح جمعی بر منافع فردی مقدم دانسته شود ، در برابر جمع خود پاسخگو بود . باید خواسته ها معقول و ممکن باشد از افراط و تفریط پرهیز شود .

بابا جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ق.ظ

با سلام و درود ، لطفا ً این کامنت خصوصی باشد و آنرا تأیید نفرمایید تا بالا نیاید . متشکرم
من بعنوان یک کامنت گذار از شما بانوی فرهیخته و فعال اجتماعی کنگ انتظار بیشتری دارم که در عرصه و میدان ترویج اخلاق اجتماعی فعالیت بیشتری چه از طریق گذاشتن پستهای شناخت عوامل آسیبهای اجتماعی و جه نظریه دادن در وبلاگ خلفان که اکنون به بررسی مسایل اجتماعی پرداخته و نیاز به نظریه بانوان را میطلبد ، داشته باشید . میتوان نظریه پردازی رسمی از طرف شخص شما و وبلاگ شما باشد و یا بعنوان بانوی ناشناخته نقطه نظرات خود را مرقوم فرمایید ضمن اینکه این موضوع را به دوستان خود و جمعیت بانوان اطلاع میدهید که آنان نیز دراین امر شرکت نمایند . سرکار خانم فاسمی شما اکنون رسالت عظیمی بردوش دارید و میدانم که ازعهده آن بر خواهید آمد . از شما بیشتر از این انتظار میرود . موفق باشید و تاهنگامی دیگر در پناه حق

[afari شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام. فایل خوبی بود ممنون..

دایی/امیر بندری شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://eragonchat.ir/?chat#

خوب

زعفرون یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ http://zaferoon.blogfa.com/

با سلام
با موضوع عید قربان = قربانی کردن دل به روزم...

سلام علیکم ...حتما خدمت می رسیم...

jafari دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام خسته نباشید. اگر امکانش هست طرح تدریس برای کتاب prospect 1 در اختیارمون قرار بدین. ممنون

سلام علیکم...مطمئنا عضو انجمن هستید پیشنهاد میکنم طرح درس یک تا 8 را از انجمن از بخش نمونه طرح درس دریافت نمایید....خوش آمدید....

محمد سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ http://arosi.blogfa.com

سلام به وبلاگ آهنگ بندری ویژه عروسی بندر کنگ سر بزنید وبه دوستان خود هم بگویید این وبلاگ امروز راه اندازی شده منتظریم

عثمان جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام وبلاگ رویدر اسلام تنها وبلاگ مذهبی اهل سنت شهر رویدر است . لطفا ما را با عنوان رویدر اسلام لینک کنید و به ما خبر دهید تا با افتخار شما را لینک کنیم.
www.ruydarislam.blogfa.com با تشکر

tabasom baran@outlook.com پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام

علیکم السلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد