زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

دختران قهرمان ملی پوش کاراته بندرلنگه

   کتاب زبان انگلیسی پایه ی هفتم تغییر یافته و این تغییر به تحول طراحی سوالات آزمون مربوطه نیز سرایت نموده است....همین بس که ما دو دبیر،برای طرح سوالات آزمون یک ماه وقت صرف کردیم.چرا که سوالات از سطح دانش زبانی خارج شده و جنبه ی کاربردی باید داشته باشد.به اختصار یک موقعیت برای دانش آموز بوجود می آید که او با توجه به دانش و آموخته های فراگرفته در کلاس بتواند از پس این موقعیت برآید،مسلما موقعیت بوجودآمده باید در دنیای واقعی ملموس باشد.

همه ی ما معلمان امیدواریم دانش آموزان پایه ی هفتم بتوانند ارتباط مناسبی با افراد و موقعیت ها به زبان انگلیسی برقرار نمایند. 



کمتر کسی است که نام دو دخترخانم افتخارآفرین بندرلنگه ای یعنی خانم ها:مژده قاسمی نژاد و سمیته تکمار را نشنیده باشد و خدای را شکر می گوییم که این افتخارآفرینی می تواند زمینه ای باشد جهت هرچه ملموس تر شدن کار برد زبان انگلیسی در موقعیت های بوجودآمده.واقعا از جناب مهدی صابری ریاست محترم هیئت کاراته شهرستان متشکریم که اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار دادند تا بتوانیم موقعیتی ملموس برای دانش آموزان خلق کنیم و ....

ما به فایل صوتی آزمون بسنده نکردیم و اقدام به ساخت انیمیشن موقعیت مربوطه نمودیم که دیدن آن خالی از لطف نیست.



دانلود انیمیشن

بزرگوارانی که انیمیشن را دانلود نمودند،بدنیست سوالات مربوطه را نیز دانلود نمایند تا به توانایی های دانش آموزان پایه ی اول پی ببرند.

دانلودسوال مربوطه