زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

زنان-فرهنگی-اجتماعی

با هدف مطرح ساختن نام زنان ایران-استان هرمزگان-شهربندرکنگ ومعرفی فرهنگ-آداب و رسوم مردم بندرکنگ

حضور بانوان بندرکنگ در سومین جشنواره پخت آبزیان

روزای پرکاری رو می گذروندیم.هرکدوم از اعضاء مسولیتی داشت و دغدغه ای.آخه جمعیت بانوان دو برنامه پیش روی داشت:(۲۶ اسفند برپائی نمایشگاه توانمندی های بانوان بندرکنگ) و(اول فروردین برپائی جشن سال نو در بندرکنگ)در میان هیجان بچه های گروه سرود مشغول تمرین توی خونه سازمانی شهرداری،گوشیم زنگ خورد.آقای نظری بود از پیپه سرا با یه دعوت ! سومین جشنواره غذاهای دریایی در کیش....وای نه ! توی این همه ترافیک کارا،سخته.نه میشد قبول کنیم و نه رد.دومین جشنواره رو بخاطر همزمان بودنش با عیدقربان از دست دادیم و این ظلمه که بخاطر مشغله مون خانومای خوش ذوق کنگی....باموافقت اعضاء هیات مدیره با ۳۰ نفر از خانومای متبحر در پخت و پز هماهنگ کردیم.روز موعود(۱۹اسفندماه ساعت ۱۱)برای تحویل بلیط کشتی به دفتر فروش بلیط رفتم....شوکه شدم وقتی شنیدم ۱۰ دقیقه قبل اعلام شده امروز حرکت کشتی از ساعت ۲ بعداز ظهر به ۶ تغییر یافته....تکلیف ۳۰ غذای آماده و شوروهیجان ۳۰ خانوم خونه دار چی میشه....مسیر چارک-کیش و با قایق !!!! تنها راه حل....بطور اتفاقی شهردار محترم مطلع شدن و وسیله نقلیه شهرداری رو برای اعزام ما ۵نفر به چارک بسیج کردن و شهردار محترم چارک هم قایق رو مهیا کردن....بااون سرعتی که قایق داشت احتمال تغییر فیزیکی وشیمیایی ! غذاها بالای ۵۰درصد بود !!!

 

*رفت با قایق و برگشت با کشتی...تجربه خوبی بود.راستی برای حفظ امانت عکس بالاسمت چپیه همکارم خانوم آسیه کنگی گرفته.

 

توضیحات عکس : حواشی ! : *این میز ما کنگیاست.آخر برنامه اعلام کردن که هر کسی با تحویل فیش غذایی که دستشه میتونه،غذاشو ببره خونه و ما ۵ نفر می موندیم و ۳۰ غذا !!! .... روشینای خوب(که افتخارآشنایی ایشون رو توی این جشنواره داشتم)رو رسما دعوت کردیم نوش جان بفرماین و ایشون حجت(سایت هرمزگانی دات نت)رودعوت کردن.ماکنگیا با مجهز بودن به قاشق و ظرف یکبارمصرف،تمام اکیپ پیپه سرا رو دعوت کردیم به خوردن....*کیک خوشرنگه رو که می بینین،واقعا خوشمزه بود.لحظه های پایانی ناامیدانه به فروغ خانوم گفتم:کیک ! گفتن راست میگی کجاست؟؟ومن که باچشای خودم دیده بودم توی یخچال بوفه گذاشته بودن،آدرس دادم.ولی مسول سالن اجازه ورودش(برای جلوگیری از هر چه کثیف تر کردن سالن ! )رو ندادن....خوشمزه تر وقتی بود که قایمکی ! سهمیه مو آوردم توی سالن و با همکارای کنگیم همراه با یه چای کم رنگ میل کردیم !!! *دو نفر از خانومای کنگی که توی پخت نون تموشی(لیتک) تبحر داشتن،تعجب هموطنای غیربومی کیش رو برانگیختن که :خانوم دستتون نمی سوزه! خانوم سس قرمزی که روی نون میریزین تنده !‌ و..... چه استقبال بی نظیر شد از پخت نان بصورت زنده.

*آخرین عکس هم مربوطه به داورای زحمتکش :سرداور : سرکار خانم شمس ( مدیریت آموزشگاه آشپزی کدبانوی بندرعباس ) داوران : سرکارخانم رقیه ذاکری ( مدیرعامل انجمن زنان ساحل میناب )وسرکارخانم مژگان نصیری مقدم (از پیپه سرای هنر)

وقتی خانم ساحلی زادگان(مجری)شماره برندگان رو اعلام کردن ما سه نفراعضاء هیات مدیره(خانم آسیه کنگی وخانم معصومه سلمانی) تمام تمرکزمان برروی۳۰فیش غذا بود که بله....شماره ۱۰۴۶ نفر اول و....۱۰۵۰ نفرپنجم رتبه هایی بود که از کنگ بدست آورده بودن.به نمایندگی ازخانم زینب ناصری رفتیم روی سن و یه سکه بهار آزادی و لوح تقدیر دریافت کردیم و به نمایندگی ازخانم کنیز زارعی هدیه(ظرف) و لوح تقدیر....حتی اگه رتبه ای به دست نمی آوردیم بااین حضور ۳۰ نفری خانومای کنگی پیام نشاط و قوت قشرزنان بندرکنگ....راستی پیپه سرامبلغ 000/۵۰تومان برای هزینه سفرمادرنظرگرفته بود که بااون هماهنگی شهرداری محترم کنگ برای وسیله نقلیه،به حساب جمعیت برای سایراموراتش واریز شد.

بعد از یادآوری بجای یکی از منتقدین این وبلاگ پذیرفتم که ذکر زحمات یه خانوم همیشه فعال در عرصه آشپزی و تزئین غذا از قلم افتاده.سرکارخانم پوردریایی با یه پوشش محلی زیباو اعتمادبنفسی بی نظیر در این جشنواره حضور داشتن.مجال حتی پنج دقیقه گپ زدن با ایشون غیرممکن بود.مصاحبه یه نشریه با ایشون و مراجعه مکرر کارآموزایی که توی این مدت آموزش در کیش با ایشون اخت شده بودن(جالبه که اونا دوستای دیگه شون رو می اوردن وخانم پوردریایی رو بهشون نشون میدادن.درست مث بچه هاباذوق معرفی میکردن و افتخار حضور در کلاسای ایشون رو به رخ بقیه میکشیدن.که الحق والانصاف افتخاری هستش)...البته ما خانومای کنگ و لنگه از اداره شیلات شهرستان گله مندیم که علیرغم ارسال سریع درخواست و تکمیل فرم برگزاری کلاسهای آشپزی ایشون در بندرلنگه از دیماه سال گذشته همچنان منتظریم و منتظر....

پست بعدی رو اختصاص خواهم داد به مصاحبه خیلی کوچیک با آقای اسحاق احمدی و گروه کرال خانوما.....

عکسای مربوط به جشنواره در سایت هرمزگانی دات نت.

حضور بانوان کنگی در اولین جشنواره غذاهای دریایی

 

نظرات 43 + ارسال نظر
صادق رضوانی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ

صادق رضوانی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ

من بعنوان یک مسلمان شیعه به غذا های دریایی مخصوصن میگو خرچنگ و از این قبیل که سنی ها و فرنگی ها فکر میکنند خوب است تحریم میکنم چون بر خلاف دین و ایین شیعه میباشد .ما در ایران ۹۰ در صد شیعه هستیم و بیگانه از غذای حرام

راحت باشینTهرچه دوست دارین بخورین....میگو رو نشنیده بودم که حرام یا مکروه باشه !

امین دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:37 ب.ظ http://googana.blogfa.com

با سلام
به شما و همکاراتون تبریک میگم
انشاالله تو جشنواره های کشوری شرکت کنید و مقام بیارید.
راجب به عکس هم دستتون درد نکنه همین که به فکر بودین ممنونم

سلام آقا امین....مرسی برادرم.انشاءالله....دراونمورد هم شرمنده که از هنر عکاسی بی بهره ام.

چاووشی سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.chavooshi.visit.ws

سلام
سال نو مبارک البته یه خورده دیرتر
مطالب جالب بود
به امید فرداهای خوب برای شما و دخت کنگ

سلام آقا ی چاوشی خوب....سال نو بر شما مبارک برادرم.....از سربازی چه خبر ؟ انشاءالله آموزشی رو به اتمام رسوندین.

کیمیا سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://tehran100.blogsky.com

خیلی قشنگ و ناز بود لذت بردم

خوش اومدین....

علی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ http://www.hormoz65.bogfa.com

سلام دادا
نخسته خدا قوت
بازم خوبن که به جشنوارتو رسیدی ماکه چقد با ای برنامه ریزی هو از کار خودمو عقب کفتیم بازم خدارو شکر راستی سال نو هم خدمت شما وهمه اهالی کنگ تبریک عرض اکنم.
ولی از مه نصیحت بشنو دگه با قایق از چارک به کیش مره!!!!باشه؟؟؟
با دست نوشته هایی از خودم آپم حتماْ نظر هاده.باشه؟؟؟
یا حق

سلام ...سلامت بشین....مه زیاد منظورتون متوجه نبودم.اتفاقا بی دوستو و خونواده امگفته که اگه نه بخاطر خانومای کنگی و غذایی که آماده شکرده،هسته عمرا اگه راضی مبو با قایق برم به کیش !!!! مه هم عرض تبریک امهه خدمت شما کاکای بزرگوارم.

طوفان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.Bander-Abbasi.blogfa.com

سلام به دخت کنگ نخسته
انشالله که همیشه زنون کنگی در همه عرصوون موفق بشن همیطو شما دادای عزیز

سلام....مه هم آرزوی سلامتی و سرافرازی برای شما کاکای خوبم امهسته.

زعفرون چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ب.ظ http://zaferoon.blogfa.com

افکار من ,مانند جرقه ها

سوار بر شگفتیهای بالدار

حامل یک خنده اند.

درخت به سایه ی قشنگش عاشقانه نگاه می کند

و با وجود این,هرگز نمی تواند آن را

در آغوش بفشارد
.
تاگور

منتظر حضور سبزتان در وبلاگ زعفرون می باشم

هرچند با تاخیر ولی خدمت میرسم....

man پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ

tabrik migam behetoon vali oon khanoom davare khanoom shams boodan ya shamsol ebad?

مرسی....تو این جشنواره افتخار آشنایی با ایشون داشتم...حقیقتش نمی دونم !

فتوبلاگ جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.kaghazkahi.mihanblog.com

سلام...
تشکر میکنم بابت فعالیت سازنده شما در خصوص نشان دادن فرهنگ اصیل بندری ...
واقعا فعالیت جالبی بود...
من از وجود این مکان فرهنگی خبر نداشتم .خیلی اتفاقی وارد شدم...
من هم یه فتوبلاگ لنگه ای دارم...تازه تاسیس هست ولی خوب..به امید خدا رونقش میدم...

سلام....سلامت و پاینده باشین...اتقاقا پست اخیرتون اونقد جالب بود که تو مطلب روزانه این وبلاگ لینکشو گذاشتم...راستی وبلاگ شما همچین تازه تاسیس هم نبود !

کاغذ کاهی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.kaghazkahi.mihanblog.com

سلام...
من به عنوان یه بندرلنگه ای وبلاگ شما رو تو لینکستان خودم میزارم....
شما هم منو به عنوان شهر من لنگه در هرمزگانی ها نگهداری کنید....

سلام...من که(یه بندرلنگه ای ) نیستم !! .... هرچند شهرم جزئی از شهرستان بندرلنگه هستش...

پیام بزرگمهر یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.payam-bozorgmehr.blogsky.com

سلام..باز هم خسته نباشید ... ظاهرا وضعیت هنر توی شهر شما خوبه..مخصوصا بین خانوما.. غذاهاتون واقعا خوشمزست.. از جمله گوبولی...این چندمین باره که مقام اول آشپزی از شهر شماست؟؟ با این روندی که دیده میشه آقایون کنگی باید فکری به حال اضافه وزن خودشون بکنن
برقرار باشید دوست..

سلام کاکا پیام.....خب حق به حقدار می رسه ! نظر لطف شماست ولی آقایون اینجا اکثرا خوش اندام هستن چون اهل کارند و تلاش.خوب غذا می خورن و با کار فیزیکی سختی که دارن خوب کالری می سوزونن،ضمن اینکه از دستپخت همسرانشون هم لذت می برند .... مث همه مردا ی استانمون.

یزدان یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام

سلام....

بیون دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://bayon.blogsky.com

کولی پودنی هم هسته .آخ که دلم لک زده

بله پودینی ماهی و کولی هم جزء غذاون هسته...انشاء الله در کنار خونواده خوبتون غذاون مورد علاقتو میل بفرمایین.

یک بندری اصیل دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ


سلام فقط امیدوارم که نظر من را حذف نکنید
اقامت 1 هفته ای خانوم پوردریایی در کیش برای اموزش دادن شاگردان و اماده کردن برای جشنواره و تلاش و زحمت ایشان چرا در این جشنواره نادیده گرفته وبلاگ دخت سورو با کمک گنو و حجت و امید برای به قول خودشان رو کم کنی خانم پوردریای .شرکت نکردن شما در جشنواره شیلات در پارک جنگلی .شرکت کردن مهره اصلی سایت هرمزگانی روشینا و حجت در کیش ...به هم خوردن دوستی و حذف وبلاگ بنگری در وبلاگ دخت سورو ..... چرا حتی شما در وبلاگتان حتی حاضر نشدید از زحمت های خانم پوردریایی که در کیش کشیدند حرفی بزنید نمی دانم خانوم قاسمی حسادت تا کجا .....خانم ذاکری را چه کسی می شناخت خانوم پوردریایی با معرفی خانم ذاکری در وبلاگ خودش بهترین دشمن و رقیب را برای خودش درست کرد
برای همه تان متاسفم نمی دانم شاید پول نظری و رشوه دادن به تو و امثال تو حسابی زیر دندانتان مزه کرده است امیدوارم همین قدر جرات این را داشته باشید که نظر من را حذف نکنید گرچه خانوم پوردریایی نظر من را تائید نکرد و حتی حاضر نشد جواب سوال های من را بدهد امیدوارم شما جرات بیان ان را داشته باشید. با تشکر برادر کوچک شما فریبرز

سلام آقا فریبرز
قبلا هم گفته ام و باز هم تکرار می کنم،هنرمندی و تسلط خانم پودریایی د ر پخت و تزئین غذا مایه افتخار همه ما هرمزگانی ها و خانوما ست.حق باشماست باید به زحمات ایشون اشاره می شد که البته اطلاع دقیقی از چندوجونش نداشتم که البته اون هم با یه تماس ساده با ایشون میسر می شد.از یادآوری و لطفی که کردین ممنونم.من این روزا اونقد درگیر فعالیتای جمعیت بانوان بودم که حتی افتخار بازدید از وبلاگ جدیدشون توی بلاگ اسکای نداشتم ولی با این یادآوری بجای شما ضمن لینک کردن وبلاگ ایشون،چند خطی نیز به حضور پررنگ و تاثیرگذار ایشون نیز اختصاص خواهم داد.ضمنا من از بحثای حاشیه ای،رفاقت های بیش از حد و رقابت های ناسالم گریزانم.هدف تقویت قدرت زنان و فرهنگ بومی هرمزگان هستش ودرخلال آن گسترش آشنایی های خوب و دوستی های متعادل.برای همه اینایی که اسم بردین شدیدا احترام قائلم چون زحمتکشان استانمون هستن و همه هدف شون یکیه....واما در مورد رشوه !!!! آقای نظری چه نیازی داره به ما رشوه بدن؟! ویا ما اونقد عزت نفسمون پائینه که مبنای فعالیت مون رو اخذ رشوه قرار بدیم ؟!!! خداروشکر در این چند سال فعالیت یه خورده از عزت نفسمون کم نشده،بلکه با افزایش خودباوری واستقلال مون اون عزت نفس نیز تقویت شده....عدم حضورمون دراون جشنواره رو توی پست حاضر(وقبل از اون توی وبلاگ بنگری ذکر کردم) : ((دومین جشنواره رو بخاطر همزمان بودنش با عیدقربان از دست دادیم) ... کاش منصفانه تر و بادیدی مثبت تر می اندیشید و می نگاشتید .... خوشحال میشم کاستی ها و کم کاری ها را گوشزد کنید.

هومن دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ق.ظ

سلام خواهر من... نمیدونی مگه دختر .... رسم بازی کلاغ پر....در نبردی نا برابر....مردا اینور زنا اونور.....من اولین نظری که در مورد نوشته های شما میدم:جامعه:بسته به نوع حکومت ونوع نگرش حکومت به جامعه و اهداف عالی ان شکل میگیرد امروز مشکل ما در ایران این است که برداشت از جامعه ایران ونقش جامعه ایران در دنیا با واقعیت های پیچیده جامعه مدنی بسیار پیشرفته ارتباطی ندارد..یعنی بین پایه و اساس حکومت با جامعه مدنی که رشد یافتن ان سالها بطول انجامیده تضاد دارد.توجه به مدرنیته علم وپیشرفت ان روابط سازنده با اجتماعات دیگر و توسعه اجتماعی از اولویت بر خوردارند وشما بعنوان فعالان زن میتوانید با حکومت در مورد اموزش همگانی .ارتقای سطح بهداشت. اشتغال افراد متخصص دیالوگ برقرار کنیدوبگویید زنان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل میدهندباید در این عرصه ها مشارکت داشته باشندوبدون حضور زنان این توسعه عملی نیست وحیف که چنین اهدافی در جامعه نیست وجای نظرات کاربران در وبلاگ شما تنگ ....همشهری و ....... شما

سلام آقا هومن....من که از این مدل نوشته ها زیاد سر در نمیارم ! ومتاسفانه خیلی زود خوابم میگیره ! درست مث موقع هایی که سرکلاس،فیزیک و ریاضی و .... تدریس می شد ! ولی در حد سواد کمم می تونم بگم اگه ما خواهان چیزی باشیم که به اون معتقد بوده وبر اصول کلیش اشراف لازم داریم،حتما با برنامه ریزی و جلب رضایت و مشارکت دولت می تونیم اونا رو بدست بیاریم....اتفاقا دعوتنامه ای از سوی دولت برای جمعیت بانوان اومده که در (همایش فردای روشن) که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار میشه)تهران با حضور NGOهای فعال سراسر کشور) تحت عنوان (نشست فرهنگی سازمانهای مردم نهاد سراسر کشور) و این یکی از مواردی است که دولت پیش قدم شده برای شناسایی نیازهای فرهنگی استان های مختلف و رایزنی جهت رفع موانع دررسیدن به وضعیت مطلوب فرهنگی.

احمد دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.zen-kelas.mihanblog.ir

سلام
خوبی شما؟
من اسمم احمد هستش از بندر لنگه مدیر وبلاگ ღ♥ღ زِن - کلاس ღ♥ღ اکه مایل به تبادل لینک هستید حتما خبرم کنین
مرسی
بای

سلام...خدا را صدمرتبه شکر....حتما خدمت می رسم.

بندرجاسک-فرزاد بادروج دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.jaski.ir

سلام خانم قاسمی.نخسته.
ماشالله چه شوقی دارین شما برای شرکت در این نوع برنامه ها.
جشنواره دوم که مصادف شد با شب عید قربان و من هم نتونستم بیام ولی از این سومی خبردار نبودم.
ماشالله کنگی ها دستپخشتون عالیه که نفرات اول میشن.
راستی طرف ما نمیای؟شاید قهری با جاسکی ها.
شایدم همون مشلک قبلی باز هم پیش اومده.
موفق ابشب دادا.
به روزم با چه سوزناک است این داغ

سلام کاکا فرزاد....من که شرمنده همه بلاگرای خوب هستم که دیرزمانیست خدمتشون نرسیدم از جمله وبلاگ شما که مدتیه ازش بی خبرم....اینرو دیگه از داورای جشنواره ها باید پرسید !

حباب سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.hobaab.mihanblog.com/

درود و سال نو مبارک ... (گل)

سلام....امسال و هر سال تان مملو از حرفها و اندیشه های نو.... خدمت رسیدم،شعر ((شرافت آدمی )) فوق العاده بود.

علی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://hormoz65.blogfa.com

سلام دادا
مه هم منظور خاصی امنهسته
راستی اگم مه بی شما لینک امکرد شما هم اگه دوست اتستن اتونی بی مه لینک بکنی
و یه سری هم به ما بزنی خوشحال ابم.
یا حق

سلام کاکای خوبم....در اولین فرصت انشاء الله...

روشینا جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.teytakh.blogfa.com/

سلام خانم قاسمی / نه خسته و خدا قوت / چند بار هندم لینک یه نوشته ی ناقابل برات بنسم اما نبو / حالا با تشکر ویژه از زحمات شما هم در کیش و هم در کنگ ای لینک تقدیم حضورتو اکنم / در پناه حق همیشه موفق و موید بشی / راستی سلام همکاران خوب و مهربونتو هم برسونی .
http://www.hormozgani.net/article-370--0-0.html

سلام روشینا جان
مه شرمندم که با این همه تاخیر باید از شما تشکر امبشت بخاطر گزارش صمیمانه و بی آلایش شما....حقیقتش موقعی که شما تشریف توا کنگ،اونطور که باید ما منتونست در خدمت تون بشیم و مه باز هم عذر اخاهم.از شما،پسر گل تون شیخ نادر و بابای ایشون آقای
انصاری و حتی آقای دبیری نژاد....انشاء الله توی یه فرصت مناسب بتونیم جبران بکنیم.

م.ص.ر جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.sayyadaneshenace.coo.ir

سلام
از دست اندر کاران چنین جشنواره هایی امید می رود بابرپائی جشنواره ی پخت غذاهای بومی موجبات مشارکت بانوان منطقه وبخصوص بانوان روستائی رافراهم نمایند.

سلام.....انشاء الله...البته ما که نمی تونیم فقط منتظر بمونیم.خودمون باید بستر رو آماده کنیم(در حقیقت توجه مسولین رو به منطقه و روستاها معطوف کنیم)

بدیس دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام نظر اول ما رو که نزدی لااقل سری بزن وتو اعتراض به جعل نام خلیج فارس شرکت کن.ممنون

سلام....خدم هم متعجبم !!!
اگه دیر نرسیده باشم،به روی چشم....

میثم چوک بندر چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ق.ظ

سلام خانم قاسمی
بهت تبریک اگم بخاطره ای وبلاگه جونو فعالی که اتهستن امیدواروم که همیشه همیتو فعال بمونت و فعال نگهش بکنی.

سلام...مرسی کاکا...همه بلاگرون هرمزگانی باید تلاش بکنن وبلاگ پویا و فعالی شبشت....هرچند یه مدت مه معذور بودم که تو پست آینده توضیحش ادم انشاءالله...

زعفرون چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://zaferoon.blogfa.com

حکایت جالبیست که فراموش شدگان هرگز فراموش گنندگان را فراموش نمی کنند

چه پرمعنا.....

مریم پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

خواب ناز بودم شبی.... دیدیم کسی در میزند.... در را گشودم روی او ...دیدم غم است در می زند... ای دوستان بی وفا...از غم بیاموزید وفا..غم با آن همه بیگانگی..... هر شب به من سر می زند .

میثم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ http://mmd137.blogfa.com

سلام خواهر عزیزم سرکار خانم فریده قاسمی
خدایت ناصر وبختت معین باد تورا با دوستان نیز این چنین باد .
مطالبتان را خواندم خیلی زحمت کشیدید بل اخره جایمانرا در این جشنواره خالی بوده انشالله جشنواره بعدی اگر دعوت بشیم .
من در ایام عید نوروز یکی نظر را فرستادم خدمتون اما بی جواب ماندن نمی دانم چرا؟
اگر نظراتم ناراحت کننده بودند من از خواهرم معذرت خواهی میکنم

سلام آقا میثم
هرکسی توی ارتباطی که با بازدیدکنندهای وبلاگش داره یه رویه رو پیش میگیره و من هم اعتقاد خاص خودم رو دارم که در این وادی،ارتباط ایمیل،چت،تماس تلفنی وملاقات حضوری با وجود امکانات بخش نظرات چندان لازم نمی بینم.هرچند برادران بزرگواری مثل شما نهایت حس نیت دارید.بهرحال رفتار آدم از افکارش نشات میگیره و منو ببخشین اگه از نظر شما فکرم کوتاه هستش.موفقیت تون رو آرزو می کنم برادرم.

مهدی صابری یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://lengehkarate.blogfa.com

سلام خانم قاسمی

خسته نباشید میگم به شما و همه دست اندرکاران این مراسم با شکوه...

موفق باشید و پایدار...

سلام....متشکرم برادر همیشه خوب وبزرگوارم.....مدتیه بی اطلاعم از فعالیتاتون هر چند پلاکارد تبریک بازاریان رو به خاطر دعوت به تیم ملی و حضورتون در آینده در اوکراین رو خوندم.خبر خوشی بود منم تبریک میگم.

کاغذ کاهی.. دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.kaghazkahi.mihanblog.com

سلام...
درسته..وبلاگ من تازه تاسیس نیست اگه از اولش حساب کنم ۴ سال دارم ولی چند بار کل مطالبش رو پاک کردم...
ولی به عنوان یه فتو بلاگ لنگه ای فقط فقط یکماه هست که فعالیت خودم رو در زمینه فتوبلاگ و در این قالب آغاز کردم...میتونی یه سر به مطالب قبلیم بزنید...
من شمارو خوب میشناسم...میدونم کنگی هستی
خواستم خدمت شما عرض کنم که وبلاگم به روز شده..
راستی..خیلی لطف کردین که منو به لینکستانتون اضافه نکردین...{چشمک}
باز هم منتظر انتقاد و نظرات سازنده شما هستم...
با تشکر ..

سلام....حتما خدمت میرسم....انشاءالله فعالیت تون مستمر و پربار باشه.

طوفان دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ http://bander-abbasi.blogfa.com/

سلام دادا
نخسته
کجایی ؟
کم پیدا دادا

سلام....در خدمت تون هستیم ولی خیلی خیلی زیاد مشغول بودم...انشاء الله یه چیزایی از مشغولیتام توی پست بعدی می نویسم...بهرحال از احوالپرسی تون ممنونم.

بانو ی کنگی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ق.ظ http://www.banooyekongi.blogsky.com

سلام خدمت سرور گرامی
بانوی همیشه فعال کنگ
دستتان درد نکنه با این همه فعالیتهای متنوعی که انجام می دهید باعث افتخار کنگ می باشید . به عنوان یک شهروند کنگی بابت برپایی جشن سال نو و نمایشگاه امسال هم یک تشکر ویژه خدمت شما دارم .وبا اجازه شما تعدادی عکس از صنایع دستی هنر های خانم های کنگی که درنمایشگاه امسال شما از طریق یک دوست با ذوق دریافت کردم در وبلاگم قرار دادم . امیدوارم جسارت نکرده باشم .
موفقیت را برایتان آرزومندم .

سلام دوست و همراه دلسوزم...کاش واژه سرورگرامی رو برای من بکار نبرین،مایه افتخارمه اگه منودوست خودتون خطاب کنین...اون دو مورد فعالیتی که فرمودین حاصل یکدلی و همت بانوان کنگ بوده،منم دوست دارم از این فرصت استفاده کنم و عرض خسته نباشید داشته باشم خدمتشون.خصوصا خانم حسن زاده پرتلاش،خانم فاطمی خوش ذوق،خانم سلمانی بی ادعا،خانم کنگی مسولیت پذیر،خانم گله داری مهربان و خانم احمدزاده هنرمندو.... جاداره از گزارش شما هم تشکر کنم هرچند من باب وظیفه باید خدمت برسم و در بخش نظرات....ولی جدا منو ببخشین.بازم از فرصت استفاده می کنم و از لطف بزرگوارانی مثل آقای دریاگذر(کنگستان)،زعفران،روشینا(سایت هرمزگانی دات نت) نیز بخاطر انعکاس،تحلیل و نقد برپائی نمایشگاه مورد نظر تشکر می کنم و خاضعانه از همه اونا میخوام عذرمنو بخاطر عدم حضوربه موقعم در وبلاگ و سایت شون جهت نظردادن و عرض تشکر،پذیرا باشن.

پدربزرگ سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام
شاد و پر انرژی مثل همیشه

سلام....باتوکل به ذات احدیت بابا بزرگ خوبم....خیلی خوش اومدین.

حسن دوستی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ق.ظ

ToOfaN پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام
خسته نباشی
وب جالبی داری انشالاه که موفق باشی

سلام....زنده باشین.

علی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://raihan.blogfa.com/

قدمتان پا بر جا قلمتان استوار

قدم رنجه فرمودین،خوش اومدین...در کنار بزرگوارانی مثل شما انشاءالله

مهرگان جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com

سلام سلام
صاحب خونه !!!
کسی اینجا هست؟؟؟؟
.....

سلام به روی ماهت فاطمه جان....اگه بدونی چقد دلم براتون تنگ شده.... خدمت می رسم.

مریم شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام ؛
من مریم از بندرسیریک هستم امروز اولین باره که چشمم به سایت زیبای شما افتاد بسیار خوشحال شدم که خانمها کنگی اینطوری فعال هستند بل اخره کاری داشته باشیدمن چاکرانه در خدمتم امیدوارم که درآینده بیشتر با همدیگر در ارتباط باشیم

سلام.....از آشنایی تون خوشحالم.....لطف تون مستدام و بامید ارتباطات مفید.

دریانوردان یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.darianavardan.com

سلام و خسته نباشید.
وب سایت فرهنگی ورزشی دریانوردان بندرکنگ با مطلبی تحت عنوان تاریخچه فوتبال در بندرکنگ به روز شد. www.darianavardan.com

سلام و خداقوت....مطالعه شد.عالی بود.انشاء الله لینکش رو میذارم،بازدید کنندگان نیز استفاده ببرن.

Saleh A Ustad یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://alustad@naktoob.com

Salam dear Fareedah it s not only pleasure to mee your self but visiting your site made me know alot of things i had no chance to see and hear about on my short viisit to your lovely Kong City with its great history even thos which un discovered yet side by side with latest technical development people of this city are uusing for better future
wishing you all the best and looking to meet you againe
my besr regards to all peple of Kong and yourself
ٍSaleh Al Ustad
---------------------------------------------------------
Salam uncle Saleh Nice to meet you in Kong.I want to say Kong it’s not my city ! It’s our city.I wish you were more responsible to your traditional city….By the way I’m so happy for your interesting activities at schools as a artist manager.Good for you because your job is fresh and modern,you go with latest technology…..Once again welcome to your city and this weblog.

سینا سایبانی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ http://sina-s.blogsky.com

حرت بسیار زیبا بود.
در حد تیم ملی.

عجب مقایسه ای ..... زنده باشی برادرم....

باشگاه فرهنگی ورزشی برق بندر کنگ دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.barghkong.coo.ir

با سلام و خسته نباشید وبلاگ خوبی دارین لطفا وبلاگ باشگاه ما را لینک کنید

سلام و خداقوت....باآرزوی موفقیت برای تمامی دست اندرکاران و اعضاء آن باشگاه،اینکار انجام شد....

علی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ق.ظ http://raihan.blogfa.com/

ممنون که سر زدین خسته نباشید

وظیفه بود برادرم....

غریبه دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام دادا خسته نباشی . بازم مثل همیشه کارت عالین .
انشاالله خدا عمری بی ما هادد بتونیم با شما همکاری بکنیم .
باتشکرغریبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد