زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

از خودسانسوری و خودفیلتری تا در هوانویسی !

 این کامنت: 

"[ web | email ] mzhs


اوووو  به اون روحیه خشن شما نمیومد
زیبا بود


پنجشنبه 8 بهمن ماه سال 1388 ساعت 2:59 PM "

ونیز کامنت بنگری مهربان :

" بنگری "

سلام بر فریده خانوم گرامی ...
نخسته ..

نمیدونم چرا با خوندن این پستت بی خود بی خود لبخند زدم و خوشحال شدم که با روحیه بهتر از روحیه سابقت این پست رو نوشتی ...واوو خیلی زیبا و واژه های ساده اما خالصانه برخاسته از دل و عقل ... و همچنین آروم تر بنظر می رسی (لبخند و گلهای زیبا تقدیمت )

شاد و موفق باشی


پنجشنبه 22 بهمن ماه سال 1388 ساعت 09:15 AM

مرا برآن داشت تا احوال کمی تا قسمتی عمومی و خصوصی خود را به اطلاع برسانم ...

کلا انسان شادی هستم و اگر بر خلاف آن بنظر رسیدم دلایل زیادی دارد:

1-اگر در جمع مردانه هستم بخاطر حفظ و تداوم نجابتی است که هر دختر و خانمی باید داشته باشد.

2-اگر در جمع ناشناس و یا رسمی خانم ها هستم بخاطر نگه داشتن حرمت و حریمی است که براحتی نمی توان هرکسی را بدان راه داد.

3-اگر در جمع خانم های نامحرم ! هستم بخاطر حفظ همان نجابت مورد اول !

4-اگر در کلاس درس هستم بخاطر حرفه معلمی و ارتباط معلم و دانش آموز است.

5-اگر در این وبلاگ است که مورد 1-2-3 شامل آنست و بعلاوه :

  الف-مطالب وبلاگ یک خانم بندری باید محتاطانه و همراه با سانسور تاحدی شدید ! باشد.

  ب-مطالب یک خانم بندری که اهل بندرکنگ نیز است ! باید از خودسانسوری بگذرد و به خود فیلتری برسد !

  ج-مطالب یک خانم بندری که اهل بندرکنگ است و با نام حقیقی نیز می نویسد باید از خودسانسوری و خودفیلتری بگذرد و مانند بهرام در سریال طنزی که از سیاره دیگری  آمده بود(اسمش یادم رفته ! ) باید در هوا بنویسد !!!!!! 

اینها را از این باب ذکر کردم تا بگویم روحیه حقیقی را نمی توان در این فضا به نمایش گذاشت.باید در لفافه گفت و یا مطالب عمومی نگاشت.

بنگری مهربان و دیگر دوستان وبزرگواران ضمن تشکر از توجه تان به روحیه من:

زندگی آرامی دارم.بطور عمومی از زندگیم لذت می برم،احساس خوشبختی می کنم و برای این احساسم همیشه از خدا ممنونم...برای همین هیچوقت آرزوی مرگ نمی کنم،بلکه از خدا می خواهم از مادربزرگ پدرم(بی بی عایشه علی یوسف) عمر طولانی(ایشان درسن 114 سالگی به رحمت خدا رفتند) را به ارث ببرم.البته عمری باعزت که مفید باشی و نه سربار دیگران...

تقدیم به تو که خوبی و خوبی وخوبی...

تمام  

خوبی ها یم

همه 

فکرم 

کل 

وقتم 

دارایی ام 

ازدم 

تقدیم به تو 

که 

خوبی و خوبی و خوبی 

خوبتری 

هروقت 

ازمن می پذیری آنها را 

خوبترینی 

وقتی 

مجالی می دهی به من 

تا همه آنها را به تو تقدیم دارم.