زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

توسعه هزاره چیست؟

توسعه هزاره چیست؟

در نشست هزاره ملل متحد که با حضور سران ۱۸۹ کشور جهان(از جمله ایران) در سال ۲۰۰۰ میلادی برپاشد،بیانیه هزاره با نیت ایجاد جهانی بهتر برای همگان تا سال ۲۰۱۵ میلادی به امضاء رسید.براین اساس هشت هدف توسعه هزاره توسط ملل متحد برگزیده شدندو کشورهای فقیر و غنی متعهد شدند تا با مشارکتی جهانی تا سال ۲۰۱۵در جهت نیل به اهداف ذیل تلاش نمایند:

۱-ریشه کن کردن فقر شدید و گرسنگی           ۲-دستیابی همگانی به اموزش ابتدایی    

۳-ارتقاء برابری جنسیتی و توانمند سازی زنان      ۴-کاهش مرگ و میر کودکان

۵-بهبود بهداشت مادران                                  ۶-مبارزه با گسترش ویروس اچ-آی-وی و مالاریا

۷-تضمین پایداری محیط زیست   ۸-گسترش مشارکت جهانی برای توسعه    

                                                

نظرات 16 + ارسال نظر
خویشتن چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام من آزاده افشار هستم
من رشته روزنامه نگاری خواندهام می خواستم ببینم با آقای سید فرید قاسمی که نئیسنده کتابهایی در خصوص روزنامه نگاری است نسبتی دارید
در ضمن از آشنایی با وب شما خوشحالم و از اطلاع رسانیتان متشکرم ولی اگر این کشورها می خواستند گام های اساسی بردارند و شعار ندهند دنیا گلستان بود

باسلام
من هم اسم ایشان را بعنوان نویسنده دیده ام ! ولی با ایشان نسبتی ندارم خصوصا که ایشان سید هستند......متشکرم عزیزم .من هم از آشنایی با شما خوشخالم......شاید بنوعی حق با شما باشد.

رامی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.dehtal.coo.ir/

سلام
خسته نباشید.خداقوت...

سینا سایه بانی چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:52 ب.ظ http://sina-s.blogsky.com

سلام دخت کنگ
خداکنه!!!!!!!!!!
اما بعضی هاش رو فکر نمی کنم به این راحتیا بتونن ریشه کن کنن.۱و۳و۶ راستی ای دی منboybandari هستش اگه ادم کنی تا در جریان به روز بودن هم باشیم ممنون میشم منم به روزم به منم سر بزن

با سلام
پس من و شما و آنانیکه نسبت به اینگونه مسائل اشراف داریم باید تمام تلاش مان را حتی با یک گام خیلی کوچک بکار ببندیم.دیروز راننده ماشینی را دیدم که مجموعه برگه های باطله موجود در کیفش را چک می کرد و هرکدام بدرد نمی خورد یکی یکی پرت می کرد بیرون روی جاده (ابتدای بندرعباس) !!!!!!و وقتی دلیل اینکارش را پرسیدم گفت اینهارا در این مسیر می ریزم تا شهرداری بهتر این مسیر را تمیز کند (!)و وقتی گفتم رفتگر بیچاره چه تقصیری دارد گفت:ما با شهرداری مشکل داریم عوارض ماشین مسیر بندرعباس-بندرلنگه زیادی اخذ می شود!ما باید از خود و اطرافیانمان شروع کنیم لازم نیست کار جهانی انجام دهیم.

مهدی صابری پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ق.ظ

خسته نباشی خواهر عزیزم
کدوم یک از ۸مورد واسه شما مهمتره

باسلام خدمت ورزشکار محترم جناب آقای صابری
اگه راستش رو بخواهید به اولویت بندی این موارد اعتقادی ندارم همه مهم و قابل توجه و تامل هستند .فقط می توانم بگویم موردی که به فعالیت در زمینه آن علاقه دارم : (ارتقاء برابری جنسیتی و توانمند سازی زنان ) هستش.

خلفان جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.sultanolama.com

با سلام وخسته نباشید:
کلماتی را که ... گذاشته بودید فراموش کرده ام. اما نیازی به تصحیح دوباره ی ان نظر نیست و مفهوم مورد نظرم کاملا رسانده است.
موفق باشید.
منطقه ای فعالیت کنید و جهانی بیندیشید٪

باسلام خدمت همشهری بزرگوارم
جالب بود......پیام : جهانی فکر کردن .....

پرنسس شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 ق.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

فریده عزیز سلام

با مطلب زن ذلیل یا مرد ذلیل ...اشتباه زنان بروزم ومنتظر حضور دلنشین شما
سپاس
کامروا باشی[گل]

باسلام
پرنسس عزیز ......مثل همیشه از عمق دلها قلم زدی.....

Administrator شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.gerowg.blogfa.com

با سلام چنانچه با تبادل لینک موافقید اطلاع دهید
موفق باشید

کندوره شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ب.ظ http://kandorah.blogsky.com/

سلام
کندوره منتظر حضور شماست.
فراموشی

باسلام
شاعر گرانقدر شعرزیبایتان خواندنی بود.......

پرنسس یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

فریده عزیز سلام
از لطفی که به من داری صمیمانه سپاسگزارم

زنده باشی عزیزم

مرضیه دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ق.ظ

فریده عزیز سلام
خسته نباشی...خدا کنه که همچین روزی برسه!!
موفق باشی.

سلام مرضیه جان
همین دیروز به فکرتان بودم که خیلی وقته از شما خبری ندارم.....در نمایشگاه کتاب جمعیت بانوان بندرکنگ بیست اسفند به بعد انشاءالله همدیگر را خواهیم دید.....

بندرجاسک دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ب.ظ http://jaski.mihanblog.com/Post-43.aspx

سلام. بندرجاسک یک ساله شد.

باسلام
تولدتان مبارک.....

میثم سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ http:// mmd137.blogfa.com

در خواب ناز بودم شبی

دیدم کسی در می‌زند

در را گشودم روی او

دیدم غم است در می‌زند

ای دوستان بیوفا

از غم بیاموزید وفا

غم با همه بیگانگی

هر شب به من سر می‌زند.

..................

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ب.ظ

شهرام(خوری) پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:56 ق.ظ http://khoury.blogfa.com/

سلام خانم قاسمی

خسته نباشید
-------------------------------
راستش خبر جالبی بود... اما عمل به این ایده آل ها کار سختی است
امیدوارم شما با فعالیت هایتان بتوانید با همت و تلاش در راه رسیدن به این ایده آل ها ... به واقعیت برسید

-------------------
موفق باشید.... در پناه حق

با سلام
حقیقتا کار های سخت و در عین حال ضروری هستند.

فرزانه پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.doniayefani.blogfa.com

سلام خانم قاسمی حال شما خوب هستین که؟یه چند وقتیه که سرم خیلی شلوغه اصلا وقت نمی کنم بیام نت .... چادرهای بندری لب دریا هم خیلی قشنگه...راستی شما هم چادر بندری می پوشید؟من که خیلی دوست دارم

سلام فرزانه جان
مدتیه از شما بی خبریم....حتما میام سر میزنم آپ کردین یا ؟؟؟؟؟؟ باید بگم چند سالیه به جای چادر بندری عبا و شال می پوشم ! در حقیقت عرب زده !!!! شده ام البته بهتره بگم در حال حاضر بیشتر خانومای اینجا این پوشش رو ترجیح میدن و من که دلتنگ چادر بندری شده بودم چند ماه پیش تنوع به خرج دادم و بعد از 4 سال تو مراسم عروسی پوشیدم .....جالبه فامیل های درجه یک هم منو نمی شناختن و یکصدا گفتن که با چادر بندری چقد غریب شدی !!!!!! اگه بخوام اعتراف کنم من هیچوقت درپوشیدن چادر بندری مهارت و اعتماد بنفس لازم رو نداشتم!!!!!!!!!!! عجب دخت کنگی :)

pesarekong یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.pesarekong.blogfa.com

befarmaiid:www.updap.com

باسلام و عرض تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد