زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

کودکان ملبس به لباس سنتی بندرکنگ


کودکان ملبس به لباس سنتی بندرکنگ را در سایت جمعیت بانوان بندرکنگ ببینید


تعطیلی آموزش

  زیرنویس شبکه خلیج فارس این بود:«بنا به اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان کلیه مدارس نوبت صبح و بعدازظهر استان،شنبه مورخ ۱۳ اسفند تعطیل می باشد»والبته دلیل آن را چنین اعلام داشتند : «با توجه به حضور عوامل فرهنگی مدارس در پای صندوق ها و حضور این عده تا پاسی از شب و شمارش آراء، این تصمیم اتخاذ شده است»

  این تصمیم درحالی گرفته می شود که با یک نگاه به تقویم می توان دید دانش آموزان سالی مملو از تعطیلات رسمی را پشت سرگذرانده اند که البته نباید بین التعطیلین !!!! را هم فراموش کرد وبه این روزهای تعطیلی درس ومدرسه،مراسم پرورشی ومسابقات ورزشی و برنامه های بهداشت و سلامت را هم اضافه کنید.

  برای آموزشِ آموزش و پرورش(که خود جزئی از آن هستم) دلم می سوزد و متاسفم که این چنین ساعات آموزشی قربانی می شود. تاسف بیشتر زمانی باید خورد که بمحض مشاهده افت کلاسی،مدرسه ای،منطقه ای و استانی بیدرنگ تشکیل جلسه می شود وفرم و صورتجلسه طراحی و نوشته می شود که دلیل این افت چیست ؟!!!!!!!!

  وما معلمان نه بخاطر واهمه از بازخواست که به خاطر وجدان اخلاقی و کاری ساعات بیکاری خود را صرف تشکیل کلاس های جبرانی می نماییم که 10 درصد دانش آموزانهوش و حواس خود را از منزل آورده اند و 90 درصد باقیمانده جسم شان را ! که ناگفته پیداست که کلاس جبرانی خارج از وقت و زمان مدرسه تنها برای 10درصد دانش آموزان مفید است.

  راستی مواد درسی پایه ششم ابتدایی رو اگه خواستید بدونید لینک شو براتون میذارم...