زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

نمایشگاه توانمندی های بانوان بندرکنگ


نمایشگاه توانمندی های بانوان بندرکنگ


با مشارکت شهرداری بندرکنگ


*غرفه نمایش و فروش صنایع دستی محلی بندرکنگ(طرح اشتغال زایی هفت نفر از بانوان سرپرست خانوار بندرکنگ با مشارکت مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری. زمان اجرا: ۱/۱۲/۸۵ لغایت ۱/۱۲/۸۶-اعتبار طرح:۰۰۰/۰۰۰/۲۰ ریال-سازمان مجری:جمعیت بانوان بندرکنگ)


*غرفه معرفی آداب و رسوم بومی بندرکنگ


*غرفه عرضه غذاهای سنتی (انواع شیرینی-نان و ....)


*غرفه فروش اجناس فروشگاههای بانوان


زمان:۲۶ اسفند لغایت ۷ فروردین ماه


مکان:بندرکنگ-شرق کلانتری ۱۳- جنب تندیس بوم مسی.


زمان افتتاح:۲۶ اسفندماه ساعت ۱۷(۵ بعد از ظهر) با حضور مسولین استانی و شهرستان


بدینوسیله از عموم همشهریان هم استانی ها و مهمانان نوروزی معزز دعوت می شود حضور سبز خود را زمینه رونق این نمایشگاه ساخته با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود موجبات تسهیل چنین فعالیت هایی را در آینده فراهم نمایند.

به بازی دعوت شدم،به بازی دعوت می کنم !

چند وقت پیش یه دوست عزیزیعنی سمنو (فرزانه) من رو به یه بازی دعوت کرد که موجب شد سخت ترغیب و وسوسه بشم به قبول اون.تو وبلاگ ش نوشته :((یه بازی وبلاگی هست که در اون شما باید هفت ترانه منتخبتون رو بنویسید و از هفت نفر دیگه هم دعوت کنید))

 هم خود فرزانه برام عزیز هستش و هم این بازی یه نوع تنوع برای حال و هوای وبلاگ و روحیه خودم می تونه داشته باشه.ولی خداییش خیلی طول کشید تا بتونم اونهمه پرونده های قطور ذهنم رو زیر و رو کنم تا گوشه ای از بایگانی شخصیم،تو فایل علاقمندی هام آهنگا و ترانه های مورد علاقم رو پیدا کنم.ماهها و شاید سالها میشه اونا رو گوش ندادم،درست مثل اون کتابایی که عنوان و محتویاتش به دلم چنگ میندازه ولی همش بدلم وعده میدم تو یه فرصت بهتر....تو یه فرصت مناسبتر ....و این زمانه که بی رحمانه میگذره و این روحیه منه که از اون چیزایی که شارژش میکنه محروم می مونه.واما هفتا از ترانه های دوست داشتنی برای من اینا هستن:

 یک:اجمل احساس فی الکون انک تعشق بجنون..... (الیسا)

 دو:  سوز دلم کجایی؟چرا تو کم نمایی؟ (منیژه دولت)

 سه:  چیکی چیکی چیکی سندن،رسمی چیکی چیکی هردن  (گنل)

 چهار:...............................................................

 پنج:..................................................................

 شش:................................................................

 هفت:آهنگای پر نغز و پرمعنا با صدای asha-alka yagnik-udit narayan-kumar sanu))

و اما هفت نفری که قراره مث من فکر کنن‌؛وسواس بخرج بدن و .......

دخترک/دکتر ابراهیم (که ازشون بی خبریم)/زعفرون/آقای چاوشی/داداش شهرام/آقای صابری/آقا رامی

راستی مهرگان خوش ذوق هم یکی از مدعوین سمنو بوده که بازی وبلاگی شون خوندنیه.....